Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12849)
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia illan odotukseen. Cool vibes by Vanilla Ninja. Eesti edusti siis Viroa ka pärjäsi aika hyvin.
Sveitsiä ne silloin edusti. Oli hyvä biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti sellainen tunne että Deltan halutaan voittavan. Australia ja heidän edustajansa ovat upeita. En itse silti pidä parhaimpana Deltaa. Hänen kappaleensa on turvallinen ja kiva.Hän on myös itse sellainen. Australian voittoa toivotaan poliittisista syistä.Sopivasti nuo Ukrainan droonitkin putosi suomen puolelle. Australia ei sodi eikä sillä ole naapureina sotivia maita. Australian siis turvallisuus syistä halutaan voittavan.
Vitsi mikä kitinä ja ulina jos australia voittaa "yyyyy miksi vanhanaikainen biissi voitti"
Sitä ihmetellään jo etukäteen. Edellinen vastaavalla voimaballadilla, upealla äänellä ja esitystyylillä ihan vaan mikrofonin edessä seisoen voittoon yltänyt on Conchita Wurst biisillään Rise Like a Phoenix. Edelleen yksi upeimmista voittajista, muttei pelkän äänen, vaan ennen kaikkea hyvän sävellyksen ja sanoituksen ansiosta. Lisäksi artistin karismakin oli aivan omaa luokkaansa nyt nähtyyn verrattuna. Ei tarvittu edes tekoflyygeliä, saati Beyoncen nosturia.
Lordi tykkää eniten Conchitan kappaleesta kun puhutaan 2000-luvun viisuista.
Mä laitan yhden äänen tänään ja se on Italialle
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksaa valvoa? Pakko olis jaksaa
Meillä on menty ihan viinalla ja lääkkeillä. Pakko stempata Peteä ja Lintaa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon tohon the modeliin.
Suomi voittaa ja australia kakkosena, kuten oikein on.
Viisuihmiset haluaa matkustaa Australiaan, siksi se voittaa.
Joo viisuihmiset on melbournessa kun kisat pidetään liverpoolissa.
Kuinka käy jos Israel voittaa?
Haluan nähdä kengurun uudestaan! Sehän voisi esiintyä vaikka Erikan kanssa 😃
Ajatelkaa mikä Show tulossa kera Lordin ja Erikan
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta Liekinheitin saa mussa aina kylmät väreet ...
Tämä oli oma ensireaktioni. Kylmät väreet ja wau-efekti. Kappale ei ole täydellinen, mutta vain kaksi kappaletta saivat aikaiseksi samat kylmät väreet ja ne olivat Ranskan ja Suomen kappaleet.
Suomen kappale on erikoista musiikkia. Ihan kuin se olisi elokuvamusiikkia eikä perinteinen tanssittava tai kuulosteltava kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomelle voittoa on ennustanut joku muukin joka on aina tiennyt voittajan. Eikä kyse ollut muutamasta vuodesta vaan pidemmästä ajasta. Uskon Suomen voittavan mutta silti tulee jännä kisa ja aivan taatusti yllätyksiä. En usko siihen että Ruotsi sijoittuisi niin heikosti kuin vedonlyönnit nyt näyttää.
Onkohan Felicia raskaana. Pyörtynyt lavalle.
Ihminen voi pyörtyä monista muistakin syistä.
Maskin läpi hengittely varmaan syynä.
Felicialla oli nestehukka.
Minullapa ei ole. Kävin alkossa ja nyt istun puistonpenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon tohon the modeliin.
Suomi voittaa ja australia kakkosena, kuten oikein on.
Mitä vain voi vielä tapahtua!
Kyllä vain, Suomi voi voittaa!
Vierailija kirjoitti:
mä laitan 3 x 10 ääntä suomelle. tosin täällä on niin paljon muiden äänestäjämaiden kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Romanian biisi oli yksi sellainen joka jäi mieleen. Tuli kai neljänneksi silloin.
Hahaha eikä mä vieläkin laulan tätä silloin tällöin! Torneeeero, tornero!
Minäkin. Absoluuttisesti ihana biisi!
Lordin voitto Ateenassa. Magee lava. Ja Tornedo.
Kunnon partyleka. Muutama vuosi tuota aiemmin Romaniasta tuli muuten musiikkimarkkinoille O-Zonen jättihitti Dragostea Din Tei.
Dragostea Din Tei on moldovalainen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaikkien aikojen surkein euroviisubiisi? UK:n Embers vuodelta -21 on ainakin hyvä ehdokas. Sai yleisöäänistä 0 ja juryltä 0. Mahtoi tuntua kivalta. Ei kukaan tykänny.
Jemini - Cry Baby. Uk 2003.
MIKÄÄN ei voi alittaa tätä elämystä joka hivelee sekä korvia että silmiä 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomelle voittoa on ennustanut joku muukin joka on aina tiennyt voittajan. Eikä kyse ollut muutamasta vuodesta vaan pidemmästä ajasta. Uskon Suomen voittavan mutta silti tulee jännä kisa ja aivan taatusti yllätyksiä. En usko siihen että Ruotsi sijoittuisi niin heikosti kuin vedonlyönnit nyt näyttää.
Onkohan Felicia raskaana. Pyörtynyt lavalle.
Ihminen voi pyörtyä monista muistakin syistä.
Maskin läpi hengittely varmaan syynä.
Felicialla oli nestehukka.
Minullapa ei ole. Kävin alkossa ja nyt istun puistonpenkillä.
Onks sulle joku istahtanut seiraksi, jotta yhessä kuuntelette biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Teen samoin, jos laitan tänään äänen. Sal on oma suosikkini Lindan ja Peten ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on menty ihan viinalla ja lääkkeillä. Pakko stempata Peteä ja Lintaa loppuun asti.
Ilmankos Myyrmäen apteekista oli kaikki Sirdaludit loppu. Häpeäisitte jos osaatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on lapsenlapsille kerrottavaa, mistä rappionne alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon menestystä Maltalle, vaikka tiedänkin olevani aika yksin toiveeni kanssa. Mitä mieltä te muut olette Maltan biisistä?
Suomella on hieno show, joka ottaa ilon irti televisioformaatista. Se on oivaltavaa. Australia ja Ruotsi tarjoilevat perinteisemmän musiikkishow'n, jollaisesta tulee olo että show pitäisi päästä näkemään paikan päälle. Niitä vaivaa sama latteus kuin kaikkia keikkatelevisiointeja. Televisiokataojia on kuitenkin moninkertaisesti enemmän kuin paikan päällä olijoita. Suomen esityksessä on otettu riskejä. Toivottavasti riskinotto kannattaa!
Et ole ainoa Maltan fani! Minä olen jo vuosia seurannut Aidanin kivikkoista tietä Euroviisuihin. Ritmu olisi ollut the biisi, Reginakin menetteli. Bella on toista maata ja mielestäni onnistunut. Kappale kasvaa, mutta kuuntelija ei putoa vauhdista. Yllätyin finaalipaikasta. Muutkin siis tykkää kuin vaan me :)
Se esitys oli vähän niin kuin sabotoitu puvustuksesta lähtien.
Oikesti tuosta olisi saanut helposti hienon. Törkeen hyvännäköinen mies, jolla hyvä ääni ja karismaa.
Miksi miehet äänesti Kyproksen finaaliin?