Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi muka löytää seuraa Tinderissä?

Vierailija
29.01.2026 |

En tajua. Olen vuoden jo käyttänyt, ja match tulee ehkä joka toinen kuukausi. Eikä nainen silloinkaan juttele takaisin. 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea naama hyvillä kuvilla on tärkein, jos haluaa paljon matcheja. Paljon puhuttu pituus näyttelee merkittävää osaa miehellä vasta sitten, jos on tavallisen näköinen tai sen alle.

Jos vakavaa seuraa etsii, niin sitten siihen esittelytekstiin pitää tietysti myös osata panostaa.

Unohda pituus kokonaan. Kuvat vain hyvät neutraalit ilman että esitellään harrastuksia ja autoja. Keskity tekstiin, hyvä teksti vaatii monta päivää suunnittelua. Lopulta kun kysyt naisilta miksi tykkäsi juuri sinusta. 9/10 vastaa "koska sun teksti oli niin hyvä". Mulla on kolmen eri Tinder naisen kanssa treffit tällä viikolla. 2 uutta ja yksi vanhempi. Mies 167cm

Perutko loput treffeistä, jos tykästyt ekaan ihan kunnolla?

Vierailija
62/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on riittänyt tinderissä naisia mutta ymmärrän ettei asia ole yksioikeinen kaikille. Tehtiin kaverin kanssa testi jossa minulle laitettiin identtinen profiili, mutta pituudeksi 196 sentin sijaan 176. Mitä tästä paljastui oli että 20 senttiä lyhyempänä en saisi naisia tinderistä. Näen naiset nyt aivan eri tavalla ja on todella vaikeaa arvostaa heitä.

Monelle naiselle miehen pituus on oleellinen seksuaalisen kiinnostuksen herättävä asia. Vähän kuin miehet tykkäävät isoista tisseistä. En ymmärrä ollenkaan miten tämän asian huomaaminen liittyy arvostukseen. 

Sun mielestä siinä ei ole mitään paheksuttavaa että pituus tai tissit on tärkein kriteeri vakavaa suhdetta etsiessä?

Jännä kun te miehet paheksutte sitäkin, että naiset vaativat teiltä tietyn tasoista koulutusta, ammattia ja elintasoakin. 

En ole koskaan törmännyt tuollaiseen naisten kanssa. Ainoastaan pidetään tärkeänä sitä että käy töissä ja elättää itsensä. Se nyt on perus edellytys naisellekkin. Olen deittaillut elämäni aikana varmasti 200 naisen kanssa eikä koskaan kukaan ole kysynyt paljonko tienaan, sanonut että olet liian lyhyt 

Tämä just, meidän normaalien naisten kanssa näin.

Sitten eri, jos itse tykkää vain pinnallisista botox-huulista. Turha valittaa jos itsellä samat arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syövytän tinderiä uskottavuutta. Komeana miehenä ollut tinder goldiissa 5 vuotta huvikseni. Paljon saan osumia. Kerään suuren osan ns. parhaimmista naisista ympäri maan. Kirjoitan hetken aikaan ja lopulta katoan yhtäkkiä. Tämän vuoksi osa naisista kyllästyy tinderiin ja toivon mukaan poistuu kyseisestä lafkasta tosielämän puolelle. Kaltaisiani on paljon muitakin.

Teen eräänlaista tutkimusta Suomen naisista minkälaisia ovat tindetissä.

Mä vedän pidemmälle. Myös tapaan heitä. Olen juuri lähdössä treffeille, torstaina ja perjantaina myös. Joka päivä eri naisen kanssa. Tämä on parasta. 

Onko sulla aikomustakaan löytää rakkautta? Kuulostaa egon pönkitykseltä.

Vierailija
64/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein päivittäin useita matcheja, riippuen omasta aktiivisuudesta. Eilen tuli jotain 40 tykkäystä. Mutta olenkin aika hyvännäköinen mies. Ei Tinderiin kannata vaivautua, jos ei ole keskimääräistä paremman näköinen mies. 

Vierailija
65/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syövytän tinderiä uskottavuutta. Komeana miehenä ollut tinder goldiissa 5 vuotta huvikseni. Paljon saan osumia. Kerään suuren osan ns. parhaimmista naisista ympäri maan. Kirjoitan hetken aikaan ja lopulta katoan yhtäkkiä. Tämän vuoksi osa naisista kyllästyy tinderiin ja toivon mukaan poistuu kyseisestä lafkasta tosielämän puolelle. Kaltaisiani on paljon muitakin.

Mä vedän pidemmälle. Myös tapaan heitä. Olen juuri lähdössä treffeille, torstaina ja perjantaina myös. Joka päivä eri naisen kanssa. Tämä on parasta. 

Ei kai nyt panosovelluksessa kukaan eti rakkautta?

Vierailija
66/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan usein päivittäin useita matcheja, riippuen omasta aktiivisuudesta. Eilen tuli jotain 40 tykkäystä. Mutta olenkin aika hyvännäköinen mies. Ei Tinderiin kannata vaivautua, jos ei ole keskimääräistä paremman näköinen mies. 

Eikö tuo ole rasittavaa? Minua stressaisi käydä läpi kymmeniä hyviä vaihtoehtoja. Yksi riittää puolisoksi, jos 10 päivässä tulee 400 tykkäystä , sehän käy jo työstä tutustua kaikkiin.

Helpompaa oli 90-luvulla: tavattiin kiva tyyppi ja alettiin olemaan, jos natsasi. 

Vierailija
67/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt panosovelluksessa kukaan eti rakkautta?

Kyllä sieltä osa etsii rakkautta, ja osa on löytänytkin. Tunnen  useampia jotka ovat perustaneet perheenkin.

Sinäkö koet, että on hyvä ratkaisu panna montaa eri naista joka viikko? Etkö yhtään pelkää, mitä se tekee kyvyllesi sitoutua ym? Tuollainen on minusta sairasta ja kyynistää. 

Vierailija
68/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä AP lähetät tykkäyksiä vain niille kaikista useimmille naisille, joilla on runsaasti valinnanvaraa sinkkumiehissä. Sun kannattaa antaa mahdollisuus myös niille tavallisille naisille 

Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 68 eri miehen kanssa. Heistä n. 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen.

Vierailija
69/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on miehille vain kolme sääntöä

1. Ole komea

2. Ole hyvännäköinen

3. Älä ole ruma

Näillä pärjää aika pitkälle.

Naisille taas riittää vain tuo kolmas kohta eli "älä ole ruma".

Vierailija
70/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin ei kannata mennä rumana miehenä. Olen itse hyvännäköinen mies ja viikossa tulee joku 5-10 hyvälaatuista matchia, tietenkin oman swaippaamisen aktiivisuuteni mukaan. Suurin osa naisista juttelee, ja moni lähtee treffeille, jos vaivaudun pyytämään. 

Tosin ne vähemmänkin hyvännäköiset erottuvat edukseen paremmin, kun opetellaan ottamaan kuvia paremmista kuvakulmista, oikeanlaisessa valaistuksessa, kasvojen ilmettä ja pukeutumista muuttamalla jne. Kuva, jossa mies vaikka kävelee koiransa kanssa syksyisessä metsässä, on jo kymmenen kertaa parempi kuin lähikuva, jossa kamera tähtää nenäkarvoihin. Kuvien olisi hyvä olla myös aktiivisia kuvia, jotka kertovat siitä, mitä tykkää tehdä. Esimerkiksi kuva kitaran kanssa jos tykkäät soittaa, matkalla kiinnostavassa paikassa, luonnossa retkeilemässä, soutamassa järvellä tai jonkin muun itselle mieluisan tekemisen parissa. Siihen sitten joku kiva esittelyteksti lisäksi. Tekoäly voi tarvittaessa auttaa hiomaan sitä paremmaksi, jos kirjoittaminen ei ole vahvin puoli. Ja YouTubesta löytyy vinkkejä siihen, miten ottaa hyviä kuvia profiiliin. Etenkin englanniksi siellä on vaikka miten paljon asiaa käsitteleviä videoita.

Vierailija
71/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on profiilikuvissa tosi synkkä ilme ja sitten viisi lähes samaa kuvaa, jossa näyttää ihan yhtä synkältä. 

72/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole rasittavaa? Minua stressaisi käydä läpi kymmeniä hyviä vaihtoehtoja. Yksi riittää puolisoksi, jos 10 päivässä tulee 400 tykkäystä , sehän käy jo työstä tutustua kaikkiin.

Helpompaa oli 90-luvulla: tavattiin kiva tyyppi ja alettiin olemaan, jos natsasi. 

Tuo toimii edelleen. Toki vähentynyt kun ihmiset harrastavat ihmissuhdepeliä netissä mutta siihen peliinhän ei kenenkään ole pakko lähteä mukaan. 

M60+

Vierailija
73/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö tuo ole rasittavaa? Minua stressaisi käydä läpi kymmeniä hyviä vaihtoehtoja. Yksi riittää puolisoksi, jos 10 päivässä tulee 400 tykkäystä , sehän käy jo työstä tutustua kaikkiin.

Helpompaa oli 90-luvulla: tavattiin kiva tyyppi ja alettiin olemaan, jos natsasi."

Minua stressaisi huomattavasti enemmän se, että päätyisin suoraan yhteen täysin sopimattoman kumppanin kanssa. Yksi riittää puolisoksi, mutta kuka tahansa ei todellakaan kelpaa.

Pelkästään yhden Tinder-profiilin perusteella ei voi vielä tietää juuri mitään siitä, millainen ihminen oikeasti on kumppanina tai kuka sopii itselle parhaiten. Tinderin tykkäyslista on vain laaja esikarsinta, jolla karsitaan pois ne, joista ei ole lainkaan kiinnostunut. Sen jälkeen vasta alkaa se oikeasti tärkeä osuus eli syvempi tutustuminen ja sen selvittäminen, sopiiko toinen itselle.

Minusta on varsin erikoista ajatella, että juuri näin tärkeässä asiassa pitäisi yrittää käyttää mahdollisimman vähän aikaa. Kumppanin valinta vaikuttaa parhaimmillaan vuosikymmenien ajan koko omaan elämään, joten on mielestäni paljon järkevämpää käyttää aikaa siihen, että tutustuu useampaan ihmiseen ja selvittää rauhassa, kenen kanssa oikeasti voisi syntyä hyvä ja toimiva suhde. Jos vain ottaa ensimmäisen suht kivan tyypin sen kummemmin yhteensopivuutta miettimättä, niin ei ole kovin yllättävää, jos lopputuloksena on suhde, joka ei kestä tai jossa kumpikaan ei ole onnellinen.

Vierailija
74/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin on mennyt maku.

Moni sinkkuäiti siellä ilmoittaa etsivänsä lapsillensa isää.

Vierailija
75/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että teet oikein "tutkimusta". Lisää siihen tutkimukseen myös se miten tietoisesti teet aika mulkusti naisille ihan vain omaa egoa pönkittääksesi.

Vierailija
76/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että teet oikein "tutkimusta". Lisää siihen tutkimukseen myös se miten tietoisesti teet aika mulkusti naisille ihan vain omaa egoa pönkittääksesi.

Kysymyksessä on pelisovellus, moni siellä pelaa omalla tyylillä.

Joku kerää matcheja, joku pelleilee, ghostailee ja jotkut yrittävät pelata sitä normaalisti.

Vierailija
77/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ole komea

2. Ole hyvännäköinen

3. Älä ole ruma

Minua ei pätkääkään kiinnostaisi mies, jonka ainoa kriteeri kumppanilleen on se, ettei tämä ole ruma. Päinvastoin, tuollainen mies olisi minulle valtava turn off. Ulkonäöllä ja vetovoimalla on toki aina oma merkityksensä, mutta jos se on miehen ainoa kriteeri kumppanille, se viestii pinnallisuudesta, henkisestä epäkypsyydestä ja arvostuksen puutteesta. Tuollainen asenne tekee toisesta vain koriste-esineen aitojen arvojen ja henkisen yhteyden sijaa paljastaa, ettei mies itse ole tavoittelemisen arvoinen kumppani. Ne oikeasti laadukkaat top-miehet, joilla on itsellään asiat kunnossa ja paljon tarjottavaa suhteessa, ovat erittäin tarkkoja kumppanistaan kaikilla osa-alueilla.

Vierailija
78/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syövytän tinderiä uskottavuutta. Komeana miehenä ollut tinder goldiissa 5 vuotta huvikseni. Paljon saan osumia. Kerään suuren osan ns. parhaimmista naisista ympäri maan. Kirjoitan hetken aikaan ja lopulta katoan yhtäkkiä. Tämän vuoksi osa naisista kyllästyy tinderiin ja toivon mukaan poistuu kyseisestä lafkasta tosielämän puolelle. Kaltaisiani on paljon muitakin.

Teen eräänlaista tutkimusta Suomen naisista minkälaisia ovat tindetissä"

Kuulostaa valtavan lapselliselta. Jos olisit oikeasti se 'komea ja menestynyt top-mies', joksi itsesi kuvittelet, suojelisit aikaasi kuin kalleinta omaisuuttasi. Käyttäisit tuon energian vaikkapa oman yrityksen perustamiseen, uraan tai muiden suurten tavoitteiden saavuttamiseen. Sen sijaan valitset tuhlata viisi vuotta elämästäsi Tinderissä pelleilyyn ja halvan ego-boostin hakemiseen. Se paljastaa aika tylysti sen, ettei sinulla taida tosielämässä olla mitään parempaakaan tekemistä.

Vierailija
79/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Ole komea

2. Ole hyvännäköinen

3. Älä ole ruma

Minua ei pätkääkään kiinnostaisi mies, jonka ainoa kriteeri kumppanilleen on se, ettei tämä ole ruma. Päinvastoin, tuollainen mies olisi minulle valtava turn off. Ulkonäöllä ja vetovoimalla on toki aina oma merkityksensä, mutta jos se on miehen ainoa kriteeri kumppanille, se viestii pinnallisuudesta, henkisestä epäkypsyydestä ja arvostuksen puutteesta. Tuollainen asenne tekee toisesta vain koriste-esineen aitojen arvojen ja henkisen yhteyden sijaa paljastaa, ettei mies itse ole tavoittelemisen arvoinen kumppani. Ne oikeasti laadukkaat top-miehet, joilla on itsellään asiat kunnossa ja paljon tarjottavaa suhteessa, ovat erittäin tarkkoja kumppanistaan kaikilla osa-alueilla.

Ne "oikeasti laadukkaat top-miehet" ovat naimisissa tai kihloissa, eivätkä pyöri missään Tinderissä. Oikeasti laadukkailta vaikuttavia panomiehiä Tinderistä toki löytyy, koska heille se on karkkikauppa ja he tekevät valintansa juurikin naisen ulkoäön perusteella. Monet rakkauden nälkäiset naiset sitten kuvittelevat löytävän juuri sellaisista miehistä sitä kemiaa ja kipinöintiä. Eikä siinä mitään, jokainen tekee niin kuin haluaa.

Vierailija
80/86 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin ei kannata mennä rumana miehenä. Olen itse hyvännäköinen mies ja viikossa tulee joku 5-10 hyvälaatuista matchia, tietenkin oman swaippaamisen aktiivisuuteni mukaan. Suurin osa naisista juttelee, ja moni lähtee treffeille, jos vaivaudun pyytämään. 

Tosin ne vähemmänkin hyvännäköiset erottuvat edukseen paremmin, kun opetellaan ottamaan kuvia paremmista kuvakulmista, oikeanlaisessa valaistuksessa, kasvojen ilmettä ja pukeutumista muuttamalla jne. Kuva, jossa mies vaikka kävelee koiransa kanssa syksyisessä metsässä, on jo kymmenen kertaa parempi kuin lähikuva, jossa kamera tähtää nenäkarvoihin. Kuvien olisi hyvä olla myös aktiivisia kuvia, jotka kertovat siitä, mitä tykkää tehdä. Esimerkiksi kuva kitaran kanssa jos tykkäät soittaa, matkalla kiinnostavassa paikassa, luonnossa retkeilemässä, soutamassa järvellä tai jonkin muun itselle mieluisan tekemisen parissa. Siihen sitten joku kiva esittelyteksti lisäksi. Tekoäly voi tarvittaessa auttaa hiomaan sitä paremmaksi, jos kirjoittaminen ei ole vahvin puoli. Ja YouTubesta löytyy vinkkejä siihen, miten ottaa hyviä kuvia profiiliin. Etenkin englanniksi siellä on vaikka miten paljon asiaa käsitteleviä videoita.

Etsitäänkö Tinderistä parasta kuvanmuokkaajaa vai ihmissuhteita? 

Pääsetkö toisille treffeille? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä