Olen paskaduunari enkä uskalla käydä vapaalla missään
En uskalla elää, kun pelkään, että joku tunnistaa minut. Jopa töissä työkaverit haukkuvat minua, vaikka teemme samaa työtä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kysy haukkujilta että mikä sun vittupään ongelma on.
Niin no tuskinpa tämä auttaa, kun olen yksin kaikkia vastaan.
ap
Miksi olet kaikkia vastaan? 🤔
Parempi. kun sinä surkimus pysyttelet vain poissa näkyvistä.
Mahtaakohan tuo nyt liittyä työhösi ollenkaan?
Ketään ei oikeasti kiinnosta tipan vertaa missä olet töissä. Rohkeasti vaan muiden pervojen sekaan juhlimaan.
ei se duunista oo kii vaan taidat olla tyhmä!!!
Miksi sua haukutaan töissä? Etkö sä hoida hommiasi vai eikö ne tykkää sun luonteesta? Kai sille joku syy pitää olla, ei aikuiset ihmiset ala porukalla jotain syrjimään vain huvin vuoksi.
Vapaalla ollessaan voi rohkeasti poistua kauemmas siltä omalta kylältä niin on todella epätodennäköistä törmätä tuttuihin.
Ymmärrän ahdinkosi, mutta pelko ja häpeä vain kasvavat ajan mittaan jos et ala tehdä asialle jotain.
Sinun ainut toivosi on voittaa räp taistelussa paikalliset eekerit ja työtoverisit jotta voit nousta pois kurjuudesta. Muista ei saa jäätyä ja sulla on vain yksi mahis voittoon jou!
Vierailija kirjoitti:
Vapaalla ollessaan voi rohkeasti poistua kauemmas siltä omalta kylältä niin on todella epätodennäköistä törmätä tuttuihin.
Oho! Vai poistua...
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla ap:n kollega linjoille.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksi olet kaikkia vastaan? 🤔
No, koska ne ovat minua vastaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua haukutaan töissä? Etkö sä hoida hommiasi vai eikö ne tykkää sun luonteesta? Kai sille joku syy pitää olla, ei aikuiset ihmiset ala porukalla jotain syrjimään vain huvin vuoksi.
Ulkonäöstä haukutaan ja sitten haukutaan ihan paskaduunariksi.
ap
Itselläni on muuten sama ongelma, paitsi että en ole töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ahdinkosi, mutta pelko ja häpeä vain kasvavat ajan mittaan jos et ala tehdä asialle jotain.
No näin on menty jo yli 10 vuotta, että voit kuvitella mitä se pelko ja häpeä jo on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sinun ainut toivosi on voittaa räp taistelussa paikalliset eekerit ja työtoverisit jotta voit nousta pois kurjuudesta. Muista ei saa jäätyä ja sulla on vain yksi mahis voittoon jou!
Joudun pöpilään, jos alan siinä räpättämään :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla ap:n kollega linjoille.
No, tämä oli kyllä yksi hyvä esimerkki mitä voisivat sanoa.
ap
Kysy haukkujilta että mikä sun vittupään ongelma on.