Lindtman meni niin vahvasti Tuppuraisen taakse että jos Tuppurainen kaataa niin myös Lindtman kaatuu
Mikä taas avaisi tien Sannan paluulle ja Marinin kakkoshallitukselle.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Sehän on itse ihan samanlainen. Siinä tiedotustilaisuuden alussa otti avustajaa olkapäistä kiinni ja työnsi sen veks sanomatta sanaakaan ja ilme oli just se sama mikä sillä on esim vaikka ruokakaupassa koska olenhan parempi ja tärkeämpi ihminen kuin muut.
Samaa katsoin. Se tuuppaaminen ei ollut mitään hellävaraista, eikä kyllä muutenkaan vieraisiin ihmisiin saisi koskea.
Tästä tulee vielä meemi ja se on ihan Antin omaa ansiota.
Tämän saman kirjoitus oli täällä että työttömille punkkikuumetta hän toivotteli .
Vierailija kirjoitti:
Annatte nyt työrauhan heille jotka työssä työtä tekee ja lopetatte lapsellisuudet . Jos tuntuu että lapsuus on vielä kesken voi mennä sirkukseen tai pellekouluun kuin etsiä ikäistään 5 vuotiaat seuraa.
Entäs silloin kun Tuppurainen huutaa naama punaisena pesukarhukuvioisesta kravatista ja vaatii siksi ministeriä eroamaan?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on itse ihan samanlainen. Siinä tiedotustilaisuuden alussa otti avustajaa olkapäistä kiinni ja työnsi sen veks sanomatta sanaakaan ja ilme oli just se sama mikä sillä on esim vaikka ruokakaupassa koska olenhan parempi ja tärkeämpi ihminen kuin muut.
No se nyt oli vain palvelusväen edustaja! Kun sos.demi Johtaja tulee ja hänellä on sanottavaa, pitää siirtyä pois siitä edestä, onhan se nyt ihan selvää. miten viitsitkin itsestään selvästä asiasta vääntää moitetta.
Akat kateellisia kauniille Tytille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin. Se tuuppaaminen ei ollut mitään hellävaraista, eikä kyllä muutenkaan vieraisiin ihmisiin saisi koskea.
Tuuppaaminen. Voi hyvää päivää. Se tilanne tuli aika äkkiä ja varmaan oli mieliala kireä. Siirsi naisen syrjään tieltään. Mutta persunaamarin takaa maailma on ihmeellinen 😉
Tytti ja demarit aiheuttivat Suomelle mojovan mainehaitan ulkomaalaisten silmissä.
Saksa toki on jo tietoinen Tytistä Tytin Uniper megamöhläyksen vuoksi josta suomalaiset maksavat vuosia.
Lindtman on tuttia imevä miesvauva joka tuodaan mumminsa hoivista pari kertaa kuukaudessa kameroiden eteen hymyilemään. Oikeasti puolue on naisten johtama taistelukenttä missä kieroillaan ja puukotetaan selkään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä persujen trollitehtaalle miettimistä.
miettimistä? Eihän tässä tarvi mitään miettiä, eikä tehdä. Kunhan ottaa hyvän asennon ja nauttii showsta, kun sos.demit rimpuilee itse luomassaan sotkussa. Buah hah hah haa!
- Teh Persunator -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppaaminen. Voi hyvää päivää. Se tilanne tuli aika äkkiä ja varmaan oli mieliala kireä. Siirsi naisen syrjään tieltään. Mutta persunaamarin takaa maailma on ihmeellinen 😉
Feministipuolue demarit taas ajamassa naisten asiaa (pois tieltä) arjen pikku elein :D
Vierailija kirjoitti:
Tytti ja demarit aiheuttivat Suomelle mojovan mainehaitan ulkomaalaisten silmissä.
Saksa toki on jo tietoinen Tytistä Tytin Uniper megamöhläyksen vuoksi josta suomalaiset maksavat vuosia.
Äläs nyt, saksan demari scholz antoi sannalle jopa kunniamerkin tuosta uniperin lahjoittamisesta ilmaiseksi saksalaisille :D
Siinä missä tarja sai venäjältä kissan kun oli tuhonnut suomen miinapuolustuksen.
Vierailija kirjoitti:
Akat kateellisia kauniille Tytille.
Ukot varmasti. Akkoja tuolla on ympärillä ja tyytyväisiä sellaisia
Soppa sakenee. Tuppurainen osoitti tyylinsä tapansa toimia,uhkailu ja kiristys. Uhkasi oikeustoimilla kiristää nimiä julki.
Koko SDPn tilanne johtuu valta taistelusta. Eduskuntaryhmän puheenjohtaja halutaan vaihtaa.Krista Kiurun vasemmisto siiven juntta toimii juuri näin. Koska neuvotteluilla ei saada tahtoa läpi alkaa SDP sisällä aina likainen peli.
Panokset kovenee.
Tuppurainen teki Jäätteenmäet ja valehteli niin että korvat heiluu.
https://www.facebook.com/elavaarkisto/videos/anneli-j%C3%A4%C3%A4tteenm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mees ny siitä tuuppasi Antti pois edestään tiedotustilaisuuden järjestelijänaisen.
Hah hah. Ohjasi nätisti sivuun edestään
Jos se sivuun siirtäminen on tönimistä niin en ihmettele tätä valituksen määrää kiusaamisesta ja nöyryyttämisestä. Täysin normaali tilanne jonka joku kokee kiusaamisena 😆
No haloo, on se nyt noloa ohjailla tai tuuppia yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos siihen olisi tarvittu kunnon painiotteita?
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi mielessä. Otti tietoisen riskin ja menee sillä minne sitten meneekin. Enpä löisi vetoa että käy välttämättä hyvin.
TyttiT saattaa hyvinkin olla tyyppi, että on parempi olla sen puolella jos haluaa edes säilyttää sen mahdollisuuden että poliittinen ura vielä jatkuu toivomaansa suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se joka antin on nähnyt tiksissä ruokakaupassa niin tietää tuon asenteen, että muut ihmiset on vaan joutavia haittoja joiden yli voisi vaikka jyrätä niillä kärryillä koska ettekste nää kuka mä oon!!!
Solidaarisuus tuossa porukassa on lopulta kova. Tirauttihan Katainenkin krokotiilin kyyneliä Kanervan vuoksi.
Annatte nyt työrauhan heille jotka työssä työtä tekee ja lopetatte lapsellisuudet . Jos tuntuu että lapsuus on vielä kesken voi mennä sirkukseen tai pellekouluun kuin etsiä ikäistään 5 vuotiaat seuraa.