Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että tuosta toimeentulotuen ansiovähennyksen poistaminen ei tuo valtion kassaan senttiäkään lisää!

Vierailija
28.01.2026 |

Se ainoastaan hankaloittaa ja kurjistaa köyhimpien elämää. Mutta tuo kai siinä pohjimmiltaan onkin ideana, eikä suinkaan mikään säästö.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään vaihteeksi näin päin. Miten pieneksi perusosaa pitäisi alentaa, jotta menisit töihin?

Jos tuet poistettaisiin, niin mun olisi käytännössä pakko tehdä jotain laitonta. Ei ole sellaista työpaikkaa, johon voisin vaan mennä tuosta vaan.

Ap

Myyjä, siivooja, kassatyöntekijä, varastotyöntekijä, keittiötyöntekijä, henkilökohtainen avustaja. Näistä kun aloitat, niin eiköhän töitä löydy viimeistään ensi maanantaille. 

Myyjäksi ja kassatyöntekijäksi ei noin vain pääse. Niistä paikoista kilpaillaan ja niihin palkataan nuoria.

Entinen kassamyyjä.

Työmarkkinatorilla 1272 myyjän paikkaa auki. Kyllä tasan pääsee ihan noin vain.&nbsp

Menes trollaamaan jonnekki muualle.

Vierailija
62/64 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eihän ne muutenkaan töissä kävisi. Ihan hyvä, että tulee jotain tolkkua tukihuijauksiin."

Minä mieluusti kävisin mikäli pääsisin töihin johonkin niistä paikoista, joihin olen laittanut hakemuksen.

Ap

Anna kun arvaan, olet hakenut pormestariksi, useamman kerran pääjohtajaksi ja muutaman viraston johtajaksi. 

Olen hakenut niihin paikkoihin, joiden vaatimukset täytän ja oikeasti osaisin tehdä. 2-10 hakemusta lähetän joka kuukausi.

Ap

Joskus on pakko suuntautua uudelleen. Minullakin on lempparityötehtäviä, mutta jos niitä ei ole ollut tarjolla, olen opetellut uutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eihän ne muutenkaan töissä kävisi. Ihan hyvä, että tulee jotain tolkkua tukihuijauksiin."

Minä mieluusti kävisin mikäli pääsisin töihin johonkin niistä paikoista, joihin olen laittanut hakemuksen.

Ap

Anna kun arvaan, olet hakenut pormestariksi, useamman kerran pääjohtajaksi ja muutaman viraston johtajaksi. 

Olen hakenut niihin paikkoihin, joiden vaatimukset täytän ja oikeasti osaisin tehdä. 2-10 hakemusta lähetän joka kuukausi.

Ap

Joskus on pakko suuntautua uudelleen. Minullakin on lempparityötehtäviä, mutta jos niitä ei ole ollut tarjolla, olen opetellut uutta. 

Millä tavalla toteutit tämän uudelleen suuntautumisen?

Ap

Vierailija
64/64 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kyllä syvältä, jos tarvitsee vaikka parikymppiä lainaan päästäkseen taksilla sairaalaan, niin tuo laina katsotaan tuloksi ja vähentää ruokarahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi