Miksi jotkut kuumentaa pientä ruoka-annosta mikrossa kolme minuuttia
Sitten puhaltelevat ruokaan kun se on liian kuumaa. Joku 1:30 riittää hyvin.
Kommentit (20)
Todellakin pidän ja syön heti. Ruuan pitää olla kuumaa, ei kädenlämpöistä.
Jos mikroaterian lämmittämiseen riittää 2 minuuttia, niin pakkauksessa lukee jostain kumman syystä 3 tai 3-4 minuuttia.
Koska mun mikro on suht vanha ja 3 minuutin lämmityksellä ruoka on sopivan lämmintä
Mulla tulee ainakin jo 2 minuutissa kuumaa. Joihinki ruokiin riittää vähempikin. Se riippuu mistä roikkuu. 3 minuuttia en ole vielä tarvinnut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä käsiteltiin jo tänään. Älä avaa uudestaan samaa aihetta!
Itse vasta tulin tänne, joten älä nyt tätä poistata, ei täällä kaikki notku aamusta asti. Mulle ihan uus aihe.
Ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä käsiteltiin jo tänään. Älä avaa uudestaan samaa aihetta!
Itse vasta tulin tänne, joten älä nyt tätä poistata, ei täällä kaikki notku aamusta asti. Mulle ihan uus aihe.
Ei-ap
Laitoin poistoon jo.
Vierailija kirjoitti:
Jos mikroaterian lämmittämiseen riittää 2 minuuttia, niin pakkauksessa lukee jostain kumman syystä 3 tai 3-4 minuuttia.
Ei ne ohjeet tarkota, että niitä orjallisesti pitää noudattaa.. Esim uuniranskiksia pidän uunissa kauemmin kuin ohjeessa, että tulee hyviksi.
Joo 2 minuuttia riittää heittämällä. Mutta täällä porukka tykkää vauvanruoasta eli pasta pitää olla koostumukseltaan pottumuusia ja kaikki pitää muutenkin keittää ja paistaa kuoliaaksi, kalat mukaan lukien. Hyvää ruokahalua vaan vauvasuille - pasta al dente vois olla teille huima tuttavuus.
Oliko sullakin nuorena juhlien jälkeen seksiä hauskojen ja komeiden poikien kanssa? 🙄
Työpaikalla huomaa sen hyvin. Ruoaka ei ole lämmintä ennen kuin se räjähtää ympäri mikroa tai kupua
Ruokamyrkytyksen kahdesti kokeneena ymmärrän lämmittää sen ruoan kuumaksi - ainakin todennäköisyys uudelle ruokamyrkytykselle vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Joo 2 minuuttia riittää heittämällä. Mutta täällä porukka tykkää vauvanruoasta eli pasta pitää olla koostumukseltaan pottumuusia ja kaikki pitää muutenkin keittää ja paistaa kuoliaaksi, kalat mukaan lukien. Hyvää ruokahalua vaan vauvasuille - pasta al dente vois olla teille huima tuttavuus.
Vauvanruoka smauvanruoka...
Tervetuloa tutustumaan mikrooni jolla jos lämmität 2 minuuttia ruoka jää kylmäksi :).
Ps: pasta al dente on tuttu tuttavuus.
+60 astetta ja bakteerit kuolevat