Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 4 täyttä roskapussia enkä kehtaa viedä niitä.

Vierailija
30.03.2025 |

Naapurit ajattelee, että mulla on ongelmia. Kaksi olisi vielä ok, mutta neljä. Ei pyge. Onko paha jos heitän ne vain ikkunasta ulos kadulle?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vien kaksi ja toiset kaksi ikkunasta

Ap

Vierailija
2/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi neljä ole edes paha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kaksi nyt ja kaksi myöhemmin illalla. 

Vierailija
4/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naapurin mielipiteellä on merkitystä koska...?

Vierailija
5/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vi......? Viet nyt heti ne ulos. Ihan järkyttävää säilöä roskia asunnossa.

Vierailija
6/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan joo. Naapurit ajattelee että olet täysin ongelmaton jos nakkelet roskapusseja ikkunasta. Roskikseen vieminenhän olisikin outoa.

Vierailija
7/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla naapurit, jos heitä kiinnostaa vahtailla roskapussien lukumäärää.

Vierailija
8/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin ihmiset eivät siivoaisi ikinä kotonaan ja olisi yhtä useampaa roskapussia?

Vierailija
9/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda näkökulmaa. Olet tehnyt tänään suursiivousta ja roskia on kerääntynyt jopa neljä kassia, koska olet ollut niin ahkera. Olet ahkerampi kuin naapuri, ahkerampi kuin kukaan koko Suomessa. Nyt leuka pystyssä roskia viemään.

Olet paras, ellet täydellinen! Hymyile peilikuvallesi ennen kuin avaat ulko-oven.

Vierailija
10/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin ihmiset eivät siivoaisi ikinä kotonaan ja olisi yhtä useampaa roskapussia?

Kyllä siitä helposti tulee neljä roskapussia, jos isomman siivouksen tekee. En tuomitsisi, jos näkisin naapurilla. 

Vierailija
11/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Muilla on 8 roskapussia. Pussit pieniä ja nenäliinaa tulee, siivottava.

Vierailija
12/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ainakin neljä, koska kierrätän. Yhdessä kestokassissa pahvit, toisessa paperit, kolmannessa muovit, neljännessä sekajätteet ja sitten vielä biojäteämpäri. En edes mieti naapureita, mietin omia asioitani roskia viedessä.

Vierailija
13/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pygeet nyt vaa

Vierailija
14/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu olemaan jätesäkki, sinne kaikki pussit ja kuljet sen näköisenä, että kylläpäs sain hoidettua roinat pois! Oikeesti: ei MITÄÄN VÄLIÄ, mitä joku naapuri ajattelee- tosiassa se ei ajattele yhtikäs mitään.

Vierailija
15/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi vähän. Kaverille kertyi yks talvi kaks jätesäkillistä partsille. Kun unohti aina ottaa lähtiessä mukaan. Keväällä vei pois. Eikä toi oo ongelma roskiksella näkee 6 roskapussin tyyppejä. Yleensä niitä jotka eivät lajittele. Ja pussit on ilmaa täynnä. Se on heidän oma juttunsa.

Vierailija
16/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta montako roskapussia joku kerralla vie. Se taas voi alkaa kiinnostamaan jos neuroottisesti alkaa roskia varastoimaan nurkissaan. 

Vierailija
17/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan ole kuin se roskapussi mikä on allaskaapissa. Miksi sitä ei voi viedä ulos kun se on täyttynyt?

Vierailija
18/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat. Ahdistuksesi loppuu heti kun palaat sisälle roskienvientireissultasi. Tee se heti, niin se on ohi. Kenties joku ajattelee että olet tehnyt suursiivouksen ja heittänyt pois tarpeetonta tavaraa. 

Vierailija
19/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tipautin jätesäkin eilen parvekkeelta alas, kun en jaksanut raahata sitä rapussa ja kadulla. En siis toki jättänyt sitä pihalle lojumaan vaan kävin viemässä roskakatokseen.

Vierailija
20/30 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on just nyt, neljä isoa jätesäkillistä roskia viemättä roskikseen. Siivosin tänään, viimeksi siivonnut syksyllä, oon masentunut. Vien ne ensi yönä, jos jaksan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan