Kadonnut biisi
Soi muutama vuosi sitten radio nostalgialla, englanninkielinen. Mahdollisesti kaksi tai useampi mieslaulaja, tunnelmaltaan biisi oli herkkä ja aavistuksen romanttinen. Sanoista en muista paljoakaan, mutta jossakin kohtaa SAATETTIIN sanoa pretty lips tai pretty lies. : D Onko kenelläkään mitään hajua, mikä tämä biisi voisi olla? Biisin yksityiskohdat hälvenee vuosi vuodelta muistista enkä kohta muista enää mitään muuta kuin sen, että tykkäsin tosiaan siitä kovasti.
Eihän tässä paljoa mitään tietoa ollut, mutta vissiin joku vähän vanhempi kipale kun soi nostalgialla. Kokeilen onneani täällä 🤷🏻
Kommentit (17)
Nightwish: While your lips are still red?
Tell me lies, tell me sweet little lies.
Fleetwood mac
Harva muistaa edes sitä mitä eilen katseli televisiosta tai kuunteli radiosta, saati jotain parin vuoden takaista. Itse juuri taannoin mietin pääni puhki mitä tehtiin viime vuonna juhannuksena.
Simon & Garfunkel? Biisinä The boxer tai Sound of silence. Soineet nostalgialla ja herkkiä.
Hitsi mä oon kuullu ton saman piisin, ihan varmasti, mutten kyl muista miltä kanavalta se ois voinu tulla kun mä en kuuntele radioo niinku niinku ikinä...
Veikkauksena joko Sandstorm tai sitten Never gonna give you up. 👍
Vierailija kirjoitti:
Fleetwood mac
Oli rauhallisempi kipale kuin tää, mutta lähellä 🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Simon & Garfunkel? Biisinä The boxer tai Sound of silence. Soineet nostalgialla ja herkkiä.
Ei oo kumpikaan näistä klassikoista! Hyviä biisejä kyllä
-ap
winner kirjoitti:
Hitsi mä oon kuullu ton saman piisin, ihan varmasti, mutten kyl muista miltä kanavalta se ois voinu tulla kun mä en kuuntele radioo niinku niinku ikinä...
Veikkauksena joko Sandstorm tai sitten Never gonna give you up. 👍
Ahahahah melkeen nauratti. 🥸
-ap
Vierailija kirjoitti:
Fleetwood mac
Tämä tuli itselläkin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Nightwish: While your lips are still red?
Bängeri! Mut ei tääkään :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Saatettiin, ehkä, kenties..
Helppo auttaa kun et muista mitään
Ihan hyvin ap kuvaili.
Oliko laulajilla aksenttia?
righteous brothers, olisiko joku heidän tekele?
Vierailija kirjoitti:
righteous brothers, olisiko joku heidän tekele?
Hmm, pitääpä tutkia. Kiitos!
-ap
Saatettiin, ehkä, kenties..
Helppo auttaa kun et muista mitään