Olin mielisairaalassa hommissa 25 vuotta sitten pari vuotta
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Yrittikö kukaan karata ?
Kyllä sieltä karattiin. Yleensä ei mitenkään dramaattisesti, vaan lähdettiin vapaaulkoilulta tai jätettiin palaamatta lomilta. Sitten tehtiin virka-apupyyntö poliisille.
Oliko naiset ja miehet samalla osastolla?
Vierailija kirjoitti:
Oliko naiset ja miehet samalla osastolla?
Kyllä, mutta ei samoissa huoneissa tietenkään.
Kerro meille oliko bodareita ja silikoni tai tatuointihulluja?
Vierailija kirjoitti:
Raivonussitko hullupillua hullujenhuoneen kellarissa ja hullupillu halusi sitä, aina uudelleen ja uudelleen? :)
Tämmöisiä ajattelevat eivät voi olla töissä psykiatrisella, eli en. Yksi keskeinen sääntö oli, että aina pitää säilyttää ammatillinen etäisyys hoidettaviin. Tästä ei sallittu mitään poikkeuksia tai se oli lopputili.
Sivarin mielisairaalassa kauan sitten.
Ihastuitko koskaan potilaisiin tai heidän omaisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille oliko bodareita ja silikoni tai tatuointihulluja?
Bodareita oli sihen aikaan ehkä pari, noita jälkimmäisiä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Raivonussitko hullupillua hullujenhuoneen kellarissa ja hullupillu halusi sitä, aina uudelleen ja uudelleen? :)
Siis ihminen on SAIRAALASSA ja sinulla on heti seksifantasioita. Kannattaisi sinunkin hakeutua johonkin missä mielesi tutkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko koskaan potilaisiin tai heidän omaisiinsa?
En.
Millä silmällä katsot ikonista elokuvaa Yksi lensi yli käenpesän?
Mikä oli kummallisin tapaus joka jäi mietityttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin tilanne joka sattui?
Varmaan se itsemurha. Toinen oli kun yksi isokokoinen kaveri yritti hajottaa koko osaston ja sen kanssa joutui painimaan ja sain siinä vammojakin.
Millaisia vammoja?
Vierailija kirjoitti:
Millä silmällä katsot ikonista elokuvaa Yksi lensi yli käenpesän?
On niin pitkä aika kun olen sen nähnyt, että pitäisi katsoa uudestaan ja verrata omiin kokemuksiin.
Muodostuiko lemmenpareja kun miehet ja naiset hoidettavana oli keskenään ja syntyikö vahinkolapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kummallisin tapaus joka jäi mietityttämään.
No ehkä se itsemurha jäi mietityttämään. Ei se harvinaista kuulemma ole, mitä vanhemmat työntekijät sanoi, mutta minua nuorena yllätti se ettei mitään vihjeitä asiasta etukäteen tullut. Tekotapaa en halua sanoa koska sillä ei ole väliä. Sen sanon, että asiaa ei olisi pystynyt mitenkään estämään ja sekin tuntui pahalle.
Oletko koskaan miettinyt siviilissä tapaamiasi ihmisiä ammattilaisen silmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin tilanne joka sattui?
Varmaan se itsemurha. Toinen oli kun yksi isokokoinen kaveri yritti hajottaa koko osaston ja sen kanssa joutui painimaan ja sain siinä vammojakin.
Millaisia vammoja?
Minua lyötiin nenään ja sain mustelmia.
Yrittikö kukaan karata ?