Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7911)

Vierailija
7821/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan tuo Delta aivan uskomaton. Kyllä on voittonsa ansainnut.

Kyllä jos hän voittaa , mutta kun ei voita.

Deltan esitys on niin euroviisua niin euroviisua. Aussit tajuaa täydellisesti, mistä tässä hommassa on kyse. Tältä euroviisujen pitää näyttää ja tuntua! Ja se lopun pylväs on eeppinen, jää viisujen historiaan. 

Johan aussit on ennenkin kiekkuneet yläilmoissa eikä silti voittoa tai legendaakaan ole tullut. Mielestäni se loppu oli vaan jotenkin nolo.

Olihan Ericakin siellä korkeuksissa mikrofonin päällä, että sun logiikalla ei sitten varmaan sitä voittoa sen perusteella tule... 

Täh? Eihän Erika voittanutkaan. Legenda hän sen sijaan on jo nyt. Mutta ei siihen korkealla roikkumista tarvita.

Vierailija
7822/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi 44 %  voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään.  Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan

Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä. 

Ot: miltä tuntuu olla noin negatiivinen jatkuvasti? Millaista sun elämä on? Kärsimystä kärsimyksen perään?

Siis mitä helvettiä, jos ei pidä kappaleesta, niin sekö on negatiivista? Kappale on keskinkertainen, parempi kuitenkin kuin viime vuoden Erika. 

Suomalaiset ovat narsisteja, jotka eivät kestä sitä kun joku toinen on jostakin eri mieltä kuin itse. Saatanan maailman navat. Antaa jokaisen tykätä mistä tykkää. Vattuako se omaan elämään vaikuttaa, kun toinen on jostakin eri mieltä kuin itse? Elä ja anna muidenkin elää.

Tämä ! Mitään se on keneltäkään pois jos vilpittömästi tykkään maani edustajista ja heidän kappaleestaan?   Mitä se vattuakaan kiikuttaa jos minä haluan suomelle voittoa?  Suomalaiset maailman onnellisin kurttuturpa kansa. Kateellisia ja katkeria maa täynnä.

Pitäisiköhän sun ottaa vähän rauhallisemmin.

Fanita niitä suosikkejasi ja anna muiden olla sitä mieltä kuin ovat.

Älä puutu mun tunteisiin. Ei kuulu sulle tippaakaan etkä sinä määrää minun etkä kenenkään muidenkään mielipiteitä, elämää tunteita. Koita hoitaa vaan oma tonttisi ja vedä siellä lungia niin paljon kuin ehdit. 

Se että muilla on intohimoja,  mitä sulla ei ole lainkaan, ei tarkoita että muiden pitäisi elää kuten sinä.

Etkö olekaan enää niin varma voitosta, kun noin alkoi kiukuttamaan?

Voi voi olet säälittävä pikku n a r s k u.  

Kiukuti kiukuti.

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maltan mieskarkki? Minusta melkolailla tavallinen.

Ihan törkeen hyvännäköinen.

Kuule serbian solisti on niin hotyiskuumis että...

Aina vaan pahenee. Joko Albanian mies on mainittu? Aidania ja Alistahan kutsutaan viisupiireissä kaksosiksi.

Ainiin Albanian kuumis myös... kuumaa on.

Aika huono miestarjonta tänä vuonna.

Paitsi Tanska. Ja Pete! 

Muistan vieläkin kun Kohta sataa ilmestyi. En ole mikään siveyden sipuli, mutta härreguud että alkoi posket kuumottaa ja kikatuttaa! On se ihan omansa, hyvä yhdistelmä nuo kaksi!

Tanska?? Siis se laulajako on mielestäsi hyvännäköinen?

Ääni ratkaisee. Vai onko nämä jotkut missikisat?

Niin no tuosta ymmärtäisi, että jonkun mielestä Tanskan laulaja on hyvännäköinen ja kuuma, ja se tuossa edeltävässä viestissä kyseenalaistettiin. 

Mun mielestä on.

Vierailija
7824/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me sitten taidetakaan olla maailman onnellisin kansa, jos me aina lytätään toisiamme eikä kenenkään esitys tai tekeminen kelpaa... Yleisöäänillä kuitenkin suuri vaikutus siihen, kuka edustamaan lähtee. Tämä mollaaminen on ihan kieroa. Jos nykyiset edustajat eivät ole muuta kuin surkeita luusereita, niin miksi ihmeessä ei sitten lähetetty jotain toista esiintyjää sinne? Ja miksi Käärijä äänestettiin edustajaksemme, vaikka oli niin huono, väärään asuun pukeutunut eikä osannut edes englantia? Ai niin, mutta hänhän tulikin vain toiseksi. Suuri epäonnistuminen..

Maailman onnettomin kansa. Ei osaa kunnioittaa artistejaan ja taiteilijoitaan. 

''Jos ette itse tee tai yritä mitään, niin älkää sylkekö niitten päälle, jotka uskaltaa yrittää.'' Jotenkin noin sanoi erään bändin jäsen haastattelussa, kun sontamyrskyn saattelemana menivät edustamaan ja pärjäsivät ja edustivat tosi hyvin.

Maailman onnellisin maa. Ei kansa.

Se, että kaikki eivät ylistä Suomen Euroviisuedustaja ei kerro kenenkään onnellisuudesta yhtään mitään.

Monelle tuo on ihan yhdentekevä juttu. Monet eivät seuraa Euroviisuja lainkaan.

Juu. Herätin tänään aikamoista kummeksuntaa työpaikalla, kun kerroin että viisut katson. Ei ketään muuta kiinnosta koko touhu. 

Miljoona katsojaa oli jo semeillä Suomessa.

Vierailija
7825/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain kertomaan, että Liekinheitintä fanitetaan siksi niin paljon, kun Arttu Wiskari-fanit ovat löytäneet nyt viulun.

Ei mulla muuta. Nähdään ensi keväänä Ranskassa. Vive la Monroe!

Oui. Ranskalla on täydellinen biisi ja esittäjä, kaikki ei vaan ymmärrä.

Aika pihalla olette, kun ette ole tietoisia eurooppalaisten tunnoista, nimittäin ihmiset on Euroopassa kyllästyneet jo oopperamaisiin viisubiiseihin. Onhan sellaisella jo voitettu parina viime vuotena. Nyt halutaan muuta.

Vierailija
7826/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me sitten taidetakaan olla maailman onnellisin kansa, jos me aina lytätään toisiamme eikä kenenkään esitys tai tekeminen kelpaa... Yleisöäänillä kuitenkin suuri vaikutus siihen, kuka edustamaan lähtee. Tämä mollaaminen on ihan kieroa. Jos nykyiset edustajat eivät ole muuta kuin surkeita luusereita, niin miksi ihmeessä ei sitten lähetetty jotain toista esiintyjää sinne? Ja miksi Käärijä äänestettiin edustajaksemme, vaikka oli niin huono, väärään asuun pukeutunut eikä osannut edes englantia? Ai niin, mutta hänhän tulikin vain toiseksi. Suuri epäonnistuminen..

''Jos ette itse tee tai yritä mitään, niin älkää sylkekö niitten päälle, jotka uskaltaa yrittää.'' Jotenkin noin sanoi erään bändin jäsen haastattelussa, kun sontamyrskyn saattelemana menivät edustamaan ja pärjäsivät ja edustivat tosi hyvin.

Se, että kaikki eivät ylistä Suomen Euroviisuedustaja ei kerro kenenkään onnellisuudesta yhtään mitään.

Juu. Herätin tänään aikamoista kummeksuntaa työpaikalla, kun kerroin että viisut katson. Ei ketään muuta kiinnosta koko touhu. 

Jaa. Mun lähipiirissä taas kaikki perheenjäsenet, kaverit ja työkaverit katsoo. Ja monesta eri maasta on porukkaa. Kaikki aikovat myös äänestää. 

Vierailija
7827/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin vain kertomaan, että Liekinheitintä fanitetaan siksi niin paljon, kun Arttu Wiskari-fanit ovat löytäneet nyt viulun.

Minäkin tulin pitkästä aikaa tähän ketjuun ja muistan tän Wiskari-jankkaajan. Jännää, että Wiskarilla on sitten massoittain faneja  Euroopassa. 🤭 (Wiskarin iskelmäroska on Liekinheittimen kanssa kuin yö ja päivä.)

Massat ovat Artulle tuttuja.

Vierailija
7828/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan pahenee. Joko Albanian mies on mainittu? Aidania ja Alistahan kutsutaan viisupiireissä kaksosiksi.

Paitsi Tanska. Ja Pete! 

Muistan vieläkin kun Kohta sataa ilmestyi. En ole mikään siveyden sipuli, mutta härreguud että alkoi posket kuumottaa ja kikatuttaa! On se ihan omansa, hyvä yhdistelmä nuo kaksi!

Niin no tuosta ymmärtäisi, että jonkun mielestä Tanskan laulaja on hyvännäköinen ja kuuma, ja se tuossa edeltävässä viestissä kyseenalaistettiin. 

Mun mielestä on.

Minusta taas ei ole ollenkaan, vaan pikemminkin päinvastoin. Mutta kuten sanottu, niin makuasioista ei voi kiistellä. 

Vierailija
7829/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttaisiinko hetki todennäköisyyksistä vai tuleeko Liekinheitinfaneille liian paha mieli?

Puhutaan vaan. Liekinheitin 43 % voitonmahdollisuus, muut kaukana perässä

Vierailija
7830/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi Tanska. Ja Pete! 

Mun mielestä on.

Minusta taas ei ole ollenkaan, vaan pikemminkin päinvastoin. Mutta kuten sanottu, niin makuasioista ei voi kiistellä. 

Minusta Tanskan laulaja näyttää Andy McCoyn ja Marilyn Mansonin risteytykseltä. 

Vierailija
7831/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nauttinut suurinpiirtein kaikista kappaleista. Ihan sama kuka voittaa!!! 

Hiukan ehkä toivon ei-voittoa Petelle ja Lindalle. Pääasiassa taloussyistä. "Rahaa ei ole". Nyt myös toivon ei-voittoa vähän senkin takia, koska he heittäytyivät politikoimaan. Israelin viisuhan on ihan hyvä ja tarttuva. Hyvä kappale ja laulaja ansaitsevat tunnustusta. Terrorismi taas ei ansaitse mitään tunnustusta. Hyi hyi.

Vierailija
7832/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun lähipiirissä taas kaikki perheenjäsenet, kaverit ja työkaverit katsoo. Ja monesta eri maasta on porukkaa. Kaikki aikovat myös äänestää. 

Mä taas taidan kuulua tuttavapiirissäni vähemmistöön, kun katson viisuja, joskin jälkilähetyksenä seuraavana päivänä, kun en jaksa valvoa.

Vierailija
7833/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttaisiinko hetki todennäköisyyksistä vai tuleeko Liekinheitinfaneille liian paha mieli?

Eli 57% todennäköisyydellä ei voita. Jatketaanko keskustelua?

Vierailija
7834/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi Tanska. Ja Pete! 

Mun mielestä on.

Minusta Tanskan laulaja näyttää Andy McCoyn ja Marilyn Mansonin risteytykseltä. 

Ei se mitään. Kunhan ei vaan näytä Pete Parkkosen ja Arttu Wiskarin risteytykseltä. 

Vierailija
7835/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matikkanero🤪

Vierailija
7836/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan tuo Delta aivan uskomaton. Kyllä on voittonsa ansainnut.

Kyllä jos hän voittaa , mutta kun ei voita.

Deltan esitys on niin euroviisua niin euroviisua. Aussit tajuaa täydellisesti, mistä tässä hommassa on kyse. Tältä euroviisujen pitää näyttää ja tuntua! Ja se lopun pylväs on eeppinen, jää viisujen historiaan. 

Pylväs jää varmastikin Euroviisujen historiaan, muttei tuskin lainkaan sillä tavalla kun ajattelit.

Vierailija
7837/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda saattaa ollakin ylimielinen, mutta Petestä ei sellaista vaikutelmaa synny. Haastatteluissa Pete on yleensä rauhallinen ja vähän taka-alalla ja Linda vieressä mesoaa menemään. 

Vierailija
7838/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas taidan kuulua tuttavapiirissäni vähemmistöön, kun katson viisuja, joskin jälkilähetyksenä seuraavana päivänä, kun en jaksa valvoa.

Tää on jännä miten nää menee, kun tosiaan itse oon isolla porukalla katsonut viisuja jo 25 vuotta. Huomennakin kokoonnutaan taas yhteen, tulee porukkaa Englannista, Puolasta, Armeniasta jne. Suomessa oma perhe katsoo (ja kaikki livenä, vanha äitikin valvoo) ja äänestää. Innokkaimmat seuraajat siellä siskon mies ja mun veli, nelikymppisiä tavis heteromiehiä. Ja viisut on kevään kohokohta MM-kisojen ohella. Että näin eri kulttuurit voi olla perheiden ja kaveripiirien välillä.

Vierailija
7839/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matikkanero🤪

Voi kun sinusta voisi sanoa samaa.

Vierailija
7840/7911 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oui. Ranskalla on täydellinen biisi ja esittäjä, kaikki ei vaan ymmärrä.

EIlen suuri yleisö näki Ranskan esityksen ja se oli pettymys. Loistokkuus loisti poissaolollaan. Oddseissa tuli romahdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi