Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindtman meni niin vahvasti Tuppuraisen taakse että jos Tuppurainen kaataa niin myös Lindtman kaatuu

Vierailija
29.01.2026 |

Mikä taas avaisi tien Sannan paluulle ja Marinin kakkoshallitukselle.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskunnasta esiin nousseet tiedot häirinnästä ja epäasiallisesta käytöksestä ovat vakavia, ja niihin on suhtauduttava äärimmäisen vakavasti. Sdp ei hyväksy minkäänlaista häirintää, eikä sellaiselta tule kenenkään sulkea silmiä, Lindtman linjaa Instagramissa.

Pysy nyt puheidesi takana.  Ei voi kieltää muiden kokemaa. Tukihenkilöstön kokema asiaton kohtelu otettava vakavasti niinkuin itse Lindtman hässäkän alussa toteaa. Mikä muuttui.

Lindmanin mielestä nasseilussakaan ei ole mitään leikkimistä missään tilanteessa, mutta seuraavana aamuna kun selvisi että lindman itse harrasti nuorena nassebileitä, tuo olikin vaan nuoruuden läppä jolla ei ole merkitystä :D

Tuo ihminen on selkärangaltaan täys tuuliviiri. 

Vierailija
62/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt ihmiset kohtelevat hyvin toisia vain jos he olettavat hyötyvänsä heistä. Jos toinen vaikuttaa hyödyttömältä, häntä voi kohdella miten vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli hei mieleen kokoomus tai Persut levittää valheita,että demareiden kannatus laskisi.Orpon touhut alkaa olla,kuin Trumpin touhut ja puheet haluaa kansan kahtiajakoa,typerys.

Vierailija
64/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin tiedotustilaisuudesta että olisi pyydetty anteeksi käytöstä ja otettu opiksi ja jatkettu eteen päin, mutta lähdettiinkin kieltämään kaikki linjalle.

Ans kattoo valitsivatko oikean linjan. 

Vierailija
65/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Antti epäsuorasti myönsi pientä ylilyöntiä tapahtuneen. En muista tarkkaan, mutta sanoi jotain, että politiikantekoon kuuluu aika ärhäkkäkin kielenkäyttö välillä. 

Vierailija
66/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on itse ihan samanlainen. Siinä tiedotustilaisuuden alussa otti avustajaa olkapäistä kiinni ja työnsi sen veks sanomatta sanaakaan ja ilme oli just se sama mikä sillä on esim vaikka ruokakaupassa koska olenhan parempi ja tärkeämpi ihminen kuin muut.

Samaa katsoin. Se tuuppaaminen ei ollut mitään hellävaraista, eikä kyllä muutenkaan vieraisiin ihmisiin saisi koskea. 

Tästä tulee vielä meemi ja se on ihan Antin omaa ansiota. 

Jep. Se joka antin on nähnyt tiksissä ruokakaupassa niin tietää tuon asenteen, että muut ihmiset on vaan joutavia haittoja joiden yli voisi vaikka jyrätä niillä kärryillä koska ettekste nää kuka mä oon!!!

No hei Antti on Korkea arvoinen sos.demi Johtaja, olkaa te tyhjän länkyttäjät jo hiljaa, tai teiät tuupitaan hiljaiseksi!!

Vierailija
67/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi avustajan törkeästi siirtäminen sivuun kertoi kaiken tarvittavan.  Asenne paljastuu.

Vierailija
68/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nauratti Lindtmanin vakuuttelut, kuinka ei koskaan ole kokouksissa nähnyt asiatonta käytöstä Tuppuraiselta. Niin, useampi avustaja valittanut niin olisikohan mahdollista että tapahtumat olisivat edes joskus olleet kahdenkeskisiä. Ei kukaan ikinä uskoisi esimerkiksi entisestä työpaikkakiusaajastani, millainen skorpioni hän osasi olla kun olimme kahden.

Nukkuuko Antti eduskunnan kyselytunneilla,pahimmat demarit Räsänen ja Tuppurainen käytökseltään.

Vierailija
69/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan demarit huomaavat ja tunnustavat, että Sanna Marin on syynä koko puolueen alas vajoamiseen? Sanna antoi käytöksellään erittäin huonon esimerkin puolueen "uudistamiseen" ja "nykyaikaistamiseen". Kauas on SDP ajautunut alkuperäisestä aatteestaan.

Vierailija
70/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi avustajan törkeästi siirtäminen sivuun kertoi kaiken tarvittavan.  Asenne paljastuu.

Se on Lindtmannilla jo niin selkärangassa ettei edes itse huomaa sitä.

Vierailija
71/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä demarilaisena olen sitä mieltä että puolueen nykyjohto olisi hyvä vaihtaa. Naiset - ja naismaiset miehet - eivät herätä muuta kuin myötähäpeää puolueelle.

Se oli jo Halosen aikoihin kun minä sain tarpeekseni puolueesta. 

Tämä Tuppurainen saa miehen kivekset kutistumaan. Olen aikaa sitten todennut että hän on kuin entinen armeijan kessu joka simputti alaisiaan aina kun mahdollista kenenkään puuttumatta asiaan.

Se ei kuulu nykyaikaan, kuten ei alistaminen tai henkinen ahdistelu politiikassakaan.

Vierailija
72/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä kun antti tihrustaa itkua ja kertoo olevansa vain ihminen ja tarvitsevansa iloa ja valoa.

Antti voisi käyttää Sannan uhrikortteja. Olen vain nuori nainen, olen äiti, olen nainen, olen pääministeri. Vain ihminen-kortti kalpenee näiden rinnalla.

Vierailija
73/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli hei mieleen kokoomus tai Persut levittää valheita,että demareiden kannatus laskisi.Orpon touhut alkaa olla,kuin Trumpin touhut ja puheet haluaa kansan kahtiajakoa,typerys.

Asiat tulivat esiin Demareiden syvistä riveistä,ei mielikuvitusoikeistosta.

Vierailija
74/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarinaiset ilkeitä terävine kielineen

Demarimiehet tolloja, tönivät avustajia edestään tai huutavat "HILJAA!"

Outoa porukkaa tuossa puolueessa. Toista se oli ennen......

Vierailija
76/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat kateellisia kauniille Tytille

"Kauneus" on katsojan silmässä.  Mutta oli ulkonäkö mikä tahansa, se ei oikeuta epäasialliseen käytökseen. Miksi Krista on hiljaa, miksi  ei nouse barrikadeille puolustamaan toveri Tyttiä? Kiurulla on topakka ja hyvinkin kuuluva ääni. Ja usein paljon sanottavaa.

Vierailija
77/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisenä demarilaisena olen sitä mieltä että puolueen nykyjohto olisi hyvä vaihtaa. Naiset - ja naismaiset miehet - eivät herätä muuta kuin myötähäpeää puolueelle.

Se oli jo Halosen aikoihin kun minä sain tarpeekseni puolueesta. 

Tämä Tuppurainen saa miehen kivekset kutistumaan. Olen aikaa sitten todennut että hän on kuin entinen armeijan kessu joka simputti alaisiaan aina kun mahdollista kenenkään puuttumatta asiaan.

Se ei kuulu nykyaikaan, kuten ei alistaminen tai henkinen ahdistelu politiikassakaan.

Samaa mieltä. Voisin palata SDP:n äänestäjäksi jos se alkaisi oikeasti puolustamaan suomalaisia ja suomalaisia teollisuuden työpaikkoja ja puolustaisi oikeudenmukaisia palkkoja tekijöille.

Antti, Tytti, Nasima, Sanna.... jessus, mitä porukkaa. Nuo ei ymmärrä töiden tekemisestä mitään.

Vierailija
78/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä nyt äänestetään? Noita despootteja ei uskalla, Vas. on liian vasemmalla ja Vihreät naisasialiike. Persujako?

T. Duunari

Eiköhän se kannata itse omilla aivoilla miettiä ketä äänestää eikä olla aivoton ja mennä vauvapalstan ohjeiden mukaan.

Vierailija
79/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Antti epäsuorasti myönsi pientä ylilyöntiä tapahtuneen. En muista tarkkaan, mutta sanoi jotain, että politiikantekoon kuuluu aika ärhäkkäkin kielenkäyttö välillä. 

Kuuluu toki, kun tappelevat siitä kenen mielipide on oikea. Tosiasioista kukaan ei piittaa pätkänkään vertaa. Niitä pyritään muovaamaan ja manipuloimaan oman agendan mukaisiksi.

Vierailija
80/111 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tekee jo vaalityötä ja yrittää saada demarien kannatuksen alas,uskokaa pois.En äänestä enää ikinä korkkareita tai persuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme