Onko turn off jos mies ei ole käynyt ulkomailla?
Tai olisi käynyt esim. vain Virossa ja Ruotsissa. Eikö ole vähän outoa?
Kommentit (13)
Ei ole outoa. Minä olen matkustellut paljon mutta en ole esim. ajanut traktorilla koskaan. Ihmisillä on erilaiset kiinnostuksenkohteet ja rahareiät. Minä tienaan niin hyvin, että pystyn kustantamaan koko reissun ulkomaille.
Jos edes mietit tuota, niin varmaan parempi olla tutustumatta enempää. Olette liian erilaisia, arvonne ei kohtaa.
Mun mies ei ollut käynyt kuin muutaman kerran ruotsin laivalla kun tapasimme. Syy oli ihan yksinkertainen, hän on köyhästä perheestä, jossa ei ollut rahaa matkustamiseen, ja nuorella miehellä ei ollut tarvetta lähteä yksin matkustamaan. Myöhemmin ollaan perheenä kierretty eurooppaa, mutta ei me mitään kaukomatkailijoita olla missään tapauksessa, vaikka kyse ei ole rahasta.
Ei, ja toivottavasti ei halua käydäkään. Itsekin olen käynyt vain Haaparannassa ja sielläkin sen yhden ainoan kerran.
On se minun näkökulmastani vähän outoa. Eri juttu, jos on nuoresta ihmisestä kyse.
N53
No, itse miehenä olen käynyt yli 50 maassa ja nus sinut paikallisia huo ria joka maassa, eli eli yli 50 maan iloisia tyttöjä olen harrastanut. Kaikkiaan olen laskenut että yli 300 naista olen vuosien varrella vuokrannut.
Se on mun harrastus, aina kun menen uuteen maahan, haluan panna paikallista naista, rahalla tai ilman.
Tästä voi sitten miettiä vastausta alkuperäiseen kysymykseen.
Ei nyt ehkä yksistään tuo olisi turn off, mutta sitten kyllä, jos siihen liittyisi jotain vaikeilua, ongelmia tai tietynlaisia ajattelutapoja, niin nämä voivat olla.
Oletko sää se köyhästä perheestä, jolla alemmuuskompleksi?
Vierailija kirjoitti:
No, itse miehenä olen käynyt yli 50 maassa ja nus sinut paikallisia huo ria joka maassa, eli eli yli 50 maan iloisia tyttöjä olen harrastanut. Kaikkiaan olen laskenut että yli 300 naista olen vuosien varrella vuokrannut.
Se on mun harrastus, aina kun menen uuteen maahan, haluan panna paikallista naista, rahalla tai ilman.
Tästä voi sitten miettiä vastausta alkuperäiseen kysymykseen.
No sinä olet käynyt Kajaanissa ja Kouvolassa, kun äiti maksoi.
Tylsältä kuulostaa -> pyykäisy vasemmalle
No ei ole. Itse olen käynyt kaksi kertaa ulkomailla, ei asia kiinnosta ketään.