Sinä jotka ennen äänestit SDP:tä, aiotko enää?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin siihen kun ottivat sosiopaatti-kissankiduttajan.
Persuissa haaveillaan ihmisten paukuttelusta. Nimimerkki "Riikka" joukkoliikennevälineissä ja Timppa baareissa. Pumpum.
Haaveillaan
Demareissa toteutetaan
Kumpula- Natri on samaa maata ja entiset alaiset avautuneet. Joten montako tulee ilmi vielä? No, onneksi lopetin demareiden äänestämisen jo vuosia sitten. Kaikessa pätee.
En muista olenko koskaan äänestänyt demareita mutta ei. En tule äänestämään enää kokoomusta, vihreitä, vasureita tai demareita. En myöskään persuja enkä keskustaa. Luultavasti en myös mitään muutakaan mut en ainakaan mitään noista. Ei vaikuta osaltani mihinkään mitkä noista puolueista on ollut vallassa. Joka kerta vuosi ja vuosikymmen toistensa perään huonompaa jälkeä vaan tulee ja nuo kaikki olleet sössimässä jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, ei muissa puolueissa ole kissanpentujen polttajia
Rakastan palavan kissanpennun hajua ja sitä näkyä kun se hitaasti palaa hengiltä.
Ne naukaisut... tuskaiset naukaisut....
aaah, mä laukean taas ajatuksestakin
Lätkämailoilla hakattu emokissa löydettiin myös silmät spray-maalattuna
Mikkel Näkkäläjärvi muuten taisi hommata kissan lapsilleen.
Vanhustentalossa näännytetty ikäihminen löytyi kuolleena Attendolta. Oli muuten kokoomukse yksityistämä palvelu.
Ei ollut minulle vaihtoehtoa.
Aloittaja jätti ihan tietoisesti pois vaihtoehdon "en ole äänestänyt, mutta nyt aion äänestää"
Kuulun siis kyseiseen kategoriaan. Myönnän langenneeni viime vaaleissa Purran lupauksiin, että köyhiltä ei leikata ja hairahduin äänestämään persuja ja häpeän sitä hairahdusta todella paljon.
Se on oli karmea vikatikki, sillä Purran persut käänsi takkinsa totaalisemmin kuin Soinin poppoo aikoinaan, joka oli tähän hallitustaipaleeseen asti takinkäännön Suomen ennätys.
En siis enää koskaan milloinkaan tule äänestämään persuja, se on satavarma asia ja siis seuraavissa vaaleissa äänestän demareita.
Vierailija kirjoitti:
Aion. Ei tämä kokkareiden ja persujen tilaama feikkikohu vaikeuta äänestämiskäyttäytymiseeni lainkaan.
Ihan itse ovat sössineet. Ei tarvitse tilata feikkikohuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuissa haaveillaan ihmisten paukuttelusta. Nimimerkki "Riikka" joukkoliikennevälineissä ja Timppa baareissa. Pumpum.
Tiesitkin varmaan että ihmiset jotka voi tehdä noin eläimille, tekevät niin myös ihmisille helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä huoli, minä äänestän demareita sinunkin puolestasi. :)
Sinä et saa laukeamaan mitään muuta kuin pienen pippelisi räplättyäsi sitä kokonaiset 20 sekuntia Timo Soinin kuville.
Se olisi hienoa kun sua ensin ammuttaisiin konepistoolilla ja sitten vielä käsiaseella päähän.
Et sinä uskaltaisi. Äitisi pian suuttuu sulle ja ottaa ison pojan pisteet sulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos Tytti jatkaa, en äänestä.
Tytti on viaton ajojahdin uhri, joten äänestän jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti äänestän. Ikäni olen äänestänyt koska olen duunari, kaikki 3 lasta puolisoineen äänestää myös, koska ovat tavan työläisiä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ja kuvittelet, että vihervassut on teidän asialla?
Sanotaan tämä näin: kokoperseet eivät ole olleet asiallani missään vaiheessa tätä kautta.
Kaikki ne on ikiomalla asiallaan.
Aion jatkossakin äänestää Persuja.
Ei kaikki ole sellaisia äänestäjiä jotka äänestää aina sitä joka lupaa kuut ja tähdet.
Vaan on on meitäkin jotka äänestetty PS koko puolueen olemassaolon ajan.
Ylen uutisissa kävi jäsenkirjatoimittaja Tikkanen jo kertomassakin, että kyse on vain huonosta ilmapiiristä eikä Tuppurainen ole tehnyt mitään väärää, hoitanut vaan työtänsä. Ne miehet sensijaan on olleet tuhmia ja niiden on syytä hävetä. Joopa joo. Odotinkin, että missä vaiheessa Yle alkaa valkopestä Tuppuraista ja demareita.
Sama meininki näyttää jatkuvan A-talkissa Annikan johdolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, ei muissa puolueissa ole kissanpentujen polttajia
Rakastan palavan kissanpennun hajua ja sitä näkyä kun se hitaasti palaa hengiltä.
Ne naukaisut... tuskaiset naukaisut....
aaah, mä laukean taas ajatuksestakin
Lätkämailoilla hakattu emokissa löydettiin myös silmät spray-maalattuna
Mikkel Näkkäläjärvi muuten taisi hommata kissan lapsilleen.
Vanhustentalossa näännytetty ikäihminen löytyi kuolleena Attendolta. Oli muuten kokoomukse yksityistämä palvelu.
Demareiden äänestäjät eli hoitajat jättäneet työtehtävänsä suorittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion. Ei tämä kokkareiden ja persujen tilaama feikkikohu vaikeuta äänestämiskäyttäytymiseeni lainkaan.
Ihan itse ovat sössineet. Ei tarvitse tilata feikkikohuja.
Mutta tämmöisen väärennetyn kohun kokoomus nyt kuitenkin tilasi.
Syyt miksi pakko äänestää demareita:
2 vuodessa 2024-2025 SE Top1 velanoton ennätys 33,1 mrd euroa (15,3 mrd€ + 17,8 mrd€)
2025 velanoton SE Top1 17,8 mrd euroa
2025 EU:n selvästi pahin velkaantuminen
EU:n korkein työttömyysaste marras-joulukuu 2025
2025 korkein nuorisotyöttömyys (20,5%) ja pitkäaikaistyöttömyys 2000-luvulla
2025 EU:n huonoin talouskehitys, ainoana miinuksella
2024 ja 2025 korkeimmat konkurssit 30 vuoteen
Perustoimeentulotukien kasvu 2024 15% ja 2025 21%
Köyhyyden ja pienituloisuuden ennätys 2025
Yleisen alv:n nosto EU:n toisiksi korkeimmaksi 25,5::iin
Työelämäheikennykset
Sosiaaliturvaheikennykset
Tolkun poisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveillaan
Demareissa toteutetaan
Arajärvi.jpg
Tuota ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasureiden äänestäminen on maanpetokseen verrattavaa toimintaa. Ne tuhoaa Suomea sisältäpäin. Vihervasemmisto suuri saatana ja suuri uhka Suomelle. Jotain ICE:n tyylistä porukkaa tarvittaisiin heittämään ne hevon helvettiin Suomesta vaikka vaatisi aseellista toimintaa.
Vaikutat sairaalta mieleltäsi