Apua. Itkettää. Olin elämäni ekalla ajotunnilla ja munasin kaiken.
En tiedä voinko enää mennä sinne. Eli olen 36 vuotias nainen ja yritän ajaa b korttia.
Tänään oli eka ajotunti parkkialueella. Kun sain auton liikkumaan aloin kirkumaan ja laskin kädet ratista ja jalat polkimilta, auto sammui nytkähtäen.
Sama toistui neljä kertaa putkeen. En voi tälle mitään. Joku fobia iski. Autokoulun opettaja ärähti ja sanoi, että älä tee enää kertaakaan noin. Opetus loppui tuohon ja lopputunti katselin, kun hän ajoi autoa ja selitti. Hän mysö painotti, että ei polkimia eikä käsiä irti, vaikka mikä olisi. En voi tälle pelolle mitään. En ehdi ajatella. En taida uskaltaa enää ajaa ollenkaa.
Kommentit (68)
Ajattele, vaikka sitä, että tuollainen temppu aiheuttaa vaaratilanteen. Sen jälkeen pitäisi kirkua. Älä todellakaan irrota jalkoja polkimista äläkä käsiä ratista.
Pitäisikö ajaa vaikka simulaattorissa muutama tunti, että tulee kokemusta?
Jooh, parempi että menet linja-autolla töihin.
Miksi irroitit kädet ratista ja otit jalat polkimilta?
Auto voi mennä rikki tuosta temppuilustasi, siksikin ope oli niin kireänä. Pitäisikö jättää ajaminen muille ja kokeilet vaikka ajaa pieniä pätkiä maaseudulla jonkun osaavan seurassa?
Joistakin ei vain ole auton ajajaksi. PItää varmaan hyväksyä se.
Kaltaisesi luuseri ei koskaan tule pääsemään inssistä läpi vaikka sinne säälistä pääsisitkin, luovuta jo.
Itse olin 40v, kun ajoin kortin. Joka ajotunnin jälkeen menin itkien töihin, kun opettaja (nuori nainen) oli haukkunut minut. Kehotuksesta vaihdoin opettajaa ja sain koulun omistajan (vanhempi nainen) opettajakseni. Hän ihmetteli, miksi edellinen opettaja oli suuttunut, uuden opettajan mukaan ajoin hienosti. Hän sanoi, että "hoitaa" minut loppuun asti. Kaikki sujui ja kortin sain ensimmäisellä yrittämällä. Älä luovuta!!!! Ota rauhallisesti, Sinä hallitset autoa, eikä auto Sinua!
Laitoitko käden opettajan reidelle?
Unohditko laittaa alkuun "Naisena...
Vierailija kirjoitti:
Unohditko laittaa alkuun "Naisena...
Korjaan: NÄIN NAISENA
Kuulostaa ihan mun ekalta ajotunnilta ja sitten kun aikoinaan pääsin oikean liikenteen sekaan, ajelin 50 alueella jotain max 20 km/h ja se neljän ruuhkan letka perässä... :D :D
Oli autokoulunopettajallekin yllätys että sain kuitenkin ajokortin heti ekalla inssillä!
Jotkut ajo-opettajat ovat hanurista, kysy voitko vaihtaa opettajaa
Vierailija kirjoitti:
Joistakin ei vain ole auton ajajaksi. PItää varmaan hyväksyä se.
Ei ensimmäinen ajotunti vielä osoita kuljettajan hyvyyttä tai huonoutta. Auton kanssa pitää tulla ensin "sinuksi".
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ajo-opettajat ovat hanurista, kysy voitko vaihtaa opettajaa
Ap:n tapaus on kyllä niin ainutlaatuisen vajaa, ettei kukaan opettaja tuollaista siedä.
Vierailija kirjoitti:
Auto voi mennä rikki tuosta temppuilustasi, siksikin ope oli niin kireänä. Pitäisikö jättää ajaminen muille ja kokeilet vaikka ajaa pieniä pätkiä maaseudulla jonkun osaavan seurassa?
Mutta ei yleisillä teillä. "Teillä" = tie-sanan monikon adessiivi.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin oikeasti nuorena. Olen myös muilta kuullut tuollaisia.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin oikeasti nuorena. Olen myös muilta kuullut tuollaisia.
N58
Tuo on myös yleinen vitsi. Toki joidenkin kohdalla todellista.
Ei kuulosta ihan normaalilta. T. 39-vuotias autokoululainen, jonka ajo-ope laittoi ajamaan ekalla tunnilla sporien ja bussien keskelle.
Ehkä kannattaa suosiolla lopettaa opettelu jos aiot käyttäytyä, kuin idiootti.