Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan käynyt mammografiassa

Vierailija
10.08.2024 |

Ikää kohta 51v. Ei tullut mitään kutsua mammografiaan kun täytin 50v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies?

Vierailija
2/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

En vaan nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole välttämätöntä, ei minun äitikään käynyt ja eli 90 -vuotiaaksi. Jos haluat mennä ota yhteyttä omaan soteesi ja kerro toiveesi.

Vierailija
4/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun asiasi ja ilosi, ap!

Vierailija
5/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kutsu joka toinen vuosi.

Vierailija
6/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei enää tule kuukautisia niin se kuukautis kierto on lopun elämää ja riippuu siitä kierrosta kuinka turvoksissa on rinnat ja mitä turvoksisimmassa niin sitä enemmän se litistäminen sattuu. Ekalla kerralla sattui ihan saatananasti se litistäminen niin että meinasin pyörtyä ja toisella kertaa oli kivuttomampi kun oli oikea aika kuukaudesta eikä turvoksissa.

Nyt sitten pitäisi valita sellainen aika kuukaudesta jolloinka se olisi mahdollisimman kivuton. Seuraava aika kun tulee niin vaihdan sen enkä mene enää mihinkä aikaan tahansa sinne.

Ei tule enää menkkoja mutta entisen kuukautiskierron tuntee edelleenkin kropassaan painon tunteena rinnoissa jotenka tarvii yölläkin pitää pehmeitä rintaliivejä ja vatsaa turvottaa.

Käytän mietoja estrogeeni laastareita jotka estävät pääasiassa päivä hikoilua mutta aamulla herään ihan märkänä hikilammikosta. Ainoa hyväpuoli se on ettei se haise millekkään. Minä en voisi sietää kamalaa hien hajua. Hyi helvetti.

Mieheni kun alkoi haista ihan järkyttävälle hielle niin menin apteekista ostamaan sille Batsia ja se auttoi.

Bats on apteekeissa myytävä antiperspiranttisarja, joka ehkäisee hikoilua tehokkaasti. Batsit kuivuvat iholla nopeasti eivätkä tahraa vaatteita.

Bats Creme on voidemainen antiperspirantti, joka sopii hyvin herkällekin iholle. Tuubista sitä on helppo levittää myös sormin, jolloin imeytyminen on erityisen nopeaa. Bats Creme sopii estämään niin käsien, jalkojen kuin kainaloidenkin hikoilua. Bats Roll-On on tarkoitettu kainaloiden hikoilun tehokkaaseen estämiseen. Hajusteeton roll-on antiperspirantti ei peitä tai vääristä hajuveden tai partaveden tuoksua. Sarjaan kuuluu myös raikkaan tuoksuinen roll-on antiperspirantti naisille. Bats Expert tuotteet on kehitetty tilanteisiin, joissa hikoilu häiritsee päivittäistä toimintaasi tai koet ongelmallista hikoilua.

https://www.yliopistonapteekki.fi/tuotemerkit/bats

Vierailija
7/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siellä käydä tarpeen mukaan. Kysäise työterveydestä, saat varmasti lähetteen. 

Vierailija
8/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee kutsu joka toinen vuosi.

Ihan turhaa rampata siellä niin usein jos ei ole riskiryhmässä.

Vierailija
9/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pojat voivat vilkaista ihan ilmaiseksi 

Vierailija
10/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan siellä käydä tarpeen mukaan. Kysäise työterveydestä, saat varmasti lähetteen. 

Minulla ei ole työterveyttä.

Vierailija
11/11 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä omalle terveysasemalle ja kysy mikset ole saanut seulontakutsua. Ensimmäinen kutsu pitäisi tulla kun olet 50v. Voihan olla että sinun tiedot eivät ole ajan tasalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän