Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mihin ravintolaruaon kottinkuljetusta tarvitaan, oikeasti?

Vierailija
27.01.2026 |

Eli jengi tilaa, sanotaan vaikka maakaraperunat grillilta Woltin kotiinkuljetuksella. Lopputulos: saa kotiin tai toimistolle haalean väljähtäneen annoksen, älyttömien resurssien tuhlauksen seurauksena. Ja hintaa tällä annoksella loppukäyttäjälle joku 15€. Sitä mitkä on oikeat kustannukset yhteskunnalle siitä että se wolt-kuski on kolmansista maista tullut yhteiskunnan tukia monissa muodoissa nostanut ja nostava henkilö, ei uskalla edes alkaa laskemaan. 

Perunat ja muut juurekset pilkottuina uuniin makkaran kanssa, hinta max. 2€. Paljon terveellisempää, halvempaa, ympäristöystvällisempää. Ja todella helppoa.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rajaton narsisti. Sisältä tyhjä pahan olon makkarankuori. Se vuotaa. 

Vierailija
122/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä käytä sairaat ja toisaalta estyneet,  jotka eivät uskalla kotoa poistua. En näe muuta syytä huonolaatuisen ravintolaruuan kotiinkuljetukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä krapulassa lähde mihinkään ulos, saatin sitten käy itse tekemään ruokaa, kun saan parempaa suoraan kotiovelle tilattuna. En osaa tehdä subia tai hesen kanatortillaa, saati sitten korealaista popkornkanaa. Ja krapulassa haluan jotain rasvaista mättöä, mitä ei tarvitse tehdä itse. Voin kuusi kertaa viikossa syödä itse tehtyä, mutta sunnuntaisin haluan syödä jotain valmista rasvaista kotiin tuotuna. 

Tortillan tekohan onkin aivan älyttömän vaikea suoritus LOL.

Alkoholistille kaikki on älyttömän vaikeaa paitsi viinanjuonti.

Vierailija
124/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sitä käytä sairaat ja toisaalta estyneet,  jotka eivät uskalla kotoa poistua. En näe muuta syytä huonolaatuisen ravintolaruuan kotiinkuljetukseen.

Niin, sitä saa mitä tilaa eli ei kannata sitä huonoa varta vasten tilata :D

Vierailija
125/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi haalea ja välhätänyt jos ravintola on 100 metrin päässä?

Miksi ei tuota matkaa jaksa kävellä ravintolaan? Ylipainoa?

Vierailija
126/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan wolttaa makkaraperunoita.

Joo ei todellakaan. Nopealla tsekkauksella löytyy Suomesta vain joku 100+ grilliä joista on mahdollista tilata Woltilla makkaraperunat. Toki makkaraperunat on Suomessa myös about kaikkien grillien suosituin annos. Eli ihan huvikseen vain ne grilliyrittäjät pitää niitä makkaraperuna-annoksia woltattavien listoilla. Saa nähdä tilaakohan joskus joku semmoisen, toistaiseksi ei vielä kukaan Suomessa ole tilannut makkaraperunoita Woltilla.

Vierailija
127/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiinkuljetusta, ei kottinkuljetusta.

Makkaraperunat, ei maakaraperunat.

Opettele myös pilkkujen käyttö.

Vi ttu miten rasittava, pilkun, nussi, ja

Ei taida työt maistua?

Vierailija
128/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä krapulassa lähde mihinkään ulos, saatin sitten käy itse tekemään ruokaa, kun saan parempaa suoraan kotiovelle tilattuna. En osaa tehdä subia tai hesen kanatortillaa, saati sitten korealaista popkornkanaa. Ja krapulassa haluan jotain rasvaista mättöä, mitä ei tarvitse tehdä itse. Voin kuusi kertaa viikossa syödä itse tehtyä, mutta sunnuntaisin haluan syödä jotain valmista rasvaista kotiin tuotuna. 

MINÄMINÄMINÄ

Vierailija
129/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan. Nopealla tsekkauksella löytyy Suomesta vain joku 100+ grilliä joista on mahdollista tilata Woltilla makkaraperunat. Toki makkaraperunat on Suomessa myös about kaikkien grillien suosituin annos. Eli ihan huvikseen vain ne grilliyrittäjät pitää niitä makkaraperuna-annoksia woltattavien listoilla. Saa nähdä tilaakohan joskus joku semmoisen, toistaiseksi ei vielä kukaan Suomessa ole tilannut makkaraperunoita Woltilla.

Tämä. Hyvä kun edes joku jaksaa noille viisastelijoille tarkastaa faktat ja laittaa jauhot suuhun.

Vierailija
130/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkun perämetsien penan aloitus jota kouvolariitat täällä komppaavat. Täällä isommissa kaupungeissa katsokaas kotiinkuljetuksella voi tilata muutakin kuin pizzaa ja makkaraperunoita. Jopa huippukahviloista voi tilata kuljetuksella. Itse tilaan usein lounaaksi caesarsalaatin Ekbergiltä Esplanadilta. 

Vierailija
131/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se helpompaa ensin lähteä sinne kauppaan ostamaan ne perunat, juurekset ja makkara ja sitten palata kotiin valmistamaan ruokaa (ja sitten lähteä takaisin toimistolle kuuntelemaan pomon ripitystä siitä, miten ruokatunti venyi kaksituntiseksi).

Voi v.ttu että olet vajaa.

Vierailija
132/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ei kai kukaan tarvitse mihinkään. Mutta Woltin omistaja maksaa sellaiset 40 miljoonaa euroa veroja kotimaahan. Kai se on ihan pas ka business sitten 

Niillä rahoilla sitten maksetaan mm. kaikkien lähettipartnerien terveydenhoito ja eläkkeet jotka nykyään jää yhteiskunnan maksettavaksi 

Vierailija
133/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan joskus kun ei jaksa kokata. Olen myös tilannut sapuskaa kun makasin 2 viikkoa jäätävissä selkäkivuissa sängyssä ja vessassakäyntikin kesti puoli tuntia, eikä pystynyt kuin hetken olemaan jalkojen päällä

Vierailija
134/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jonkun perämetsien penan aloitus jota kouvolariitat täällä komppaavat. Täällä isommissa kaupungeissa katsokaas kotiinkuljetuksella voi tilata muutakin kuin pizzaa ja makkaraperunoita. Jopa huippukahviloista voi tilata kuljetuksella. Itse tilaan usein lounaaksi caesarsalaatin Ekbergiltä Esplanadilta. 

UULALAA. Typerä vassari kaupunkinarttu.

Vierailija
135/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti wolttaa. Mutta tuo ei ollut pointti. Vaihda annoksesksi mikä tahansa haluamasi.

Minä Wolttaan ruokakaupan ostokset ja välillä apteekkiostokset. Ruokakaupasta tulee vähintään 6 kassia kerralla (tilaan 2krt/kk). Autottomana ja vakavasti sairaana mulle palvelu on pelastus. Toimitusmaksu 0€ jos tilaus yli 30€. Onhan ihmiset tilanneet jo vuosikausia pizzaa ja kebabiakin kotiinkuljetuksella, miksi et ole kyseenalaistanut sitä?

Vierailija
136/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Se on pientä arjen luksusta että jonku erityisen kiireisen päivän voi tilata kotiin ruokaa tai tarjota vaikka muuttoporukalle pitsat.

Ja sitten kitistään jostain v itu n ilmas ton muutoksesta ja kaikki pitää kieltää, samalla kun nämä hyvesignaloijat paskoo ilmaston tuottamalla älyttömät määrät päästöjä tällä tilausperseilyllä.

Täällä päin käytetään paljon pyöriä ruokakuljetuksissa. Kerro vielä miten pyörä tuottaa päästöjä ilmastoon?

Vierailija
137/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi pitsaakin on kotiinkuljetettu jo 80-luvulta lähtien?

Ei sekään tainnut koskaan olla mitenkään kannattavaa toimintaa. Kaveri hetken teki pizzakuskin hommia ja palkka olisi haluttu maksaa pizzoina sekä palkkaa olisi maksettu vain siitä ajasta, kun oli jotain viemässä. 

Vierailija
138/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Se on pientä arjen luksusta että jonku erityisen kiireisen päivän voi tilata kotiin ruokaa tai tarjota vaikka muuttoporukalle pitsat.

Kiva sitten näille kitupiikeille mennä muutoapuun kun palkka on yksi siivu jotain halvinta lähikebabbilasta tilattua muhjua. Ei kiinnosta se sun pizzas, mieluummin teen laskun muuttotöistä 50€/h. Tarjoa edes kaljaa sen pizzas kanssa, p erkele.

Heh, ei kyllä ole pienintäkään huolta että kuuluisit meidän muuttoporukoihin :D Täällä normaalimaailmassa on ihan vakiintunut käytäntö että persaukisina opiskelijoina muutettiin puolin ja toisin kavereiden kämppiä pitsa- ja Pirkka-olutpalkalla. Oltaisiin naurettu päin naamaa jos joku olisi ruvennut vinkumaan että maksaa 50e/h :D 

Vierailija
139/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on, näkeehän sen jo sanavalinnoista :D Olen melko varma että tämä on se sama heebo joka kertoi paistavansa pihvejä ketä tahansa ravintolakokkia paremmin ja jonka takia kaikkien mielestä ravintolat ovat turhia. Heh-heh. 

Vierailija
140/143 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UULALAA. Typerä vassari kaupunkinarttu.

Itke pena itke! Olen muuten kokoomuslainen, rouva kokoomuslainen sinun kaltaisille kehareille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi