Sinä jotka ennen äänestit SDP:tä, aiotko enää?
Kommentit (109)
Harmi että Vasemmistoliittoa ei ole voinut äänestää enää kymmeniin vuosiin.
Pakko on ollut siirtyä SDP:n riveihin.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, ei muissa puolueissa ole kissanpentujen polttajia
Rakastan palavan kissanpennun hajua ja sitä näkyä kun se hitaasti palaa hengiltä.
Ne naukaisut... tuskaiset naukaisut....
aaah, mä laukean taas ajatuksestakin
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion. Kaikkien teidän muiden kanssa oikeiston pahuutta vastaan. Joku tekemällä tehtailtu "haukkumiskohu" ei käännä päätäni tässä. Olen immuuni oikeistopropagandalle.
Tiesitkö et ole ihminen vaan olet jätettä, jätteellä ei ole mitään oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
SDP - pienen Tytin asialla.
Tytti on viaton uhri johon kohdistetaan poliittista ajojahtia.
Tämän ajojahdin jälkeen entistä varmemmin.
SDP on paskapuolue. Mutta kun muut ovat vielä paskempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aion. Kaikkien teidän muiden kanssa oikeiston pahuutta vastaan. Joku tekemällä tehtailtu "haukkumiskohu" ei käännä päätäni tässä. Olen immuuni oikeistopropagandalle.
Tiesitkö et ole ihminen vaan olet jätettä, jätteellä ei ole mitään oikeuksia.
On minulla äänioikeus. Käytän sitä demareiden tukemiseen. :)
Vierailija kirjoitti:
No älä huoli, minä äänestän demareita sinunkin puolestasi. :)
Se on hyvä kun maanpetturit ilmoittautuu. Tiedetään keitä ei enää ole sen jälkeen kun alkaa sisällisota.
"Sinä jotka ennen äänestit SDP:tä, aiotko enää?"
Miksi en? Siksikö että kokoomus ja oikeisto-omisteinen media 6% galluptakamatkapaniikissa aloitti demarien mustamaalauskampanjan?
Tietenkin. Äänestän puoluetta, jonka arvot ovat lähimpänä omiani.
Totta kai äänestä demuja. Tää viime viikkojen myllytys on niin ilmeistä ja jotenkin hupaisaa, kun ei oikein mitään ole, mihin tarttua, niin pitää keksimällä keksiä. Ja hallitus on lapanen ja huonoin ikinä, ei se muutu vaikka oppositiota kuinka yritetään skandalisoida.
Ja onhan noin 'rikkeet' vähän eri sfääreissä kuin muilla puolueilla, 'käyttäytynyt epäasiallisesti', siis sanonut vaikka että pidä sinäkin, stana, edes hetki turpas kiinni. Versus aseella ampuminen humalassa keskellä öistä Helsinkiä, umpirsistiset puheet, nassuilu, poliisin vastustamista, rahankeräyspetokset, tietojen vuotamista Venäjälle, naisystävän turpaanveto, pikkutyttöjen jallittelu jne jne. Siinä on demuilla kirimistä, jotta tuon eron saa kiinni ennen seuraavia vaaleja.
Lopetin siihen kun ottivat sosiopaatti-kissankiduttajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä kun maanpetturit ilmoittautuu. Tiedetään keitä ei enää ole sen jälkeen kun alkaa sisällisota.
Sinä et saa laukeamaan mitään muuta kuin pienen pippelisi räplättyäsi sitä kokonaiset 20 sekuntia Timo Soinin kuville.
Tarkastatko tehosiko mustamaalauskampanja?
Voin kertoa ettei tehonnut.
Kyllä aion. TULEE KUNNON DEMARIJYTKY. Orpo yllättyy. 💯
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, ei muissa puolueissa ole kissanpentujen polttajia
Rakastan palavan kissanpennun hajua ja sitä näkyä kun se hitaasti palaa hengiltä.
Ne naukaisut... tuskaiset naukaisut....
aaah, mä laukean taas ajatuksestakin
Lätkämailoilla hakattu emokissa löydettiin myös silmät spray-maalattuna
Mikkel Näkkäläjärvi muuten taisi hommata kissan lapsilleen.
Siksikö en äänestäisi että koksupersujen likaisten temppujen osasto keksi tällaisen kampanjan jota sen omistama media nyt lietsoo 🔥
Vierailija kirjoitti:
Lopetin siihen kun ottivat sosiopaatti-kissankiduttajan.
Persuissa haaveillaan ihmisten paukuttelusta. Nimimerkki "Riikka" joukkoliikennevälineissä ja Timppa baareissa. Pumpum.
Tietenkin Antti Lindtmanin ja Antti Kaikkosen pjnamulta on ainoa keino pelastaa hyvinvointivaltio tämän OrpoPurran täystuhon jälkeen.