Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Fitness-lehdestä luettua: henkilö x syö 500-1000 g suklaata PÄIVÄSSÄ!

Vierailija
26.09.2008 |

Pisti miettimään, onko tuo edes mahdollista? Monihan pistelee vaikka 170 g suklaalevyn kerralla, mutta tuskinpa kukaan syö kolmea tai melkein kuutta sellaista yhden päivän aikana... vai??!!!

Joo ja tää henkilö koki syömisensä jo ongelmana. Sai suosituksen kipaista psykologille. Jäi vähän kaivelemaan, millainen valas mahtoi olla kyssärin tekijänä, sillä 10 x 500 kcal on jo 5000 kcal ja lihottaa kyllä hetkessä sumopainijan kokoiseksi...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi ollut tarjolla myöhemmin lisää, varmasti olisi mennyt alas

Vierailija
2/7 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni suht "normaalina" ihmisenä, mutta suklaata tmv. en pystyisi edes levyllistä syömään ilman pahan olon tnnetta! Ja kyllä, ylipainoa on, mutta jos miettii että PITÄISI syödä levyllinen suklaata, vuoka lasagnea tai litra jätelöä niin YÖK!:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni suht "normaalina" ihmisenä, mutta suklaata tmv. en pystyisi edes levyllistä syömään ilman pahan olon tnnetta! Ja kyllä, ylipainoa on, mutta jos miettii että PITÄISI syödä levyllinen suklaata, vuoka lasagnea tai litra jätelöä niin YÖK!:(

Pikkuhiljaa sitä vaan veteli isompia määriä ja sietokyky kasvoi. Nyt menee suklaalevy viidessätoista minuutissa ja jätskipaketti yhdessä illassa.

T. syömishäiriöinen

Vierailija
4/7 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee max 8 palaa kerralla ja silloinkin on joskus huono omatunto. Enempää en kyllä onneksi saisi edes alas.

Vierailija
5/7 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein menisi enemmänkin, mutta kun näen, kuinka paljon on jo mennyt, lopetan. 200 g vuorokaudessa ei tunnu missään, parhaina päivinä menisi minullakin varmaan puoli kiloa, jos antaisin mennä.

Vierailija
6/7 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness lehdestä kun on kyse niin en ihmettelisi vaikka olisi ihan normaalipainoinen. Kunnon fanattinen elämäntapaurheilija saattaa kuluttaa ihan tolkuttoman määrän kaloreita päivässä. Jos itse vaikka uit pari kilsaa ja juokset töistä Espoon kilosta kotiin Sipooseen joka päivä, niin kyllä sinne jätemyllyyn (suuhun) saa aika tavalla tavaraa mättää... (ehkä kilo kuitenkin liiottelua)

Vierailija
7/7 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee vaikka kolme levyä päivässä mutta ei putkeen. joskus nuorena tuli syöty melkeen joka päivä muutama levy ja vähän sipsejä päälle... sain pitää lapsilisät itse ni rahaa kyllä riitti... Lihava en ollut koskaan mutta en kyllä sitten syönyt muutakaan päivisin ja joka paikkaan tuli menty pyörällä ni tuli liikuttu.

aina olen ollu kova syömään suklaata mut nykyään kahden lapsen jälkeen se alkaa jo näkyä. 10kg pitäis saada pois.

Eli en ihmettele vaikka joku melkeen kilonkin vois syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän