Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijälle

Vierailija
29.01.2026 |

Onko tämä kaveri vuotanut ja valehdellut minun asioita kolmannelle osapuolelle? Voiko häneen luottaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tarkoituksella. Jotenkin näen syyn lähempänä, eli olisitko itse kertonut sanan siellä, sanan tällä...

Harrastelijanäkijä

Vierailija
2/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tarkoituksella. Jotenkin näen syyn lähempänä, eli olisitko itse kertonut sanan siellä, sanan tällä...

Harrastelijanäkijä

Kiitän 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuotanut ja valehdellut kolmannelle osapuolelle. Lisäksi näen, että olet alle 20-vuotias nainen tai korkeintaan sen ikäinen.

Vierailija
4/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vuotanut ja valehdellut kolmannelle osapuolelle. Lisäksi näen, että olet alle 20-vuotias nainen tai korkeintaan sen ikäinen.

Kerro lisää. Iän näit väärin.

Vierailija
5/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellainen olo, että ei tahallaan. Hän vaan on sosiaalinen ja huoleton luonne, ehkä kaksonen, että lipsauttelee vahingossa salaisuuksia. Ei ehkä tajunnut asian olevan niin iso salaisuus. Ja ettei paljastanut kaikkea, vain osan, mutta sen voi käsittää taas erilailla ja tästä syntyy olo, että valehteli. Sen, luotatko vai et, päätät itse. Näkijän ei kuulu puuttua suhteisiin, lääkinnällisiin hoitoihin tai mihinkään muuhunkaan. Jokaisella on oma tahto ja päätösvalta.

Vierailija
6/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaat pitkän ja tumman miehen.

Vierailija
7/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat pitkän ja tumman miehen.

Samaa näen minäkin. Suhtaudu myönteisesti hänen rahallisiin ehdotuksiinsa. Saat moninkertaisesti rahasi takaisin. Jopa lainan ottaminen kannattaa.

Vierailija
8/8 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sellainen olo, että ei tahallaan. Hän vaan on sosiaalinen ja huoleton luonne, ehkä kaksonen, että lipsauttelee vahingossa salaisuuksia. Ei ehkä tajunnut asian olevan niin iso salaisuus. Ja ettei paljastanut kaikkea, vain osan, mutta sen voi käsittää taas erilailla ja tästä syntyy olo, että valehteli. Sen, luotatko vai et, päätät itse. Näkijän ei kuulu puuttua suhteisiin, lääkinnällisiin hoitoihin tai mihinkään muuhunkaan. Jokaisella on oma tahto ja päätösvalta.

Hyvä ettei kuitenkaan tahallaan eikä sentään kaikkea. Olen ollut liian luottavainen liian pitkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi