Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bitch, susta tulee omaishoitaja

Vierailija
29.01.2026 |

Vanhalle käppänä ukolle 🤣 Saat vaihtaa vaippoja ja pyyhkiä kuolaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi 50-kymppiselle Elina Tuomiselle, joka aloitti omaishoitajana Tampereella ja 10v aikana varasti 450000€ hoidettavien rahoja. Lähipiirissä olleet avustajat saivat myös tuomiot ja onneksi myös korvauspäätökset. Puoliso afrikkalainen, jonne myös siirtyi hilloa.

Vierailija
2/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, eikä miehestäni minun. Minä olen viisikymppinen ja hän 10 vuotta vanhempi, ollaan molemmat jo sen verran raihnaisia, että olemme sopineet, että toisiamme emme hoida, vaan mennään laitokseen sitten kun sen aika on. Sitä ei tiedä kumpi joutuu ensin, se joka sairastuu pahiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, eikä miehestäni minun. Minä olen viisikymppinen ja hän 10 vuotta vanhempi, ollaan molemmat jo sen verran raihnaisia, että olemme sopineet, että toisiamme emme hoida, vaan mennään laitokseen sitten kun sen aika on. Sitä ei tiedä kumpi joutuu ensin, se joka sairastuu pahiten.

Miten viisikymppinen voi olla jo raihnainen?

Vierailija
4/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut 8 vuotta vanhempaa miestä hyvän seksin merkeissä. Mies 64 vee.

Nyt yritän puhua että alottais jonku fyysisen harrastuksen, että jaksais meidän rietasteluja.

Jos joku vanhempi nainen/mies miettii että miten saa seisomaan niin ihan lääkkeitten avulla. Osaa myös käyttää sormiaan ja kieltään.

Enkä ala ketää hoitamaan.

Tää meidän juttu voi olla ohi hetkessä, just nyt nautitaan.

Vierailija
5/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. selkävaivoja tai yksipuolisen fyysisen työn tai harrastuksen aiheuttama rasitus/ kuluma. Nivelrikko voi tulla joskus normaalipainoisellekin tuossa iässä. Onnettomuuden, murtuman aiheuttama krooninen kipu. Verenpaine, sydämen rytmihäiriöt. Monet saa ekan sydänslaakin tuossa iässä, terveistä elintavoista huolimatta.  

Vierailija
6/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut 8 vuotta vanhempaa miestä hyvän seksin merkeissä. Mies 64 vee.

Nyt yritän puhua että alottais jonku fyysisen harrastuksen, että jaksais meidän rietasteluja.

Jos joku vanhempi nainen/mies miettii että miten saa seisomaan niin ihan lääkkeitten avulla. Osaa myös käyttää sormiaan ja kieltään.

Enkä ala ketää hoitamaan.

Tää meidän juttu voi olla ohi hetkessä, just nyt nautitaan.

Mieheni on 68, eikä vielä tarvitse lääkkeitä seisokkiin. 

Vierailija
7/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep niin tulee. Ihan ekana oman äidin. Sen verran oon työskennellyt laitoksissa etten voisi hyvällä omallatunnolla sinne lähettää.

Vierailija
8/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. selkävaivoja tai yksipuolisen fyysisen työn tai harrastuksen aiheuttama rasitus/ kuluma. Nivelrikko voi tulla joskus normaalipainoisellekin tuossa iässä. Onnettomuuden, murtuman aiheuttama krooninen kipu. Verenpaine, sydämen rytmihäiriöt. Monet saa ekan sydänslaakin tuossa iässä, terveistä elintavoista huolimatta.  

En tunne raihnaisia 5-kymppisi. En edes raihnaisia 65-75-vuotiaita. 🙄

Kaikki tuntemani tuo ikäiset eläkeläisetkin ovat hyvässä kunnossa. 98-vuotias anoppinikin pärjää vielä ilman apua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme