Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12849)
Muistaako kukaan sellaista spekulaatiota mikä lähti liikkeelle Ruotsin 2023 voiton jälkeen, että haluttiin vaa ABBA bileet Ruotsiin ym. :D
Yli 9000 viestiä eikä kukaan ole vielä kertonut millä eväillä Suomi voittaa?
Mikä on kaikkien aikojen surkein euroviisubiisi? UK:n Embers vuodelta -21 on ainakin hyvä ehdokas. Sai yleisöäänistä 0 ja juryltä 0. Mahtoi tuntua kivalta. Ei kukaan tykänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Romanian biisi oli yksi sellainen joka jäi mieleen. Tuli kai neljänneksi silloin.
Hahaha eikä mä vieläkin laulan tätä silloin tällöin! Torneeeero, tornero!
Ihan helmi euroviisujen seassa minunkin mielestä.
Toinen mikä soi välillä päässä vuosienkin jälkeen on Moldovan 2012 viisu Pasha Parfeni Lautar. Etenkin "official video" on parempi kuin live esitys.
Toivon mukaan top-5
- Suomi
- Tanska
- Tšekki
- Israel
- Ruotsi
Australia on tylsää tusinatavaraa, toivottavasti ei voita. Mukavaa iltaa kaikille jo tässä vaiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaikkien aikojen surkein euroviisubiisi? UK:n Embers vuodelta -21 on ainakin hyvä ehdokas. Sai yleisöäänistä 0 ja juryltä 0. Mahtoi tuntua kivalta. Ei kukaan tykänny.
Aina mun pitää!
Jos ja kun me suomalaiset voitamme tänään Euroviisut, Suomi on buukattu niin täyteen, että osa majoittujista sijoitettava Uralin Siperiaan
Vierailija kirjoitti:
UK:n biisi 2007 🤣 siis huonoimmasta päästä. Flying the flag.
Vierailija kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Romanian biisi oli yksi sellainen joka jäi mieleen. Tuli kai neljänneksi silloin.
Hahaha eikä mä vieläkin laulan tätä silloin tällöin! Torneeeero, tornero!
Minäkin. Absoluuttisesti ihana biisi!
Lordin voitto Ateenassa. Magee lava. Ja Tornedo.
Kunnon partyleka. Muutama vuosi tuota aiemmin Romaniasta tuli muuten musiikkimarkkinoille O-Zonen jättihitti Dragostea Din Tei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina mun pitää!
Ei ollut surkein. Ei ollut vaan oikea aika ymmärtää sitä silloin. Se oli punk ja punk on mielenilmaus.
Nauhottiko kukaan penskana viisuja radion kautta kasetille? Mä aloin tän 1985 viisuista ja lopetin ysärin alussa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on eväänä natsopelti ja pekoniin käärittyä parsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
Tai "odottavan pitkä on aika" niinkuin Niilo22 sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
Kakskyt vuotta, eikä vieläkään onnistu.
Sellainen sosiologinen kysymys kuin ollakko yhdessä vai yksin korostuu viisuja katsellessa.
Moneltako voittaja tiedossa?
Kreikan biisihän on ihan paska. Ei siinä ole muuta kiinnostavaa kuin pelihahmo taustalla ja pipon heilutus. Hahmo on jotenkin kuin Käärijästä kopioitu ja Erikan mikkiratsastamisen mieto versio potkulaudalla.
Kohta menee ketju lukkoon poistelun vuoksi.