Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13869)
Eikö se ole enemmänkin etu että esiintyy melko alussa kun äänestys alkaa heti. Jos äänestys alkaisi kaikkien jo esiinnyttyäniin sitten se ei olisi etu. En ymmärrä tota porua suomen lellimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on joka vuosi valmis voittamaan
Tottakai, kuka sinne valmiiksi häviämään lähtee?
Jos ollaan viiden parhaan jpukossa, olishan se aivan mahtavaa.
En usko enää Suomen voittavan
Olisin hiukan ihmeissäni jos suomi olisi joku viides kaiken hehkutuksen jälkeen. Suorastaan hieman pettynyt. Kait se nyt sentään kolmen parhaan porukassa on ja toivottavasti ykkönen. Ja ne hehkuttajat ovat yhtälailla ulkolaisia jos ei enemmänkin.
Ruotsin draamakuningatar pyörtyi eilen ja tarvitsi lääkärin apua.
Kohta kauppaan hakemaan tarvikkeita illan menua varten! Jännittää
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ähky oli kaiken arviointi tulvan seassa. Näin loppumetreillä tahti vain kiihtyy. Jokaisella on tarkka mielipide, jota pidetään lähes kiveenhakattuna faktana ja taistellaan kenen mielipide on se oikea. Ehkä on oikea aika siirtyä viisuaiheista sivummalle jännittämään iltaa ja yötä. Käydä vähän myöhemmin kaupassa ostamassa herkkuja ja jonkun mättöruuan, jotta jaksaa. Analysoidaan tuloksia sitten huomenna paremmalla ajalla. Veikkaan finaalista tulevan tiukka ja voittajan ja toisen sijan välillä ei ole suurtakaan kaulaa.
Analysointi on paljon kivempaa ennen kisoja, ei mua enää huomenna kiinnosta. Kisat on jo käyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peten kannattaisi äkkiä ottaa laulutunteja tai hankkia rintakarvoja, mikäli kuvittelee Maltan, Tanskan ja Norjan pojille pärjätä.
Pete on niin paljon normaalimman ja onnellisemman oloinen ettei todellakaan kannata. Etenkin Tanskan hőrőn elämä pyörii seksin ja huumeiden ympärillä. Choose life!
Varmaan näin. Peten kannattaisi silti ottaa laulutunteja ja rintakarvoja jos meinaa viisuissa pärjätä. Maltan, Tanskan ja Norjan adonikset keräävät muuten finaalissa kaikki pisteet.
Maltasta en muista mitään. Tämä kertoo paljon koska olen homo joka huomaa jokaisen huomaamisen arvoisen miehen. Tanska on täysi turn-off. Itse kirjoitin että on kuin Sonny Montelli kauhuelokuvasta. Norja ihan perseestä. Kamalat viikset ja muniensa hinkaaminen aivan väärässä ympäristössä.
Rietas gay
Virkistetään sitten sitä muistia....
Pyh. Mikä lie takkutukka tämä Malta. Ei jatkoon. Jos joku on tässä kisassa lähellä miesihannettani niin Britannian Sam Battle. Hän osaa tehdäkin jotakin eikä vain tuijota peiliin. Mutta naisillehan merkitsee vain ulkokuori.
Rietas gay
Vähän alan kallistua Australian voittoon
Italian laulu mielestäni hyvä .
Hei eikös Lordikin ollut esiintymisjärjestyksessä seitsemästoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peten kannattaisi äkkiä ottaa laulutunteja tai hankkia rintakarvoja, mikäli kuvittelee Maltan, Tanskan ja Norjan pojille pärjätä.
Pete on niin paljon normaalimman ja onnellisemman oloinen ettei todellakaan kannata. Etenkin Tanskan hőrőn elämä pyörii seksin ja huumeiden ympärillä. Choose life!
Varmaan näin. Peten kannattaisi silti ottaa laulutunteja ja rintakarvoja jos meinaa viisuissa pärjätä. Maltan, Tanskan ja Norjan adonikset keräävät muuten finaalissa kaikki pisteet.
Maltasta en muista mitään. Tämä kertoo paljon koska olen homo joka huomaa jokaisen huomaamisen arvoisen miehen. Tanska on täysi turn-off. Itse kirjoitin että on kuin Sonny Montelli kauhuelokuvasta. Norja ihan perseestä. Kamalat viikset ja muniensa hinkaaminen aivan väärässä ympäristössä.
Rietas gay
Virkistetään sitten sitä muistia....
Pyh. Mikä lie takkutukka tämä Malta. Ei jatkoon. Jos joku on tässä kisassa lähellä miesihannettani niin Britannian Sam Battle. Hän osaa tehdäkin jotakin eikä vain tuijota peiliin. Mutta naisillehan merkitsee vain ulkokuori.
Rietas gay
Törmäsin just facessa Samin vaimon postaukseen, heillä on viisiviikkoinen poikavauva.
En tiedä teistä, mutta mua jotenkin liikutti.
Olin aatellut, ettätää tyyppi on yksinäinen Pelle Peloton joka häärii kellarissaan yöt, päivät.
Saksalaisten esiintymisasuja on moitittu mutta ei tuo Erikan pinkki sukkapuku niistä paljon poikkea. Etenkin takaapäin nähtynä.
Odotan jo väliaikashowtakin, koska Suomi sielläkin edustaa. En aina niin välittänyt semien väliaikaohjelmasta..
Erikan asu menettelee edestäpäin mutta ei oikein muuten. Mauttomuuden rajoilla.Seksikäs voi olla olematta mauton. En ihan ymmärrä miksi on aina ylipäätään oltava niin seksikäs.
Miten jury show oli mennyt? Annetaanko siitä julkisuuteen tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Erikan asu menettelee edestäpäin mutta ei oikein muuten. Mauttomuuden rajoilla.Seksikäs voi olla olematta mauton. En ihan ymmärrä miksi on aina ylipäätään oltava niin seksikäs.
Nyt odotellaan enää Mirianan vaatetusta.
Miten Lordi saa tuotua nuo asut sitä mietin :D
Suomi on joka vuosi valmis voittamaan