Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän miestäni

Vierailija
08.08.2024 |

Hän muistuttaa Pikku-Kallea kaikessa tekemisissään. Lähtee metsään mustikoita poimimaan pikku-pikku kipolla, pyyhkii kainalot hiestä talouspaperilla ja laittaa paperin kuivumaan odottamaan toista kertaa, vessaa hän ei raaski vetää kuin joka kolmannella kerralla. Millainen koti tällaisella on ollut, hän on hyvin isänsä kaltainen, jota piti kutsua syömäänkin ainakin 4 kertaa, jotta sai tuntea olevansa kaivattu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hänen mustikkatarpeensa on pikkupikkukipollinen? Talouspaperia säästyy ja vettäkin.

Tunnistan tuollaisen nuukailun hieman huvittavana entisajoilta.

Esim. leipäpussit pestiin ja käytettiin moneen kertaan.

Vierailija
2/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä pitää olla oma vesikauha josta juo. Nenäliina myttyjä kerää tiskipöydän reunalle .Pesee itseään juuriharjalla . Ei erikseen käsin pese kainaloita ja varpaita .Ei pese hampaitaan kun käskystä ..lataa lautasen niin täyteen kun mahtuu ,puhuu ruoka älli suussa ,katsoo terveet suu ammollaan, kävelee kaupassa käytävän molemmat puolet erikseen, nuolee sormistaan sokerin ym....Tämä on entinen mieheni ja uutta en ota ikinä. 😝😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkule

Vierailija
4/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maalaisisätä on vessassa 6-8 kertaa päivässä.  Lösöttää siellä oman paskan hajussa piiitkään töitä karkutiellä .  Ei sillä mitään siinä paskomisessa ole vaivaa kun viikonloppu kyläilyssä käy normaalisti niinkuin muutkin. Yööökkk...hiukset ja parta lemuaa ihmispaskalle.

Vierailija
5/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sen joskus hyväksyny

Vierailija
6/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit vaan itseäsi, kun olet tuollaisen valinnut.

Vierailija
7/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkku, en kestäisi hetkeäkään katsella tuollaista.

Vierailija
8/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iso kiguli?

Vierailija
9/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikan voi tappaa tehokkaasti noinkin. Hyi helvetti.

Vierailija
10/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihialainen?

Vierailija
11/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukolla on tekohampaat ja ei pidä niitä kotona. Näyttää 100v ikälopulta ukolta, kun suu on sellainen kurttuinen aukko. Muutenkin epäsiisti, hiukset ja parta rehottaa. Olen luovuttanut. 

Vierailija
12/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ns. kilttimies? 

Vierailija
13/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sokkotreffit alttarilla mamma nillittää.  Monesti ennen vihkimistä tietää jo mistä tuleva puoliso on kotoisin.

Vierailija
14/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä pitää olla oma vesikauha josta juo. Nenäliina myttyjä kerää tiskipöydän reunalle .Pesee itseään juuriharjalla . Ei erikseen käsin pese kainaloita ja varpaita .Ei pese hampaitaan kun käskystä ..lataa lautasen niin täyteen kun mahtuu ,puhuu ruoka älli suussa ,katsoo terveet suu ammollaan, kävelee kaupassa käytävän molemmat puolet erikseen, nuolee sormistaan sokerin ym....Tämä on entinen mieheni ja uutta en ota ikinä. 😝😄

Mä olen tuollainen, mutta nainen. Tosin juuriharja on liikaa. Jostain syystä minua kuitenkin rakastetaan. Siksikö, kun ei tarvitse sitten miehenkään skarpata?

Vierailija
15/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu te naiset ootte sekaisin jos tollasen kanssa olette. Yrjötyksiä.

Vierailija
16/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla sinkku, en kestäisi hetkeäkään katsella tuollaista.

Oikeassa maailmassa on onneksi muitakin vaihtoehtoja kuin olla sinkku tai olla parisuhteessa palstamammojen puolisoiden kanssa. Täällä on myös normaaleita ihmisiä.

Vierailija
17/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää sitä miestäkin kun on tuollainen vaimo. Ulkonäöstä nyt puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi