Miten mies voi muka löytää seuraa Tinderissä?
En tajua. Olen vuoden jo käyttänyt, ja match tulee ehkä joka toinen kuukausi. Eikä nainen silloinkaan juttele takaisin.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tuossa mies sanoi että 196 pitkänä riittää naisia ja 176 cm pituudeksi niin kukaan ei mätsännyt. Nyt joku yrittää selittää että pituudella ei mitään väliä vaikka satoja naisia deittaillut.
Pituudella ei ole naisille merkitystä kunhan on yli 185
Vierailija kirjoitti:
"Eikö tuo ole rasittavaa? Minua stressaisi käydä läpi kymmeniä hyviä vaihtoehtoja. Yksi riittää puolisoksi, jos 10 päivässä tulee 400 tykkäystä , sehän käy jo työstä tutustua kaikkiin.
Helpompaa oli 90-luvulla: tavattiin kiva tyyppi ja alettiin olemaan, jos natsasi."
Minua stressaisi huomattavasti enemmän se, että päätyisin suoraan yhteen täysin sopimattoman kumppanin kanssa. Yksi riittää puolisoksi, mutta kuka tahansa ei todellakaan kelpaa.
Pelkästään yhden Tinder-profiilin perusteella ei voi vielä tietää juuri mitään siitä, millainen ihminen oikeasti on kumppanina tai kuka sopii itselle parhaiten. Tinderin tykkäyslista on vain laaja esikarsinta, jolla karsitaan pois ne, joista ei ole lainkaan kiinnostunut. Sen jälkeen vasta alkaa se oikeasti tärkeä osuus eli syvempi tutustuminen ja sen selvittäminen, sopiiko toinen itselle.
Minusta on varsin erikoista ajatella, että juuri näin tärkeässä asiassa pitäisi yrittää käyttää mahdollisimman vähän aikaa. Kumppanin valinta vaikuttaa parhaimmillaan vuosikymmenien ajan koko omaan elämään, joten on mielestäni paljon järkevämpää käyttää aikaa siihen, että tutustuu useampaan ihmiseen ja selvittää rauhassa, kenen kanssa oikeasti voisi syntyä hyvä ja toimiva suhde. Jos vain ottaa ensimmäisen suht kivan tyypin sen kummemmin yhteensopivuutta miettimättä, niin ei ole kovin yllättävää, jos lopputuloksena on suhde, joka ei kestä tai jossa kumpikaan ei ole onnellinen.
Useampaan, kyllä, ehdottomasti samaa mieltä.
Mutta että 400/ 10 pv eli 4000/ 100 pv, kellä riittää aikaa?
En usko että pitää käydä satoja ja tuhansia läpi löytääkseen itselleen sopivan. Nuoret vain pelkää sitä, että sattuu, ja siksi evät uskalla ja halua sitoutua ehkä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tuossa mies sanoi että 196 pitkänä riittää naisia ja 176 cm pituudeksi niin kukaan ei mätsännyt. Nyt joku yrittää selittää että pituudella ei mitään väliä vaikka satoja naisia deittaillut.
Pituudella ei ole naisille merkitystä kunhan on yli 185
Kullakin oma lukunsa. Minulle se on 168 cm, en mieluusti tapaile itseäni lyhyempiä.
Tekeydy varakkaaksi ja isokulliseksi. Kohta on jono...
Helppoa, kun on komea. Tänä iltana mm. treffit seksikkään 18-vuotiaan tytön kanssa. M35
Kuva kertoo enemmän kuin sata sanaa. Pelkästään se, että postaat huonolaatuisia kuvia, voi antaa vaikutelman, ettet viitsi panostaa elämässä mihinkään muuhunkaan. Kyse ei ole siitä, että muokkaat itsesi täysin tuntemattoman näköiseksi, vaan siitä, että näet vähän vaivaa ja annat itsestäsi hyvän ensivaikutelman panostamalla profiiliin. Hutaisten tehty profiili antaa helposti vaikutelman, että henkilö on itsekin vähän hutaisten liikkeellä.