Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7911)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete & Linda ovat nyt sitten saaneet ylimielisen maineen, kun eivät antaneet haastatteluja mm. Israelin medialle.
On asiatonta käyttäytyä noin. Netanjahu yms. niitä Israelin valtion asioita ohjailevat, eivätkä mitkään Israelin kansalaiset, kuten euroviisun edustajat tai sikäläisen median edustajat.
Lampenius ylimielinen??? Mikä uutinen tämä on? Etkö ole elänyt 90-luvulla?
Lindalle ja sinulle tiedoksi, että me muut elämme vuotta 2026.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 44 % voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään. Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan
Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä.
Ot: miltä tuntuu olla noin negatiivinen jatkuvasti? Millaista sun elämä on? Kärsimystä kärsimyksen perään?
Siis mitä helvettiä, jos ei pidä kappaleesta, niin sekö on negatiivista? Kappale on keskinkertainen, parempi kuitenkin kuin viime vuoden Erika.
Suomalaiset ovat narsisteja, jotka eivät kestä sitä kun joku toinen on jostakin eri mieltä kuin itse. Saatanan maailman navat. Antaa jokaisen tykätä mistä tykkää. Vattuako se omaan elämään vaikuttaa, kun toinen on jostakin eri mieltä kuin itse? Elä ja anna muidenkin elää.
Tämä ! Mitään se on keneltäkään pois jos vilpittömästi tykkään maani edustajista ja heidän kappaleestaan? Mitä se vattuakaan kiikuttaa jos minä haluan suomelle voittoa? Suomalaiset maailman onnellisin kurttuturpa kansa. Kateellisia ja katkeria maa täynnä.
Pitäisiköhän sun ottaa vähän rauhallisemmin.
Fanita niitä suosikkejasi ja anna muiden olla sitä mieltä kuin ovat.
Älä puutu mun tunteisiin. Ei kuulu sulle tippaakaan etkä sinä määrää minun etkä kenenkään muidenkään mielipiteitä, elämää tunteita. Koita hoitaa vaan oma tonttisi ja vedä siellä lungia niin paljon kuin ehdit.
Se että muilla on intohimoja, mitä sulla ei ole lainkaan, ei tarkoita että muiden pitäisi elää kuten sinä.
Etkö olekaan enää niin varma voitosta, kun noin alkoi kiukuttamaan?
Voi voi olet säälittävä pikku n a r s k u.
Tulin vain kertomaan, että Liekinheitintä fanitetaan siksi niin paljon, kun Arttu Wiskari-fanit ovat löytäneet nyt viulun.
Ei mulla muuta. Nähdään ensi keväänä Ranskassa. Vive la Monroe!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltan mieskarkki? Minusta melkolailla tavallinen.
Ihan törkeen hyvännäköinen.
Kuule serbian solisti on niin hotyiskuumis että...
Aina vaan pahenee. Joko Albanian mies on mainittu? Aidania ja Alistahan kutsutaan viisupiireissä kaksosiksi.
Ainiin Albanian kuumis myös... kuumaa on.
Aika huono miestarjonta tänä vuonna.
Paitsi Tanska. Ja Pete!
Muistan vieläkin kun Kohta sataa ilmestyi. En ole mikään siveyden sipuli, mutta härreguud että alkoi posket kuumottaa ja kikatuttaa! On se ihan omansa, hyvä yhdistelmä nuo kaksi!
Tanska?? Siis se laulajako on mielestäsi hyvännäköinen?
Ääni ratkaisee. Vai onko nämä jotkut missikisat?
Niin no tuosta ymmärtäisi, että jonkun mielestä Tanskan laulaja on hyvännäköinen ja kuuma, ja se tuossa edeltävässä viestissä kyseenalaistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 44 % voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään. Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan
Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä.
Ot: miltä tuntuu olla noin negatiivinen jatkuvasti? Millaista sun elämä on? Kärsimystä kärsimyksen perään?
Siis mitä helvettiä, jos ei pidä kappaleesta, niin sekö on negatiivista? Kappale on keskinkertainen, parempi kuitenkin kuin viime vuoden Erika.
Suomalaiset ovat narsisteja, jotka eivät kestä sitä kun joku toinen on jostakin eri mieltä kuin itse. Saatanan maailman navat. Antaa jokaisen tykätä mistä tykkää. Vattuako se omaan elämään vaikuttaa, kun toinen on jostakin eri mieltä kuin itse? Elä ja anna muidenkin elää.
Tämä ! Mitään se on keneltäkään pois jos vilpittömästi tykkään maani edustajista ja heidän kappaleestaan? Mitä se vattuakaan kiikuttaa jos minä haluan suomelle voittoa? Suomalaiset maailman onnellisin kurttuturpa kansa. Kateellisia ja katkeria maa täynnä.
Tekeekö Liekinheittimen kuuntelu noin vihaiseksi?
Luulisi että fanit odottaisivat hyvällä mielellä huomista muusta vähät välittäen.
Eikö saanutkaan tykätä mistä tahtoo ilman ilkkumisia?? Ai joo se koskeekin vain sinua ja sinun hoviasi.
Vierailija kirjoitti:
Pete & Linda ovat nyt sitten saaneet ylimielisen maineen...
Joku maa jo toivoi, etteivät he voittaisi, koska he tuolla lailla pylvästelevät poliittisesti. Mutta eivät he luultavasti muutenkaan voittaisi. Mukana on parempiakin biisejä.
On epäisänmaallista sanoa etten toivo suomen voittavan, mutta sanon sen silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei me sitten taidetakaan olla maailman onnellisin kansa, jos me aina lytätään toisiamme eikä kenenkään esitys tai tekeminen kelpaa... Yleisöäänillä kuitenkin suuri vaikutus siihen, kuka edustamaan lähtee. Tämä mollaaminen on ihan kieroa. Jos nykyiset edustajat eivät ole muuta kuin surkeita luusereita, niin miksi ihmeessä ei sitten lähetetty jotain toista esiintyjää sinne? Ja miksi Käärijä äänestettiin edustajaksemme, vaikka oli niin huono, väärään asuun pukeutunut eikä osannut edes englantia? Ai niin, mutta hänhän tulikin vain toiseksi. Suuri epäonnistuminen..
Maailman onnettomin kansa. Ei osaa kunnioittaa artistejaan ja taiteilijoitaan.
''Jos ette itse tee tai yritä mitään, niin älkää sylkekö niitten päälle, jotka uskaltaa yrittää.'' Jotenkin noin sanoi erään bändin jäsen haastattelussa, kun sontamyrskyn saattelemana menivät edustamaan ja pärjäsivät ja edustivat tosi hyvin.
Maailman onnellisin maa. Ei kansa.
Se, että kaikki eivät ylistä Suomen Euroviisuedustaja ei kerro kenenkään onnellisuudesta yhtään mitään.
Monelle tuo on ihan yhdentekevä juttu. Monet eivät seuraa Euroviisuja lainkaan.
Kypros oli kyllä yllätys, ei positiivinen sellainen. Olen ihan hämmentynyt vieläkin.
Vietävän korvamato tuo Liekinheitin. Toivon menestystä biisille, mutta en voittoa. Töissä olen tekemisissä päivittäin todella köyhien ihmisten kanssa ja keksisin aika paljon muuta käyttöä niille kymmenille miljoonille, jotka viisujen järjestäminen maksaa. Tämä kommentti herättää varmasti tunteita, mutta olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain kertomaan, että Liekinheitintä fanitetaan siksi niin paljon, kun Arttu Wiskari-fanit ovat löytäneet nyt viulun.
Ei mulla muuta. Nähdään ensi keväänä Ranskassa. Vive la Monroe!
Minäkin tulin pitkästä aikaa tähän ketjuun ja muistan tän Wiskari-jankkaajan. Jännää, että Wiskarilla on sitten massoittain faneja Euroopassa. 🤭 (Wiskarin iskelmäroska on Liekinheittimen kanssa kuin yö ja päivä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan tuo Delta aivan uskomaton. Kyllä on voittonsa ansainnut.
Ei hän ole mitään sen ihmeellisempää kuin muutkaan hyvät laulajat tässä maailmassa. Ja biisi kun on keskinkertainen niin ei taida voittaa.
Mun mielestä on ihan poikkeuksellisen taitava ja valovoimainen artisti. Mun ääni menee Deltalle.
Olikos sen Lost -sarjan tippuneen koneen nimi Delta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sun ottaa vähän rauhallisemmin.
Fanita niitä suosikkejasi ja anna muiden olla sitä mieltä kuin ovat.
Älä puutu mun tunteisiin. Ei kuulu sulle tippaakaan etkä sinä määrää minun etkä kenenkään muidenkään mielipiteitä, elämää tunteita. Koita hoitaa vaan oma tonttisi ja vedä siellä lungia niin paljon kuin ehdit.
Se että muilla on intohimoja, mitä sulla ei ole lainkaan, ei tarkoita että muiden pitäisi elää kuten sinä.
Etkö olekaan enää niin varma voitosta, kun noin alkoi kiukuttamaan?
Voi voi olet säälittävä pikku n a r s k u.
Kiukuti kiukuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltan mieskarkki? Minusta melkolailla tavallinen.
Ihan törkeen hyvännäköinen.
Kuule serbian solisti on niin hotyiskuumis että...
Aina vaan pahenee. Joko Albanian mies on mainittu? Aidania ja Alistahan kutsutaan viisupiireissä kaksosiksi.
Ainiin Albanian kuumis myös... kuumaa on.
Aika huono miestarjonta tänä vuonna.
Paitsi Tanska. Ja Pete!
Muistan vieläkin kun Kohta sataa ilmestyi. En ole mikään siveyden sipuli, mutta härreguud että alkoi posket kuumottaa ja kikatuttaa! On se ihan omansa, hyvä yhdistelmä nuo kaksi!
Tanska?? Siis se laulajako on mielestäsi hyvännäköinen?
Ääni ratkaisee. Vai onko nämä jotkut missikisat?
Niin no tuosta ymmärtäisi, että jonkun mielestä Tanskan laulaja on hyvännäköinen ja kuuma, ja se tuossa edeltävässä viestissä kyseenalaistettiin.
No se Tanskan laulaja on hyvännäköinen. Tosin kisojen komein on Tsekin Daniel.
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisiinko hetki todennäköisyyksistä vai tuleeko Liekinheitinfaneille liian paha mieli?
Jaahas. Hiljaisuus on myöntymisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan tuo Delta aivan uskomaton. Kyllä on voittonsa ansainnut.
Kyllä jos hän voittaa , mutta kun ei voita.
Deltan esitys on niin euroviisua niin euroviisua. Aussit tajuaa täydellisesti, mistä tässä hommassa on kyse. Tältä euroviisujen pitää näyttää ja tuntua! Ja se lopun pylväs on eeppinen, jää viisujen historiaan.
Johan aussit on ennenkin kiekkuneet yläilmoissa eikä silti voittoa tai legendaakaan ole tullut. Mielestäni se loppu oli vaan jotenkin nolo.
Olihan Ericakin siellä korkeuksissa mikrofonin päällä, että sun logiikalla ei sitten varmaan sitä voittoa sen perusteella tule...
Vierailija kirjoitti:
Vietävän korvamato tuo Liekinheitin. Toivon menestystä biisille, mutta en voittoa. Töissä olen tekemisissä päivittäin todella köyhien ihmisten kanssa ja keksisin aika paljon muuta käyttöä niille kymmenille miljoonille, jotka viisujen järjestäminen maksaa. Tämä kommentti herättää varmasti tunteita, mutta olkoon.
Ei herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestähän jankutetaan ensi vuonna? Sata varmaan jankkaajat ovat kumminkin samoja.
Joo, ja aina Suomen edustajassa on jotain vikaa. Liian vähän vaatteita tai huonot vaatteet. Ylimielisiä tai muuten vaan hävettäviä. Ei todellakaan pidä kuvitella itsestään mitään. Parempi, että ensi vuonna Suomen edustajat hivutetaan kemuihin joistain takaovesta eikä minkäänlaisia haastatteluja, että eivät mene sanomaan mitään sopimatonta. Sitten esityksen jälkeen suoraan vaan hotellihuoneeseen häpeämään, kun ei voiteta kuitenkaan ja biisi on niin surkea. Aamulla sitten vähin äänin turistiluokassa kotiin.
No Käärijän vuonna olin aivan innoissani ja uskoin hyvään sijoitukseen, koska kappale oli niin hyvä ja livenä jopa parempi. Ja oikeinhan se meni.
Myös Blind Channel oli kova ja hypetin etukäteen paljonkin ja loistavastihan se sijottui. Kyllä silloin kehutaan, kun aihetta on. Nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me sitten taidetakaan olla maailman onnellisin kansa, jos me aina lytätään toisiamme eikä kenenkään esitys tai tekeminen kelpaa... Yleisöäänillä kuitenkin suuri vaikutus siihen, kuka edustamaan lähtee. Tämä mollaaminen on ihan kieroa. Jos nykyiset edustajat eivät ole muuta kuin surkeita luusereita, niin miksi ihmeessä ei sitten lähetetty jotain toista esiintyjää sinne? Ja miksi Käärijä äänestettiin edustajaksemme, vaikka oli niin huono, väärään asuun pukeutunut eikä osannut edes englantia? Ai niin, mutta hänhän tulikin vain toiseksi. Suuri epäonnistuminen..
Maailman onnettomin kansa. Ei osaa kunnioittaa artistejaan ja taiteilijoitaan.
''Jos ette itse tee tai yritä mitään, niin älkää sylkekö niitten päälle, jotka uskaltaa yrittää.'' Jotenkin noin sanoi erään bändin jäsen haastattelussa, kun sontamyrskyn saattelemana menivät edustamaan ja pärjäsivät ja edustivat tosi hyvin.
Maailman onnellisin maa. Ei kansa.
Se, että kaikki eivät ylistä Suomen Euroviisuedustaja ei kerro kenenkään onnellisuudesta yhtään mitään.
Monelle tuo on ihan yhdentekevä juttu. Monet eivät seuraa Euroviisuja lainkaan.
Juu. Herätin tänään aikamoista kummeksuntaa työpaikalla, kun kerroin että viisut katson. Ei ketään muuta kiinnosta koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Italian edustajasta mieleen Jean-pierre Kusela 😁
Minä kysyn edelleen että milloin Frderik muutti Italiaan?
Jeti lähti Fuengirolaan, mutta Reetusta ei ole tietoa.
Pete & Linda ovat nyt sitten saaneet ylimielisen maineen...
Joku maa jo toivoi, etteivät he voittaisi, koska he tuolla lailla pylvästelevät poliittisesti. Mutta eivät he luultavasti muutenkaan voittaisi. Mukana on parempiakin biisejä.