Haluaisin kylppäriin lisää naulakoita, miten asennan sellaisen laattaseinään?
Vai tulisiko joku asentamaan sen, jos kysyn vuokranantajalta?
Kommentit (32)
Laita tarralla kiinnitettävät koukut. Ei tarvi ruuvata.
Vierailija kirjoitti:
Tai imukuppikoukut.
Kysy ensin vuokranantajalta että salliiko hän laattaseinään porauksen. Sitten jos se on ok niin sitten joko palkkaat siihen hommaan jonkun tai etsit jonkun vapaaehtoisen ja riittävän osaavat tutun tekemään homman.
Vierailija kirjoitti:
Iskuporakoneella reikä laattaan
Sauman kohtaan mielummin. Laatta menee muuten rikkihalki.
Tarrakoukut pysyy hyvin, imukupit taas ei meillä pysyneet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne pysy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai imukuppikoukut.
No ne varsinkaan ei pysy.
ap
Tuolta vaan valitsemaan sopiva itsekiinnittyvä koukku:
https://www.clasohlson.com/fi/Koti/Kylpyhuone/Pyyhetelineet-&-pyyhekouk…
Saahan niitä toki muistakin kaupoista, niin rautakaupoista kuin jopa marketeiden rautaosastolta, Rustasta, Julasta, Tokmannilta jne vastaavista.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tulla isio lasku vuokralaiselle, kun aikanaan lähtee asunnosta.
Jos ei tarra tai imu, niin liima.
Kuka teistä sitten ottaa vastuun, kun tuo rysähtää alas tonnin hiuskoneiden kanssa?
ap
Ikeassa imukuppinaulakoita, hyvin pysyy kiinni
Poraat laattaan reijän lasiterällä. Ensin laattaan pala maalarinteippiä, että poranterä pysyy paikoillaan. Ei iskulla, vaan hitaat kierrokset. Kun terä on tehnyt reijän laattaan, voit vaihtaa sellaiseen terään, minkä seinän rakennusaine edellyttää. Ei ole vaikeaa. Kannattaa pyytää lupa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai imukuppikoukut.
No ne varsinkaan ei pysy.
ap
Pysyy ne jos laittaa samalla vähän liimaa väliin.
Mene laattaliikkeeseen ja kerro haluavasi liimattavat koukut, jotka pysyy paikoillaan. Saat varmasti pysyvät ja hyvät. Voi maksaa jonkin verran. Meillä oli kylppäri remppa ja laittoivat liimattavat. Olisimme halunneet siirtää yhtä naulakkoa, mutta sehän ei lähde edes "kirveellä" irti. Nyt neljä vuotta myöhemmin ovat hyvin kiinni laatoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä sitten ottaa vastuun, kun tuo rysähtää alas tonnin hiuskoneiden kanssa?
ap
No sinä itse senkin tomppeli. Jos et osaa niin Älä asenna itse naulakkoa ja varsinkaan ilman vuokranantajan lupaa.
Tarrakoukut (joissa riittävän iso tarra) pysyy kyllä, kun lisäät tarran päälle tipan pikaliimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne pysy.
ap
On mulla pysynyt viimeiset 5 vuotta eikä ole tietoakaan irtoamisesta. Niissä on kunnon 3M:n teippi takana.
Vierailija kirjoitti:
ap
Minä otan.