Miksi jotkut kuumentaa pientä ruoka-annosta mikrossa kolme minuuttia
Sitten puhaltelevat ruokaan kun se on liian kuumaa. Joku 1:30 riittää hyvin.
Kommentit (20)
Tämä käsiteltiin jo tänään. Älä avaa uudestaan samaa aihetta!
Todellakin pidän ja syön heti. Ruuan pitää olla kuumaa, ei kädenlämpöistä.
0,033 minuuttia. Jopas sulla tehokas värkki.
Jos mikroaterian lämmittämiseen riittää 2 minuuttia, niin pakkauksessa lukee jostain kumman syystä 3 tai 3-4 minuuttia.
Koska mun mikro on suht vanha ja 3 minuutin lämmityksellä ruoka on sopivan lämmintä
Mulla tulee ainakin jo 2 minuutissa kuumaa. Joihinki ruokiin riittää vähempikin. Se riippuu mistä roikkuu. 3 minuuttia en ole vielä tarvinnut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse vasta tulin tänne, joten älä nyt tätä poistata, ei täällä kaikki notku aamusta asti. Mulle ihan uus aihe.
Ei-ap
Äsken lämmitin nakkeja 9min ja puhaltelin aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vasta tulin tänne, joten älä nyt tätä poistata, ei täällä kaikki notku aamusta asti. Mulle ihan uus aihe.
Ei-ap
Laitoin poistoon jo.
Vierailija kirjoitti:
Jos mikroaterian lämmittämiseen riittää 2 minuuttia, niin pakkauksessa lukee jostain kumman syystä 3 tai 3-4 minuuttia.
Ei ne ohjeet tarkota, että niitä orjallisesti pitää noudattaa.. Esim uuniranskiksia pidän uunissa kauemmin kuin ohjeessa, että tulee hyviksi.
Joo 2 minuuttia riittää heittämällä. Mutta täällä porukka tykkää vauvanruoasta eli pasta pitää olla koostumukseltaan pottumuusia ja kaikki pitää muutenkin keittää ja paistaa kuoliaaksi, kalat mukaan lukien. Hyvää ruokahalua vaan vauvasuille - pasta al dente vois olla teille huima tuttavuus.
Oliko sullakin nuorena juhlien jälkeen seksiä hauskojen ja komeiden poikien kanssa? 🙄
Työpaikalla huomaa sen hyvin. Ruoaka ei ole lämmintä ennen kuin se räjähtää ympäri mikroa tai kupua
Ruokamyrkytyksen kahdesti kokeneena ymmärrän lämmittää sen ruoan kuumaksi - ainakin todennäköisyys uudelle ruokamyrkytykselle vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Joo 2 minuuttia riittää heittämällä. Mutta täällä porukka tykkää vauvanruoasta eli pasta pitää olla koostumukseltaan pottumuusia ja kaikki pitää muutenkin keittää ja paistaa kuoliaaksi, kalat mukaan lukien. Hyvää ruokahalua vaan vauvasuille - pasta al dente vois olla teille huima tuttavuus.
Vauvanruoka smauvanruoka...
Tervetuloa tutustumaan mikrooni jolla jos lämmität 2 minuuttia ruoka jää kylmäksi :).
Ps: pasta al dente on tuttu tuttavuus.
+60 astetta ja bakteerit kuolevat