Luulen, että tuosta toimeentulotuen ansiovähennyksen poistaminen ei tuo valtion kassaan senttiäkään lisää!
Se ainoastaan hankaloittaa ja kurjistaa köyhimpien elämää. Mutta tuo kai siinä pohjimmiltaan onkin ideana, eikä suinkaan mikään säästö.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eihän ne muutenkaan töissä kävisi. Ihan hyvä, että tulee jotain tolkkua tukihuijauksiin."
Minä mieluusti kävisin mikäli pääsisin töihin johonkin niistä paikoista, joihin olen laittanut hakemuksen.
Ap
Anna kun arvaan, olet hakenut pormestariksi, useamman kerran pääjohtajaksi ja muutaman viraston johtajaksi.
Olen hakenut niihin paikkoihin, joiden vaatimukset täytän ja oikeasti osaisin tehdä. 2-10 hakemusta lähetän joka kuukausi.
Ap
Joskus on pakko suuntautua uudelleen. Minullakin on lempparityötehtäviä, mutta jos niitä ei ole ollut tarjolla, olen opetellut uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eihän ne muutenkaan töissä kävisi. Ihan hyvä, että tulee jotain tolkkua tukihuijauksiin."
Minä mieluusti kävisin mikäli pääsisin töihin johonkin niistä paikoista, joihin olen laittanut hakemuksen.
Ap
Anna kun arvaan, olet hakenut pormestariksi, useamman kerran pääjohtajaksi ja muutaman viraston johtajaksi.
Olen hakenut niihin paikkoihin, joiden vaatimukset täytän ja oikeasti osaisin tehdä. 2-10 hakemusta lähetän joka kuukausi.
Ap
Joskus on pakko suuntautua uudelleen. Minullakin on lempparityötehtäviä, mutta jos niitä ei ole ollut tarjolla, olen opetellut uutta.
Millä tavalla toteutit tämän uudelleen suuntautumisen?
Ap
On tuo kyllä syvältä, jos tarvitsee vaikka parikymppiä lainaan päästäkseen taksilla sairaalaan, niin tuo laina katsotaan tuloksi ja vähentää ruokarahoja.
Menes trollaamaan jonnekki muualle.