Nämä kammopakkaset ovat varmasti tuhonneet jo monet uutena vuotena aloitetut kuntoilulupaukset
Vain hullu lähtee lenkille näissä pakkasissa. Ei tuolla edes autolla halua liikkua, joten salillekaan ei viitsi lähteä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa myös, jos on kilpirauhasen vajaatoiminta (eli paleltaa) ja astma (keuhkoihin ottaa pakkasella esimerkiksi juoksu). Ja ihoa alkaa kutista myös (kuiva iho). Onneksi on crosstrainer ja kotikuntosali.
No toi on eri juttu. Pakkasesta on jo oikeasti haittaa
Pelkän astman kanssa olen pärjännyt pakkasella, kun pitää huivia naaman edessä. Mutta nyt kun on vajaatoimintakin, niin tuo palelu on aivan kamalaa, en enää nauti pakkaspäivistä, kuten ennen. Tänäänhän ulkona oli äärimmäisen kaunista. Puut ovat upeita! Juoksijana syke on aika matala kävelyssä, joten senkin puolesta jäätyy pystyyn. Kävelyillä ylämäet on parhaita, niin nousee syke, ja veri kiertää. Eikai tämä pakkanen kauaa enää kestä!
3-4 kertaa/ viikko salia vuoden alusta oli itselleni lupaus joka on pitänyt ja pitää💪 Ja heti kun säät sallivat eli pakkasta on vähemmän kuin -7 niin lähden ulos kävelemään/juoksemaan. T. Juoksija
Arvasin että ne tulee joten en jaksanut lupailla muuta kuin että Wolttaan makkaraa ja laskiaispullia. Sitten siirryn makkaraan ja mämmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan normaali talvi . ja mikä ihmeen pakkanen ei ole edes -20 ollut ku ehkä tyyliin kerran ja sekään ei ole pakkanen jos +20 ei ole helle. -25 on minusta vasta oikeasti pakkanen, mutta autoni lähtee käyntiin vaikka olisi viikon seissyt ja minä puen villasukat ja villapaidan ja ulkohousut ja nautin raikkaasta säästä. muuttakaa etelään jos ette pientä talvea kestä. parempi tämä kuin yksikään helle paska. ja minähän nautin
Suomeksi sama? Ei tuollaisesta Bubi Wallenius -kielestä ota mitään selkoa.
ihme pellet nää jokka vaatii jotain kirjakieltä, jossain keskustelu palstalla laki ei kiellä käyttämään puhe kieltä. jos ei osaa lukea ja ymmärtää tavallista tekstiä niin kannattaa mennä hakemaan apua lukihäiriöönsä.
mikä luulet olevasi joku äidin kielen ope? ope 😂
Ei, vaan ihan siitä kyse, että tekstissä olisi edes joku punainen lanka. Sen sijaan, että jaarittelee sekavia ja onnistuu vielä olemaan kahta vastakkaista mieltä yhdessä lauseessa.
-13 astetta pakkasta ei ole este liikunnalle ulkona. Sitä paitsi aina voi mennä kuntosalille. Onko nykysuomalaiset tehty paperista?
Juu hyytyi lupaavasti alkanut jumppaaminen kun sisällä on niin kylmä, ettei lihaksetkaan millään lämpene. Ulos en edes kuvittele meneväni astmankaan takia.
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny lyhyillä kävelyillä, mutta naama jäätyy ja silmät vuotaa. Pitäisi olla kommandipipo ja jotkut hiihtolasit silmillä. Ei nyt satu olemaan semmosia, joten lyhyt pyrähdys vain.
Hanki takki jossa on hyvä huppu, se suojaa. Vaikka karvareunuksellinen.
Kyllä suomalainen pakkaset kestää.
Minä taas olen liikkunut paljon enemmän, kun on ollut niin raikas sää ja auringonpaistettakin päivisin. Toppahousut jalkaan, pitkä lämmin takki, pipo päähän, hyvät talvikengät, kuulokkeet korvaan ja ulos kävelemään.
Paljon mieluummin tämä kuin harmaa loska tai pahimmassa tapauksessa harmaa vesisade.