Onko kamalaa; keski-iässä ja itsellä 2 eri miehille
jo täysi-ikäistä ja omillaan kylläkin; hänellä (mies ) 3 lasta 3:n eri ihmisen kanssa?
Kivitä / siunaa / neutraali näkemys?
Kommentit (13)
Kysymysmerkeistä päättelin että ehkä esitit jonkun kysymyksen. En vaan ymmärrä mitä haluat tietää.
Kyllä. On kamalaa, että keski-ikäinen kirjoittaa suomea noin heikolla tasolla. Keskiverto 6-vuotiaskin osaa paremmin.
Mä voin auttaa ap:ta:
Minä olen keski-ikäinen nainen ja minulla on kahdelle eri miehelle kaksi lasta, molemmat jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan.
Nyt minulla on uusi mies, joka ei ole lasteni isä, mutta tällä miehellä on kolme eri lasta kolmen eri naisen kanssa.
Mikä on sinun näkemyksesi suhteestamme? Onko se tuhoon tuomittu? Onko paheksuttavaa altistaa lapsia näin sekaville suhteille? On montaa eri isää ja äitiä kuvioissa. Vai etkö välitä muiden suhdesekoiluista eli suhtautumisesi on neutraali "let them"?
Onhan se ihan hirveää huooooooooramista, että kahden eri miehen kanssa on pannut. Helvetin liekkeihin tuollaisesta joutuu.
Olisin itse halunnut olla mieluummin se yksi mies, joka saisi edes yhden kanssa lapsia tai edes yhden lapsen. Mutta taidan jäädä tahattomasti lapsettomaksi .
Ei minulla ome tarvetta kivittää ketäön, joka on onnistunut saanaan lapsia useiden kumppanin kanssa, joskus vain tuntuu kovin epäreilulta kun mitä tein väärin kun en saanut itse elää todeksi haavettani lapsiperhe arjesta.
Ei tietenkään koskaan pitäisi sano ei koskaan mutta kyllä minä nykyisin haaveksin enempi tasapainoisesta parisuhteesta kuin hoitosuhteesta; en hoidettavan roolista sen itse houtajana olemisesta. En vielä. Haluaisi kokea ja tuntea aktikvista eloa yhdessä. Omaishoitaja voin sitten olla myöhemmin en haluaisi olla sitä ihan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin auttaa ap:ta:
Minä olen keski-ikäinen nainen ja minulla on kahdelle eri miehelle kaksi lasta, molemmat jo täysi-ikäisiä ja asuvat omillaan.
Nyt minulla on uusi mies, joka ei ole lasteni isä, mutta tällä miehellä on kolme eri lasta kolmen eri naisen kanssa.
Mikä on sinun näkemyksesi suhteestamme? Onko se tuhoon tuomittu? Onko paheksuttavaa altistaa lapsia näin sekaville suhteille? On montaa eri isää ja äitiä kuvioissa. Vai etkö välitä muiden suhdesekoiluista eli suhtautumisesi on neutraali "let them"?
Eli AP:lla on siis yhtäkkiä 4 lasta? Oletko myös ihan varma että sen miehen 3 lasta ovat kaikki eri lapsia, kun sekin piti erikseen mainita?
Tekstistäsi huokuu oikein kunnon white trash meininki.🤗
Papilloomaa kantaa saattaa, jos on monissa mättäissä pyörinyt.
Vierailija kirjoitti:
Papilloomaa kantaa saattaa, jos on monissa mättäissä pyörinyt.
Minne suosittelisit saattamaan papilloomaa?
Muusta en tiedä, mut olipas harvinaisen hankalasti ilmaistu asia. Piti oikein pariin kertaan lukea, että ymmärsi.