Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä "eränkävijä" homot? (Seksi/parisuhde)

Vierailija
29.01.2026 |

Tässä en ole siis mollaamassa muunlaisia ihmisiä homoista puhumattakaan.

Ihmetyttää vain, eikö minun kaltaisia homomiehiä ole?

Selviäisin viikon erämaassa pelkän puukon ja pressu kappaleen avulla.

Muutenkin viihdyn enemmän luonnossa kuin kaupungissa

Osaan tehdä tulet vaikka sataisi räntää vaakatasossa.

Pystyn kävelemään metsässä vaikka 15km ilman karttaa enkä eksy.

Tiedän metsän eläinten ja kalojen metkut: pakkaset täynnä itse pyydettyä riistaa ja kalaa josta riittää jaettavaksi myös ystäville.

Itse tehnyt ties kuinka monet puukot ja kuksat.

Sen lisäksi olen ultimaattisen hyvässä fyysisessä kunnossa.

Herkäksi ja tunnetaitoiseksi myös kehuttu.

Tuntuu, että tapaamani homot ovat kaupunki eläjiä vailla luontosuhdetta.

Siis ei näissä henkilöissä mitään vikaa ole. Ovat vaan niin erilaisia ettei edes pelkän seksin harrastaminen kiinnosta kuin vaan erittäin harvojen kanssa, puhumattakaan mistään vakavasta.

Onko minulla vaan ollut huonoa tuuria?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ao hyvä, en yhtään ihmettele. Ei tuollaisia naisiakaan näin heteromiehenä löydä. "Eränaiset" tuntuvat olevan lähinnä riippumattoilijatyttöjä, joista ei oikeasti olisi selviytymään kuin jossain Nuuksiossa.

Itse olen puskaretkeilevänä ja pienpetopyyntiä harrastavana naisena, joka tykkää myös joskus käydä vain koiran kanssa jonkun maisemareitin ja nuotiopaikalla istumassa niin siihen että snobbailua löytyy puolin ja toisin. 

En ole oikea retkeilijä kun en arvosta luontoa (tapan eläimiä, saatan tehdä omat tulet muualle kuin nuotiopaikalle) tai en ole oikea retkeilijä kun ei ole tonnien varusteita eikä käy jollain tunturireitillä tai juuri Lapissa, mutta en myöskään ole oikea retkeilijä jos en aina halua nukkua vain suoraan maassa ja rämpiä ryteikössä. :D 

Kuppikuntaista on. No, mies löytyy

Metsästys ja luonnon kunnioittaminen eivät sulje toisiaan pois.

Erityisesti kun se kohdistuu pienpetoihin joista on vakavaa haittaa.

Arvostan!

Itselläkin retkivarusteet on joko käytettyä tai armeija ylijäämää. Hyvin pärjää!

(Meni ohi aiheen, pahoittelut)

Vierailija
22/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, ei ole harvinaista lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tällä viikolla oma erähenkinen mies rakastaja/ystävä tervehtimään 400km päästä.

Harmi kun oli ohikulkumatkalla eikä ollut aikaa viettää keskenään hirveästi. Syöttikoukut kaloille laitettiin jään alle ensiksi kun hiihdettiin pari kilsaa. Välillä kyllä pysähdyttiin suutelemaan.

Kun palattiin takaisin kotiin kahviteltiin minun naispuolisen kumppanin kanssa. Ei ollut ollenkaan vaivaantunut tunnelma.

Kaloja sitten mentiin kahdestaan ulos savustelemaan ja enempi lääppimään toisiamme ja kehumaan toistemme vartaloita.

Jos sitä ensi kerralla enempi "äxöniä" ;)

Kannatti laittaa koukut! Kaksi isohkoa madetta ja yksi pulska hauki. Tietää mitä syö seuraavat kolme viikkoa.