Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7911)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 44 % voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään. Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan
Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä.
Ot: miltä tuntuu olla noin negatiivinen jatkuvasti? Millaista sun elämä on? Kärsimystä kärsimyksen perään?
Siis mitä helvettiä, jos ei pidä kappaleesta, niin sekö on negatiivista? Kappale on keskinkertainen, parempi kuitenkin kuin viime vuoden Erika.
Suomalaiset ovat narsisteja, jotka eivät kestä sitä kun joku toinen on jostakin eri mieltä kuin itse. Saatanan maailman navat. Antaa jokaisen tykätä mistä tykkää. Vattuako se omaan elämään vaikuttaa, kun toinen on jostakin eri mieltä kuin itse? Elä ja anna muidenkin elää.
Tämä ! Mitään se on keneltäkään pois jos vilpittömästi tykkään maani edustajista ja heidän kappaleestaan? Mitä se vattuakaan kiikuttaa jos minä haluan suomelle voittoa? Suomalaiset maailman onnellisin kurttuturpa kansa. Kateellisia ja katkeria maa täynnä.
Pitäisiköhän sun ottaa vähän rauhallisemmin.
Fanita niitä suosikkejasi ja anna muiden olla sitä mieltä kuin ovat.
Älä puutu mun tunteisiin. Ei kuulu sulle tippaakaan etkä sinä määrää minun etkä kenenkään muidenkään mielipiteitä, elämää tunteita. Koita hoitaa vaan oma tonttisi ja vedä siellä lungia niin paljon kuin ehdit.
Se että muilla on intohimoja, mitä sulla ei ole lainkaan, ei tarkoita että muiden pitäisi elää kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan tuo Delta aivan uskomaton. Kyllä on voittonsa ansainnut.
Ei voita, koska meidän Linda ja Pete voittaa. Jos oikein hyvin käy saattaa olla kolmonen. 🤗🤗🤗
Kyllä, ilon päivä. 💪🏻🔥🎻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos hän voittaa , mutta kun ei voita.
Deltan esitys on niin euroviisua niin euroviisua. Aussit tajuaa täydellisesti, mistä tässä hommassa on kyse. Tältä euroviisujen pitää näyttää ja tuntua! Ja se lopun pylväs on eeppinen, jää viisujen historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina Suomessa on taas kerran maansuru. Tämä on niin nähty. :)
Olisitpa ollut elossa 2006 piti Niiiin olla maansuru silloinkin.
Niin piti olla. Jostain luin että oli jopa presidentti Tarja Halosen vedottu, ettei moista hirviöbändiä lähetä pilaamaan Suomen mainetta. Ja mm. Maikkarin kirjeenvaihtaja Helena Petäistökin kauhisteli mitä nyt muualla Euroopassa Suomesta ajatellaan. Tämä siis ennen kuin Lordi voitti.
Ja puhuttiin pimeyden ja valkeuden taistelusta - siis Carola oli se halleluja Jumalan enkeli ja Lordi suoraan helvetistä paholaisen pöydästä 😂. Eivät voineet uskoa kun Suomi menikin voittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestähän jankutetaan ensi vuonna? Sata varmaan jankkaajat ovat kumminkin samoja.
Joo, ja aina Suomen edustajassa on jotain vikaa. Liian vähän vaatteita tai huonot vaatteet. Ylimielisiä tai muuten vaan hävettäviä. Ei todellakaan pidä kuvitella itsestään mitään. Parempi, että ensi vuonna Suomen edustajat hivutetaan kemuihin joistain takaovesta eikä minkäänlaisia haastatteluja, että eivät mene sanomaan mitään sopimatonta. Sitten esityksen jälkeen suoraan vaan hotellihuoneeseen häpeämään, kun ei voiteta kuitenkaan ja biisi on niin surkea. Aamulla sitten vähin äänin turistiluokassa kotiin.
Kissa kiitoksella elää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 44 % voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään. Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan
Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä.
Ot: miltä tuntuu olla noin negatiivinen jatkuvasti? Millaista sun elämä on? Kärsimystä kärsimyksen perään?
Siis mitä helvettiä, jos ei pidä kappaleesta, niin sekö on negatiivista? Kappale on keskinkertainen, parempi kuitenkin kuin viime vuoden Erika.
Suomalaiset ovat narsisteja, jotka eivät kestä sitä kun joku toinen on jostakin eri mieltä kuin itse. Saatanan maailman navat. Antaa jokaisen tykätä mistä tykkää. Vattuako se omaan elämään vaikuttaa, kun toinen on jostakin eri mieltä kuin itse? Elä ja anna muidenkin elää.
Tämä ! Mitään se on keneltäkään pois jos vilpittömästi tykkään maani edustajista ja heidän kappaleestaan? Mitä se vattuakaan kiikuttaa jos minä haluan suomelle voittoa? Suomalaiset maailman onnellisin kurttuturpa kansa. Kateellisia ja katkeria maa täynnä.
Tekeekö Liekinheittimen kuuntelu noin vihaiseksi?
Luulisi että fanit odottaisivat hyvällä mielellä huomista muusta vähät välittäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos hän voittaa , mutta kun ei voita.
Deltan esitys on niin euroviisua niin euroviisua. Aussit tajuaa täydellisesti, mistä tässä hommassa on kyse. Tältä euroviisujen pitää näyttää ja tuntua! Ja se lopun pylväs on eeppinen, jää viisujen historiaan.
Johan aussit on ennenkin kiekkuneet yläilmoissa eikä silti voittoa tai legendaakaan ole tullut. Mielestäni se loppu oli vaan jotenkin nolo.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Italian edustajasta mieleen Jean-pierre Kusela 😁
Aika paha XD
Vierailija kirjoitti:
Pete & Linda ovat nyt sitten saaneet ylimielisen maineen, kun eivät antaneet haastatteluja mm. Israelin medialle.
On asiatonta käyttäytyä noin. Netanjahu yms. niitä Israelin valtion asioita ohjailevat, eivätkä mitkään Israelin kansalaiset, kuten euroviisun edustajat tai sikäläisen median edustajat.
Hyvä Pete ja Linda! KANille ei ainakaan pidä antaa yhtään haastattelua, sen verran törkeästi myös viime vuosina kommentoivat kilpailijoita että olkoot keskenään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sun ottaa vähän rauhallisemmin.
Fanita niitä suosikkejasi ja anna muiden olla sitä mieltä kuin ovat.
Älä puutu mun tunteisiin. Ei kuulu sulle tippaakaan etkä sinä määrää minun etkä kenenkään muidenkään mielipiteitä, elämää tunteita. Koita hoitaa vaan oma tonttisi ja vedä siellä lungia niin paljon kuin ehdit.
Se että muilla on intohimoja, mitä sulla ei ole lainkaan, ei tarkoita että muiden pitäisi elää kuten sinä.
Etkö olekaan enää niin varma voitosta, kun noin alkoi kiukuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltan mieskarkki? Minusta melkolailla tavallinen.
Ihan törkeen hyvännäköinen.
Kuule serbian solisti on niin hotyiskuumis että...
Aina vaan pahenee. Joko Albanian mies on mainittu? Aidania ja Alistahan kutsutaan viisupiireissä kaksosiksi.
Ainiin Albanian kuumis myös... kuumaa on.
Aika huono miestarjonta tänä vuonna.
Paitsi Tanska. Ja Pete!
Muistan vieläkin kun Kohta sataa ilmestyi. En ole mikään siveyden sipuli, mutta härreguud että alkoi posket kuumottaa ja kikatuttaa! On se ihan omansa, hyvä yhdistelmä nuo kaksi!
Tanska?? Siis se laulajako on mielestäsi hyvännäköinen?
Ääni ratkaisee. Vai onko nämä jotkut missikisat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tämä juttu on, että Peteä ja Lindaa pidetään ylimielisinä nyt Itävallassa? Ei kai sellainen vaikutelma tyhjästä synny vai kuinka?
Syntyy itsestään silloin kun jokin pieni itävaltalaismedia joka on jäänyt suurempien medioiden jalkoihin siellä yhdistää voimansa israelin median kanssa, joka koittaa kampittaa suomea.
Höpö. Ne on ylimielisiä, näkeehän sen haastatteluissa sekä käytösessä.
Eivät ota itse kontaktia ihmisiin ja mediaan, niinkuin muiden maiden edustajat tekevät. Ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Italian edustajasta mieleen Jean-pierre Kusela 😁
Minä kysyn edelleen että milloin Frderik muutti Italiaan?
Vierailija kirjoitti:
Pete & Linda ovat nyt sitten saaneet ylimielisen maineen, kun eivät antaneet haastatteluja mm. Israelin medialle.
On asiatonta käyttäytyä noin. Netanjahu yms. niitä Israelin valtion asioita ohjailevat, eivätkä mitkään Israelin kansalaiset, kuten euroviisun edustajat tai sikäläisen median edustajat.
Lampenius ylimielinen??? Mikä uutinen tämä on? Etkö ole elänyt 90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltan mieskarkki? Minusta melkolailla tavallinen.
Ihan törkeen hyvännäköinen.
Kuule serbian solisti on niin hotyiskuumis että...
Aina vaan pahenee. Joko Albanian mies on mainittu? Aidania ja Alistahan kutsutaan viisupiireissä kaksosiksi.
Ainiin Albanian kuumis myös... kuumaa on.
Aika huono miestarjonta tänä vuonna.
Paitsi Tanska. Ja Pete!
Muistan vieläkin kun Kohta sataa ilmestyi. En ole mikään siveyden sipuli, mutta härreguud että alkoi posket kuumottaa ja kikatuttaa! On se ihan omansa, hyvä yhdistelmä nuo kaksi!
Tanska?? Siis se laulajako on mielestäsi hyvännäköinen?
Ääni ratkaisee. Vai onko nämä jotkut missikisat?
Oli vissiin torstaina kun Kyproksen muija meni jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noista Lordin jutuista päätellen, viisuvoiton jälkeiset 20 vuotta olleet tosi raskaita?
Tomi vaikuttaa joltain osin kovin katkeralta. Ymmärrän sen täysin. Suomalaisille kelpasi kyllä euroviisuvoitto, mutta sen jälkeen käännettiin selkä ja haistatettiin paskat. Toisaalta Putaansuu itse halusi pysyä henkilönä taka-alalla ja uskoi Lordi -brändiinsä. Suomalaisia olisi kiinnostanut mies Lordin takana, mutta Tomi valitsi toisin. Toivottavaa olisi, että Tomi olisi itselleen hieman armollisempi. Ei kaikki suomalaiset häntä ole hyljänneet, vaikka hän niin tuntuu kokevansa.
Niin. Itse olin teini, kun äänestin Lordia edustajaksi. En kuuntele heviä enkä muutakaan raskaampaa musaa. Hard Rock Hallelujaa rokkaan aina kun kuulen. 🔥 Viisukansa kuitenkin erilaista porukkaa kuin hevilössi, joka ei varmaan suuremmalti osin edes katso viisuja. Siksi Lordin viisusuosio ei realisoitunut keikkakävijöinä Suomessa. Muutenhan kuulemma keikkailee ahkerasti, mutta nimenomaan ulkomailla. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole mitään sen ihmeellisempää kuin muutkaan hyvät laulajat tässä maailmassa. Ja biisi kun on keskinkertainen niin ei taida voittaa.
Mun mielestä on ihan poikkeuksellisen taitava ja valovoimainen artisti. Mun ääni menee Deltalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Liekinheittimen kuuntelu noin vihaiseksi?
Luulisi että fanit odottaisivat hyvällä mielellä huomista muusta vähät välittäen.
PIentä paniikkia aistittavissa kun asiantuntijatkin on kääntyneet epäilevälle kannalle.
Ei me sitten taidetakaan olla maailman onnellisin kansa, jos me aina lytätään toisiamme eikä kenenkään esitys tai tekeminen kelpaa... Yleisöäänillä kuitenkin suuri vaikutus siihen, kuka edustamaan lähtee. Tämä mollaaminen on ihan kieroa. Jos nykyiset edustajat eivät ole muuta kuin surkeita luusereita, niin miksi ihmeessä ei sitten lähetetty jotain toista esiintyjää sinne? Ja miksi Käärijä äänestettiin edustajaksemme, vaikka oli niin huono, väärään asuun pukeutunut eikä osannut edes englantia? Ai niin, mutta hänhän tulikin vain toiseksi. Suuri epäonnistuminen..
Maailman onnettomin kansa. Ei osaa kunnioittaa artistejaan ja taiteilijoitaan.
''Jos ette itse tee tai yritä mitään, niin älkää sylkekö niitten päälle, jotka uskaltaa yrittää.'' Jotenkin noin sanoi erään bändin jäsen haastattelussa, kun sontamyrskyn saattelemana menivät edustamaan ja pärjäsivät ja edustivat tosi hyvin.