Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5898)
Lampenius asui kuuluisassa Playboy-kartanossa ja vietti aikaa Hefnerin ja muiden Playboy-tyttöjen kanssa.
– Kaipaan näitä aikoja. Kiitos Alison, että esittelit minut Hefille ja sait aikaan kaiken sen (Playboy-kannen jne.). Ja ennen kaikkea, kiitos ystävyydestäsi! Rakastan sinua, Lampenius kirjoittaa kuvatekstissä.
Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.
Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus.
kerran kyykkyviulisti aina kyykkyviulisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampenius teki aikoinaan sopimuksen manageritoimiston kanssa, josta selvisi myöhemmin, että Nygård oli siinä osakkaana. Lampenius joutui losangelesilaisen manageritoimiston kanssa ongelmiin, koska se pidätti palkkioni tilillään, eikä maksanut rahoja Lampeniukselle.
Lampenius haastoi manageritoimiston oikeuteen ja onnistui saamaan osan rahoistaan sovittelun kautta.
Myöhemmin Nygård haastoi hänet kuitenkin oikeuteen kunniansa loukkaamisesta lehtiartikkelin vuoksi. Lampenius oli antanut haastattelun, kun kuuli, että eräs suomalaismalli oli viety Nygårdin luokse samalla tavalla kuin hänetkin aikaisemmin.
Mulla on kaikki sympatiat Lindan puolella tuossa Nygård-keississä. Nygård kohteli Lindaa törkeästi ja vaikeutti vuosia hänen elämäänsä.
Ja tätä on jauhettu vuosikymmeniä. Ihan jokaisessa haastattelussa.
Ei kukaan jaksa enää niitä juttuja, vielä vähemmän Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sävellystä katsotaan pelkästään, niin Israelilla tarttuvin biisi. Oli se hyvin kyllä esitettykin
Kyllä. Laulu ja musiikki on pääosassa. Ei mitään temppuja, pyroja ja erikoisia vaatteita, esitys on ilo silmälle ja korvalle.
Lindan kosto on ihan ymmärrettävää. Se vanha pervo pilasi Lindan elämän.Niin ei ole ihme ,että Lindalle jäänyt asia hampaankoloon.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.
Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus.
Väärin, me ei Lindaa haukuta, vaan tuodaan esiin harmistuksemme, miksi hän itse vetää esiin nuo vanhat jutut. Antais jo olla.
Ei se heidän voittoaan kirkastaisi, että siihen Nygård liitettäisiin, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että edelleen alastonkuvista moralisoidaan ja lyödään leimaa ihmiseen. Alastomuus ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia ja myös se miten tuo itseään tällä saralla esiin. Linda on upea, lahjakas, moderni ihminen ja toivon Suomelle menestystä. Itse en olisi ehkä leikellyt itseäni niin paljon naamasta, mutta kukin tehkööt kuten itse haluaa eikä asia mulle kuulu. Ja myös Pete tehnyt seksikkyydellään rahaa, mutta en ole nähnyt yhtä ilkeitä kommentteja missään hänestä. On edelleen kaksoistandardit sen suhteen millainen on hyvä nainen ja millainen hyvä mies. Ja kauniita ihmisiä usein mollataan tyhmiksi kun ollaan kateellisia. Kuitenkin tutkimukset sanoo, että itse asiassa kauneus korreloi korkean älykkyyden kanssa eli päinvastoin mitä vuosisatoja on väitetty.
Jos mennään kauneusoperaatioista keskusteluun, niin en ole ikinä nähnyt yhtään onnistunutta kauneusoperaatiota rintojen tai kasvojen suhteen. Päinvastoin, kun ikää tulee lisää niin kaikki naamasta leikellyt alkavat näyttää lähinnä transvestiiteilta. Potkupallon kokoiset rinnat eivät myöskään kaunista ketään tai lisää seksikkyyttä.
Tämä ei ole tarkoituksellista ilkeilyä ja ymmärrän hyvin, että operaatioilla haetaan nuorekkuutta ja niihin vaikuttaa yleensä oman itsetunnon puute ulkonäön suhteen. Mutta seison mielipiteeni takana. Kauneus voi korreloida älykkyyden kanssa, mutta tällä sanonnalla tai tutkimustuloksella ei viitata "korjattuun kauneuteen".
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella lapsellinen ajatus kostaa 84-vuotiaalle vankilassa viruvalle papparaiselle osallistumalla EUROVIISUIHIN... Ajatukset pyörineet vuosikymmenien ajan kostamisessa.
Pohjanmaalla pari vuosikymmentä on silmänräpäys, jos on kostosta kyse.... sivusta vaan... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, hyvää Suomi-kuvaa ovat edustaneet joka tapauksessa, kävi menestyksen suhteen sitten miten tahansa.
Kuten aiempien vuosienkin edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Spede bongasi aikoinaan Lindan televisiosta Jussi-gaalassa viulua soittamassa. Moni muukin kiinnitti huomion lIndaan jo silloin. Tosin LInda on esiintynyt jo lapsesta asti.
Minä olen yksi niistä jotka bongasi Lindan sinisessä mekossaan soittamassa jossain sinfoniaorkesterin kanssa. En tiedä oliko se Jussi gaala mutta siitä esiintymisestä nousi haloo kuka on tämä upea kaunotar joka soittaa viulua kuin jumalatar. Näen vieläkin elävästi Lindan siellä soittamassa. Siinä hetkessä oli jotain joka vangitsi kaikkien huomion ja loppu on historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Lindan kosto on ihan ymmärrettävää. Se vanha pervo pilasi Lindan elämän.Niin ei ole ihme ,että Lindalle jäänyt asia hampaankoloon.
Joo, mutta euroviisut eivät ole oikea foorumi asian käsittelyyn eikä Lindan menneisyyden vääryydet koko Suomen kansan murheen aihe, ok? Käärijä painoi hartia voimin duunia tuodakseen voiton suomalaisille, tämä nykyduo ei ole pahemmin tainnut muistella kotimaata tai voiton merkitystä muille kuin itselleen? Ei ihme, ettei oikein fiilis syty, vaikka Suomi voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaa käydä Lindan psyykeelle viisujen jälkeen jos jäävätkin vaikka kuudenneksi? Lausuntojen perusteella haluaa nimenomaan voittaa kostaakseen Nygårdille. Terapia olisi oikea paikka käsitellä näitä tuntemuksia. Linda on upea viulisti ja kannustan heitä voittoon, mutta viisut viisuina. Ei tämän pitäisi olla niin vakavaa.
Miehensä tuskin pitää tuosta että Nygård täyttää edelleen Lindan mielen ja määrittää tätä ja motiivejaan. Olisiko niin kuitenkin, että tuo aikakausi liittyy niin voimakkaasti Lindan menneisyyteen, että hän haluaa puhua ja kertoa oman versionsa kaikille kiinnostuneille. Puhuu siksi ettei keksittäisi mitään vääriä totuuksia, haluaa katkaista siivet juoruilta ja sanoutua irti läheisemmistä väleistä Nygårdiin liittyen, kuin mitä liittyy palkanmaksuun ja näkemiinsä vääryyksiin nuoria naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt tykätä Kreikan biisistä, kun on vedonlyönneissä korkealla, mutta en vaan lämpene. No toisaalta en tykännyt viimevuotisesta Itävallan voittajabiisistäkään. Onko muuten kukaan kuullut Itävallan voittobiisiä radiosta kertaakaan voiton jälkeen? Minä en. Ei tainnut olla kovin radioystävällinen.
En tykännyt minäkään Itävallan biisistä. Viime vuoden paras oli Italia. Tämän vuoden paras on Suomi.
Italian viime vuoden viisu jäi ikuisesti minun soittolistalleni💚
Vierailija kirjoitti:
Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.
Lindan maine kirkastettiin jo sillä, kun hesari maksoi ne ilmoitusrahansa takaisin.
Jep, ehti tulla juuri kun lähetin viestin. Kiitos linkin jakajalle