Sinä jotka ennen äänestit SDP:tä, aiotko enää?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vihervasureiden äänestäminen on maanpetokseen verrattavaa toimintaa. Ne tuhoaa Suomea sisältäpäin. Vihervasemmisto suuri saatana ja suuri uhka Suomelle. Jotain ICE:n tyylistä porukkaa tarvittaisiin heittämään ne hevon helvettiin Suomesta vaikka vaatisi aseellista toimintaa.
Sdp ei oo "vihervasureita" nähnykkään. 😂
Kyllä AP. On pintaansa ansainnut.Persutoimisto.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasureiden äänestäminen on maanpetokseen verrattavaa toimintaa. Ne tuhoaa Suomea sisältäpäin.
"Syytä vastustajaasi siitä mihin olet itse syyllinen." -Joseph Göbbels
Vierailija kirjoitti:
Varmasti äänestän. Ikäni olen äänestänyt koska olen duunari, kaikki 3 lasta puolisoineen äänestää myös, koska ovat tavan työläisiä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ja kuvittelet, että vihervassut on teidän asialla?
Kyllä. Demareita tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan pelastamaan Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä AP. On pitsansa ansainnut.Persutoimisto.
En aio äänestää hyi helvetti mikä paskapuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti äänestän. Ikäni olen äänestänyt koska olen duunari, kaikki 3 lasta puolisoineen äänestää myös, koska ovat tavan työläisiä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ei ne ole, mutta SDP on. 🤘
Helmikuussa alkaa vauvaboikotti. Ilmiantoja ei tehdä, spämmätään mutta yhtään asiallista kommenttia ei kirjoteta.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasureiden äänestäminen on maanpetokseen verrattavaa toimintaa. Ne tuhoaa Suomea sisältäpäin. Vihervasemmisto suuri saatana ja suuri uhka Suomelle. Jotain ICE:n tyylistä porukkaa tarvittaisiin heittämään ne hevon helvettiin Suomesta vaikka vaatisi aseellista toimintaa.
SDP ei kuulu Vihervasureihin.
Aion äänestää tällä kertaa perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Helmikuussa alkaa vauvaboikotti. Ilmiantoja ei tehdä, spämmätään mutta yhtään asiallista kommenttia ei kirjoteta.
Kerrotko tarkemmin mistä on kyse?
Kyllä aion. Kaikkien teidän muiden kanssa oikeiston pahuutta vastaan. Joku tekemällä tehtailtu "haukkumiskohu" ei käännä päätäni tässä. Olen immuuni oikeistopropagandalle.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu hoitoon tai muuta Yhdysvaltoihin, kun niitä niin kovasti ihailet. Sinne vaan suoraan ICE:n palkkalistoille.
Enemmän kuin mielellään menisin heti ICE:n palkkalistoille jos ne laajentaisi toimintansa Suomeen. Ei olisi mitään ongelmaa rambona tulittaa vihervasemmisto jätteitä, se on vain homma joka hoidetaan eikä sitä sen enempää muistella jälkikäteen.
Äänestin aikaisemmin pääasiassa oikeistopuolueita, mutta tämän törkeän mustamaalausyrityksen jälkeen annan ääneni demareille.
Ainoa puolue jota voi äänestää. 👨🏻🔧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan tämä näin: kokoperseet eivät ole olleet asiallani missään vaiheessa tätä kautta.
Tietysti, ei muissa puolueissa ole kissanpentujen polttajia
Rakastan palavan kissanpennun hajua ja sitä näkyä kun se hitaasti palaa hengiltä.
Ne naukaisut... tuskaiset naukaisut....
aaah, mä laukean taas ajatuksestakin
En ole enää äänestänyt SDP:tä Näkkäläjärven takia.