Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi muka löytää seuraa Tinderissä?

Vierailija
29.01.2026 |

En tajua. Olen vuoden jo käyttänyt, ja match tulee ehkä joka toinen kuukausi. Eikä nainen silloinkaan juttele takaisin. 

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tuossa mies sanoi että 196 pitkänä riittää naisia ja 176 cm pituudeksi niin kukaan ei mätsännyt. Nyt joku yrittää selittää että pituudella ei mitään väliä vaikka satoja naisia deittaillut.

Vierailija
42/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä sitten miehessä saa olla kiinnostunut? Ulkonäkö, koulutus, ammatti, sosiaalinen status ei kelpaa. "

Heh! Kertoo jotain sinusta, kun et edes keksi mitään muuta arvokasta ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole väkivaltainen tappajasilmäinen rikollinen tai menestyvä status-alfa. Siinä ne.

Vierailija
44/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä sitten miehessä saa olla kiinnostunut? Ulkonäkö, koulutus, ammatti, sosiaalinen status ei kelpaa. "

Minä arvostan miehessäni luotettavuutta, älyä, eksentrisyyttä ja perhearvoja. Millä tavalla nämä näkyisivät tinderissä? Eivät mitenkään. 

Vierailija
45/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan miehessäni luotettavuutta, älyä, eksentrisyyttä ja perhearvoja. Millä tavalla nämä näkyisivät tinderissä? Eivät mitenkään. 

Kyllä ne näkyvät. Itse näen jo pelkällä silmäyksellä ihmisestä paljon. Kehonkieli, pukeutuminen, onko tatuointeja. Sitten kun hän kirjoittaa tai avaa suunsa saa lisää tietoa. Sun mielestä ei näy mitenkään älykkyys. No miten olisi siinä mitä hän sanoo ja näyttääkö tollolta. Pelkästään silmistä näkee heti kuka on älykäs. Tyhmillä ihmisillä on tyhmän ihmisen katse.

Vierailija
46/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne näkyvät. Itse näen jo pelkällä silmäyksellä ihmisestä paljon. Kehonkieli, pukeutuminen, onko tatuointeja. Sitten kun hän kirjoittaa tai avaa suunsa saa lisää tietoa. Sun mielestä ei näy mitenkään älykkyys. No miten olisi siinä mitä hän sanoo ja näyttääkö tollolta. Pelkästään silmistä näkee heti kuka on älykäs. Tyhmillä ihmisillä on tyhmän ihmisen katse.

Ethän sinä tinderissä mitään kehonkieltä näe, pelkän kuvan. 

Vierailija
47/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä tinderissä mitään kehonkieltä näe, pelkän kuvan. 

Kehonkieli näkyy kuvissakin. 

Vierailija
48/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövytän tinderiä uskottavuutta. Komeana miehenä ollut tinder goldiissa 5 vuotta huvikseni. Paljon saan osumia. Kerään suuren osan ns. parhaimmista naisista ympäri maan. Kirjoitan hetken aikaan ja lopulta katoan yhtäkkiä. Tämän vuoksi osa naisista kyllästyy tinderiin ja toivon mukaan poistuu kyseisestä lafkasta tosielämän puolelle. Kaltaisiani on paljon muitakin.

Teen eräänlaista tutkimusta Suomen naisista minkälaisia ovat tindetissä.

Vierailija
49/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on riittänyt tinderissä naisia mutta ymmärrän ettei asia ole yksioikeinen kaikille. Tehtiin kaverin kanssa testi jossa minulle laitettiin identtinen profiili, mutta pituudeksi 196 sentin sijaan 176. Mitä tästä paljastui oli että 20 senttiä lyhyempänä en saisi naisia tinderistä. Näen naiset nyt aivan eri tavalla ja on todella vaikeaa arvostaa heitä.

Monelle naiselle miehen pituus on oleellinen seksuaalisen kiinnostuksen herättävä asia. Vähän kuin miehet tykkäävät isoista tisseistä. En ymmärrä ollenkaan miten tämän asian huomaaminen liittyy arvostukseen. 

Sanoisin että 1/100 naiselle pituudella on merkitystä. Tinderissä ei kannata laittaa lainkaan pituutta. Mä swaippaan kaikki yli 170cm naiset vasempaan. Olen itse 168cm. Kun kysyn vaikka sadalta mun mätsiltä pitääkö miehen olla pitkä, he vastaavat että kunhan vain pidempi kuin hän itse. Kun kerron että olen 168cm vastataan että hyvä pituus aivot merkitsee paljon enemmän. Millään ei ole tinderissä niin paljon merkitystä kuin tekstillä, sillä saa nostettua 20 mätsiä kuukaudessa 200 mätsiin. Kuvien ollessa samat.

Vai että 1/100. Olin Tinderissä. Olen 174cm ja kun minun pituus tuli naisen tietoon hän poisti minut mätseistä. Luulen että sillä pituudella on suurempi merkitys Tinderissä kuin ulkomaailmassa. Tiderissä kun näet tuon numeron niin saattaa tulla fiilis että onpas lyhyt, mutta kun ulkomaailmassa näet niin ei se ihan niin lyhyt olekaan kun ei siihen samalla tavalla kiinnitä huomiota.

Vierailija
50/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on riittänyt tinderissä naisia mutta ymmärrän ettei asia ole yksioikeinen kaikille. Tehtiin kaverin kanssa testi jossa minulle laitettiin identtinen profiili, mutta pituudeksi 196 sentin sijaan 176. Mitä tästä paljastui oli että 20 senttiä lyhyempänä en saisi naisia tinderistä. Näen naiset nyt aivan eri tavalla ja on todella vaikeaa arvostaa heitä.

Monelle naiselle miehen pituus on oleellinen seksuaalisen kiinnostuksen herättävä asia. Vähän kuin miehet tykkäävät isoista tisseistä. En ymmärrä ollenkaan miten tämän asian huomaaminen liittyy arvostukseen. 

Sun mielestä siinä ei ole mitään paheksuttavaa että pituus tai tissit on tärkein kriteeri vakavaa suhdetta etsiessä?

Jännä kun te miehet paheksutte sitäkin, että naiset vaativat teiltä tietyn tasoista koulutusta, ammattia ja elintasoakin. 

Olisihan se kiva jos nainen arvostaisi muutakin kuin pinnallisia asioita.

Minä arvostan. Mieheni on pienituloinen jne ja aivan paras <3

Vierailija
51/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kelpaava olisi komea, rikas, hyvin koulutettu, hyvä ammatti - luonteella, käytöstavoilla yms ei mitään väliä..

Vierailija
52/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövytän tinderiä uskottavuutta. Komeana miehenä ollut tinder goldiissa 5 vuotta huvikseni. Paljon saan osumia. Kerään suuren osan ns. parhaimmista naisista ympäri maan. Kirjoitan hetken aikaan ja lopulta katoan yhtäkkiä. Tämän vuoksi osa naisista kyllästyy tinderiin ja toivon mukaan poistuu kyseisestä lafkasta tosielämän puolelle. Kaltaisiani on paljon muitakin.

Teen eräänlaista tutkimusta Suomen naisista minkälaisia ovat tindetissä.

Mä vedän pidemmälle. Myös tapaan heitä. Olen juuri lähdössä treffeille, torstaina ja perjantaina myös. Joka päivä eri naisen kanssa. Tämä on parasta. 

Vierailija
53/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kelpaava olisi komea, rikas, hyvin koulutettu, hyvä ammatti - luonteella, käytöstavoilla yms ei mitään väliä..

Niin tai sitten niillä hyvin koulutetuilla ja varakkailla miehillä on myös hyvät käytöstavat ja mukava luonne. 

Vierailija
54/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten niillä hyvin koulutetuilla ja varakkailla miehillä on myös hyvät käytöstavat ja mukava luonne. 

Sitähän naiset etsii että mies on kaikkea mistä haaveilevat ja itse ovat Tiina Tavallisia.

Vierailija
55/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että 1/100 naiselle pituudella on merkitystä. Tinderissä ei kannata laittaa lainkaan pituutta. Mä swaippaan kaikki yli 170cm naiset vasempaan. Olen itse 168cm. Kun kysyn vaikka sadalta mun mätsiltä pitääkö miehen olla pitkä, he vastaavat että kunhan vain pidempi kuin hän itse. Kun kerron että olen 168cm vastataan että hyvä pituus aivot merkitsee paljon enemmän. Millään ei ole tinderissä niin paljon merkitystä kuin tekstillä, sillä saa nostettua 20 mätsiä kuukaudessa 200 mätsiin. Kuvien ollessa samat.

Vai että 1/100. Olin Tinderissä. Olen 174cm ja kun minun pituus tuli naisen tietoon hän poisti minut mätseistä. Luulen että sillä pituudella on suurempi merkitys Tinderissä kuin ulkomaailmassa. Tiderissä kun näet tuon numeron niin saattaa tulla fiilis että onpas lyhyt, mutta kun ulkomaailmassa näet niin ei se ihan niin lyhyt olekaan kun ei siihen samalla tavalla kiinnitä huomiota.

Jankuta siitä vaikka lopun ikää. Pituus on yks niistä asioista joilla ei juuri ole mitään merkitystä.

Vierailija
56/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi olla heikommin koulutetulla ja vähemmän varakkaallakin nuo ominaisuudet.

Vierailija
57/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse paljon urheileva 48 v nainen. Edelleen ylipainoa löytyy ja sitä tiputan edelleen pois. Olen ihan nätti ja pitkät vaaleat hiukset, 160 cm ja 85 kg. Liikun 8 krt vko ja olen vhh ruokavaliolla. Niin kauan kun painan 60 kg, minkä painoin viimeksi lapsena, en Timderiin mene.  Laittakaa te miehetkin itsenne kuntoon ensin? 

Itse aion laihtumisen jälkeen vielä mennä johonkin  hyvälle kampaajalle ottamaan vaaleita raitoja ( hiukset alaselkään) ja vaalentamaan hampaat. Mitään tekoripsiä tai kynsiä en ota. 

Sitten vasta edes harkitsen Tinneriä. En tosiaan tämän näköisenä kehtaisi treffeille mennä.

Vierailija
58/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse paljon urheileva 48 v nainen. Edelleen ylipainoa löytyy ja sitä tiputan edelleen pois. Olen ihan nätti ja pitkät vaaleat hiukset, 160 cm ja 85 kg. Liikun 8 krt vko ja olen vhh ruokavaliolla. Niin kauan kun painan 60 kg, minkä painoin viimeksi lapsena, en Timderiin mene.  Laittakaa te miehetkin itsenne kuntoon ensin? 

Itse aion laihtumisen jälkeen vielä mennä johonkin  hyvälle kampaajalle ottamaan vaaleita raitoja ( hiukset alaselkään) ja vaalentamaan hampaat. Mitään tekoripsiä tai kynsiä en ota. 

Sitten vasta edes harkitsen Tinneriä. En tosiaan tämän näköisenä kehtaisi treffeille mennä.

# Tindriä# reps. Piti lisätä vielä että alkoholia en ole juonut 10 vuoteen enkä tupakoi. Näitä vaadin myös mieheltä

Vierailija
59/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan ollut alle 180 cm miehen kanssa. Kun olen itse 159 cm kaipaan turvaa jotenkin ja kokoa mieheltä. Ymmärrän ettei kaikki tykkää näin lyhyestä naisesta, en loukkaannu siitä.

Pidemmät ja rotevat naiset tykkäävät lyhyemmistä miehistä.

T: N 36 v

Vierailija
60/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudutaan me naisetkin toteamaan usein ettei kaikki tykkää kaikesta. Itse olen isoperseinen ja reitinen ja pitäisi olla reippaasti alipainoinen jotta ne katoaisivat  jos silloinkaan kun katson kuvia itsestäni lapsena. Mies joka pitää pitkäraajaisesta ja hoikasta naisesta ei minusta viehäty. Turhaa surra sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi