Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

L/over ikuisesti minun

Vierailija
27.01.2026 |

Kolme ensimmäistä jaksoa MTV Katsomossa katsottavissa. 

Mielipiteitä? 

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös sitä naapurin lastenlääkäriä, että kirjoitteleeko hän tälle teinille aikuisen sormista päätellen, jotka on näytetty näppäimillä olevan. Ehkä selviää viimeisessä jaksossa.

Kyllä, johan hän nyt jo koskettelee ja tarjoilee mehua ja kettukarkkeja.

Vierailija
142/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pisteenä iin päälle ikävä temppu oli miten Roosa yllätettiin, kaikki muut juhlallisesti ja siististi pukeutuneina, niin myös Juha. Roosa tuli siis itselleen ja lapselleen tärkeään tilaisuuteen hikisenä, tukka auki ja sekaisin, arkivaatteet yllään. Kuvia otettiin ja ne jää elämään tulevaisuuteen. Aina kun Roosa katsoo kuvia, hän tulee muistamaan miten paha olo hänellä oli, miten kurjaa hänen elämänsä oli. Juha nauttii tilanteessa missä hän näyttäytyy Roosan iloisesti yllättävänä ihanana, hyväntuulisena puolisona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin käsikirjoittaja olisi kirjoittanut omasta elämästäni. Onneksi aikaa on kulunut sen verran paljon tuhoisan parisuhteeni päättymisestä, että sarjaa voi katsoa toteavasti. On hyvin todentuntuinen sarja. Volanen osaa hyvin näytellä pelkällä katseen tiukentamisella narsistimiehen ailahtelevia mielialoja. Painajaismaisen suhteeni alussa hiljensin intuitioni, joka sanoi, että kaikki miehessä ei ole ok. Intuitiotaan on syytä kuunnella. 

Samoin tuntui myös kohdallani. Narsistit taitavat kaikki käyttää samoja tekniikoita, kylmiä ja tyhjiä ihmisiä kuin pelkkiä kuoria. Kun näkee heissä kylmyyttä ja toivoo löytävänsä jotain lämpöä ja empatiaa, löytääkin vain lisää kylmyyttä.

Vierailija
144/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin käsikirjoittaja olisi kirjoittanut omasta elämästäni. Onneksi aikaa on kulunut sen verran paljon tuhoisan parisuhteeni päättymisestä, että sarjaa voi katsoa toteavasti. On hyvin todentuntuinen sarja. Volanen osaa hyvin näytellä pelkällä katseen tiukentamisella narsistimiehen ailahtelevia mielialoja. Painajaismaisen suhteeni alussa hiljensin intuitioni, joka sanoi, että kaikki miehessä ei ole ok. Intuitiotaan on syytä kuunnella. 

Samoin tuntui myös kohdallani. Narsistit taitavat kaikki käyttää samoja tekniikoita, kylmiä ja tyhjiä ihmisiä kuin pelkkiä kuoria. Kun näkee heissä kylmyyttä ja toivoo löytävänsä jotain lämpöä ja empatiaa, löytääkin vain lisää kylmyyttä.

Minun narskuni osasi valehdella täysin ilmeenkään värähtämättä kaikenlaisia asioista, joista tiesi että minä pidän. Ne kaikki on nyt tässä vuosien aikana eron jälkeen poksahdelleet kuin saippuakuplat, kun totuus on tullut julki. Lisäksi hän kieroili kaikenlaista selkäni takana. Pelasi minua vastaan parisuhteessa, jossa pitäis vetää yhtä köyttä. Nämäkin on paljastuneet yksi toisensa jälkeen. Hän myös nautti minulle tuottamasta surusta ja aiheutti sitä kierosti hävittämällä/rikkomalla tai muuten tuhoamalla minulle tärkeitä tavaroita.

Sairas ihminen. On mukava katsella tätä ohjelmaa ja katsoa sivusta, miten tässä käy. Minkälaisia sairaita kuviota tuo narsku tekee ja kumpi on pahempi: minun ex vai tämä kuvitteellinen TV-henkilö.

Vierailija
145/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen ruudusta sen Kaikki anteeksi -sarjan joka täällä on mainittu. Se ei imaissut samalla tavalla mukaansa, miespääosaesittäjä jotenkin ylinäytteli mikä teki hahmosta välillä koomisen ja naispääosanesittäjä puhui koko ajan tosi epäluonnollisesti. Ruotsalainen Gaslight oli hyvä.

Vierailija
146/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäuskottava. Miksei voitu laittaa pääosaan jotain komeaa miestä, joka olisi narsistina paljon uskottavampi ja kivempi katsella kuin tuo pieni kuivakas vanha ukko

Miksi ihmeessä vain komeat miehet olisivat narsisteja, tai narsistit komeita? Juha on älykkö, kirjailija, eli hänellä on pääomaa kirjaimellisesti, naiset hullaantuvat kun tällainen älykäs, tunnettu, lahjakas mies kiinnittää huomionsa heihin. Roosa antaa paljon anteeksi, koska hän näkee Juhan olevan hänen yläpuolellaan. Hän on nyt havahtunut epämukavuuteen ja holhoukseen, älylliseen aliarvioimiseen, hänen päänsä yli puhutaan ja sovitaan asioista kuulematta häntä itseään, hänen mielipiteillään ei ole suurta jos mitään merkitystä, Juha neuvottelee hänen asioistaan, Juha hoitaa ja välillä raivostuu kun Roosa on niin kiittämätön. Synnytys oli surullista katsottavaa, Roosa makasi yksin synnytettyään, ilman kosketusta, iloa ja "kukkia ja shampanjoita". Juha piti vauvaa sylissään etäällä, syyttäen vasta hänelle, heille synnyttänyttä, vielä väsynyttä ja kipeää äitiä. Selvää on jo että vauvastakin tulee ase Roosaa vastaan.

Vierailija
147/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se lastenlääkäri-naapuri ole tyyppi, joka chattailee Roosan pojan kanssa? Ihan kauheaa jos on. Sekä Roosa, poika ja vauva tarvitsisivat turvallisen, luotettavan naapurin, kun kirjailija-narsisti-ukkeli on todella pelottava. 

Vierailija
148/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä se nainen on tekemisissä sekopään kanssa? Suomalainen nainen yleensä hurjana jyrääjänä komentaa itse helvettiin monenkin miehen, loukkausten ryydittämänä. 

Vierailija
149/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen ruudusta sen Kaikki anteeksi -sarjan joka täällä on mainittu. Se ei imaissut samalla tavalla mukaansa, miespääosaesittäjä jotenkin ylinäytteli mikä teki hahmosta välillä koomisen ja naispääosanesittäjä puhui koko ajan tosi epäluonnollisesti. Ruotsalainen Gaslight oli hyvä.

mä kuuntelin sen kirjan joskus, sai kyllä voimaan pahoin realistisuudella, toki silloin oli erosta vasta vuosi tai pari eli pohja sarjalle sinänsä ollut hyvä.

Vierailija
150/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut että lataa sitä puhelinta lataaa🤔🤣et ole laitanut lataukseen nainen äksänää pistorasia pistorasia tuolla pistorasia, lataa.kyllä me ptetaan sille lääkitys mä oon sitä mieltä lääkitys nainen.🤣🤣😀

Vierailija
151/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6365370/aiotko-katsoa-lover-tv-sarjaa?p…

Täällä on alkuperäinen, pidempi ketju, missä hyvää keskustelua. Kommentoikaa sinne. 

Vierailija
152/152 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks helvetissä se nainen on tekemisissä sekopään kanssa? Suomalainen nainen yleensä hurjana jyrääjänä komentaa itse helvettiin monenkin miehen, loukkausten ryydittämänä. 

Jännämies laittaa naisen kuin naisen polvilleen.

Sitten heistä kirjoitetaan kirjoja ja tehdään elokuvia.