Missä "eränkävijä" homot? (Seksi/parisuhde)
Tässä en ole siis mollaamassa muunlaisia ihmisiä homoista puhumattakaan.
Ihmetyttää vain, eikö minun kaltaisia homomiehiä ole?
Selviäisin viikon erämaassa pelkän puukon ja pressu kappaleen avulla.
Muutenkin viihdyn enemmän luonnossa kuin kaupungissa
Osaan tehdä tulet vaikka sataisi räntää vaakatasossa.
Pystyn kävelemään metsässä vaikka 15km ilman karttaa enkä eksy.
Tiedän metsän eläinten ja kalojen metkut: pakkaset täynnä itse pyydettyä riistaa ja kalaa josta riittää jaettavaksi myös ystäville.
Itse tehnyt ties kuinka monet puukot ja kuksat.
Sen lisäksi olen ultimaattisen hyvässä fyysisessä kunnossa.
Herkäksi ja tunnetaitoiseksi myös kehuttu.
Tuntuu, että tapaamani homot ovat kaupunki eläjiä vailla luontosuhdetta.
Siis ei näissä henkilöissä mitään vikaa ole. Ovat vaan niin erilaisia ettei edes pelkän seksin harrastaminen kiinnosta kuin vaan erittäin harvojen kanssa, puhumattakaan mistään vakavasta.
Onko minulla vaan ollut huonoa tuuria?
Kommentit (23)
Hei,
Kiitos yhteyden otostasi. Huolesi on aiheellinen. Kunnon homoja löytyy, mutta et ole kohdannut niitä vielä. Uskon että kolmas maailmansota ajaa ne luoksesi.
Noilla taidoilla jää moni hetero mies kakkoseksi jotka kovaan ääneen puhuvat mikä on miehistä ja mikä ei.
Voisiko tuollaiset olla kaapissa?
Kaikenlainen eräjormailuhan on yleensä mielletty sellaiseksi ns "äijäilyksi"
Mie olen jänkhällä ja homo saa leukhusta! Nunnu nunnuka nuu! Erä-Aslak
Et sä ole Lapista! Olet Porvoosta!
0/5
Vaikutat kunnon kaverilta. Voisin olla kaverisi, mutta en tiedä uskallanko nukkua samassa teltassa.
Heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kunnon kaverilta. Voisin olla kaverisi, mutta en tiedä uskallanko nukkua samassa teltassa.
Heteromies
Jos tahtosi on etten koskekaan sinuun niin kunnioitan sitä. Tyydyn siihen että saan kuulla teltassa miehekästä kuorsaustasi ja nauttia tuottamistasi miehekkäistä öisistä tuoksuista.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten junttien "miehisyys" on sitä kun kaahaillaan kelkalla, veneellä tai muulla moottoriajoneuvoööa lähipaikalle kaljakorin kanssa, viihdytään 10min ja sitten kotiin.
Kaukana erästelystä ja miehisyydestä. Eivät pärjäisi edes yhtä yötä metsässä.
Tuollaiset homomiehet ovat pääsääntöisesti kaapissa.
Nuo ovat enemmän lesbojen juttuja.
Saisiko tuollaisia miehiä ihan heterona jostain?
N-38 Kuopiosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten junttien "miehisyys" on sitä kun kaahaillaan kelkalla, veneellä tai muulla moottoriajoneuvoööa lähipaikalle kaljakorin kanssa, viihdytään 10min ja sitten kotiin.
Kaukana erästelystä ja miehisyydestä. Eivät pärjäisi edes yhtä yötä metsässä.
Mie olenki jouvhuksissa koko talven pikku-ukkojen kanssa! Erä-Jorma
Vierailija kirjoitti:
Heteromies
Tuolla logiikalla kukaan nainen ei uskaltaisi nukkua samassa teltassa sinun kanssa.
Antasin jos tulisi tuollainen vaelluksella vastaan.
t.ukm
Tiedan ukm porukkan, jotka eräreissulla vuorotellen imevät toistensa kaluja. Niillä on sääntö, että jos tekee mieli panna, niin jonkun pitää pyllistää. Toki he sanoivat, että"ei olla homoja" vaan eräreissulla voi ottaa pieniä vapauksia arkielämästä.
Itse valellan lähes joka kesä UKK puistossa ja Luirojärven autiotuvalla majoitun kun siellä on rantasauna.
Melkein joka kesä löytynyt sauna seuraa joille luonto on nostanut himot. Miehiä ja naisia jotka haluaa sextailla. Miehissä aika paljon ensikertalaisia miestenvälisessä. Mukava tunne kun kielellä hyväilee terskaa, niin alkaa nykimään ja laukeaa. Sitten tuvan parvelle jatkamaan touhuja. Hyvältä tuntuu miehenvartalo vartaloa vasten ja kalut vastakkain. Innokkain kaveri oli kanssani kolmevuorokautta parvella.
Ao hyvä, en yhtään ihmettele. Ei tuollaisia naisiakaan näin heteromiehenä löydä. "Eränaiset" tuntuvat olevan lähinnä riippumattoilijatyttöjä, joista ei oikeasti olisi selviytymään kuin jossain Nuuksiossa.
Yhden bi-seksuaalisen miehen tunnen joka on kova erästelemään.
Sanoi, että niihin joihin törmää keskellä erämaata (tai vaikka keskellä UKK/Lemmenjoen puistoa) ovat erittäin avomielisiä.
Varmasti nämä henkilöt tajuavat ettei erilaisuudella ole merkitystä erämaassa tai siellä pärjäämisessä.
Eri asia sitten henkilöt jotka lähtevät makkaran paisto reissulle Nuuksioon.
Vierailija kirjoitti:
Ao hyvä, en yhtään ihmettele. Ei tuollaisia naisiakaan näin heteromiehenä löydä. "Eränaiset" tuntuvat olevan lähinnä riippumattoilijatyttöjä, joista ei oikeasti olisi selviytymään kuin jossain Nuuksiossa.
Itse olen puskaretkeilevänä ja pienpetopyyntiä harrastavana naisena, joka tykkää myös joskus käydä vain koiran kanssa jonkun maisemareitin ja nuotiopaikalla istumassa niin siihen että snobbailua löytyy puolin ja toisin.
En ole oikea retkeilijä kun en arvosta luontoa (tapan eläimiä, saatan tehdä omat tulet muualle kuin nuotiopaikalle) tai en ole oikea retkeilijä kun ei ole tonnien varusteita eikä käy jollain tunturireitillä tai juuri Lapissa, mutta en myöskään ole oikea retkeilijä jos en aina halua nukkua vain suoraan maassa ja rämpiä ryteikössä. :D
Kuppikuntaista on. No, mies löytyy jo, ei retkeile ollenkaan ja nykyään asutaan niin alkeellisesti etten itsekään aina kaipaa puskaan unille kun johan tässä saa lämmittää useampaa tulisijaa, kantaa vesiä ja raivata risukkoa ihan kotosalla.
N33
Lisäys: vaikka Lapissa asun niin kyllä silti vietän kohtalaisesti etelä Suomessa ihmettelemässä ja tapaan ihmisiä ympäri Suomea.
Ei siis voi sanoa, ettenkö tapaisi muita ihmisiä jos kerran jatkuvasti olen metsässä.
:D