Tilillä on rahaa 4,80€ ja seuraavat tuet maksetaan helmikuun 2. päivä
Miten pärjään ensi maanantaihin? Ideoita otetaan vastaan. Minulla on nälkä!
Kommentit (21)
eikö ole työpaikkaa? oletko hakenut vai onko ollut huonoa onnea suomen työttömyystilanteen takia? onko ketään jolta lainata ja sitten maksaa takaisin?
Sulla on 4,80€ enemmän kuin mulla. Seuraava tukiraha tulee 10.2. Käyn hakemassa ruokaa ilmaisjakelusta ja laskut maksan sitten kun rahaa tulee seuraavaksi.
Kukaan ei jaksa näitä loputtomia trollejasi. Paitsi kakkonen, joka on liian tyhmä ymmärtääkseen.
Pienillä eväillä sinut on yhteiskuntaan työnnetty.
Ihan samalla lailla pärjäilet, kuin tähänkin asti kuukaudesta toiseen täällä trollaten.
Jos tekee tiukkaa, kokeile Pyhää Henkeä tai pääs syömistä.
Minulla on käteistä 17500 euroa. En tiedä miten pärjään kun toimeentulotuet tulee vasta 2 päivä
Vassarirotat ovat i n h o t t a v i a.
Yhyy yhyy, taas tuli pelattua kaikki tuet eikä läskiperse nouse tuolista työntekoon. Ruokajakeluunkaan ei voi mennä kun joutuu seisomaan muutaman minuutin. Äiti tuu pelastamaan!
Ainiin eikä naistakaan saa :'(
Olen siis kokopäiväisesti töissä ja tarkoitin tuella asumistukea.
Ap
Hallitus leikasi tukiani . Saan enää vain 1700 euroa kuussa. Voi näin kohdella ihmistä?
Ap
jauhoja ja kanamunia .
jauhot maksaa 1€ voi tehdä paistinpannu leipiä, kananmunat maksaa 2€ . siihen vielä kinkku suikaleita maksaa 1€ sillä pärjää jo aika hyvin
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei jaksa näitä loputtomia trollejasi. Paitsi kakkonen, joka on liian tyhmä ymmärtääkseen.
Minä itse jaksan. Vastaa muuten itseni viestiin. Olen monipersoonahäiriöinen. Siitäs saat toinen minäni. Mulkku.
Ap
Ei muillakaan ole tilillä mitään, mutta vinted Salossa on 299e odottamassa ja jokunen satanen käteistä.
Onneksi osaan säästää.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy, taas tuli pelattua kaikki tuet eikä läskiperse nouse tuolista työntekoon. Ruokajakeluunkaan ei voi mennä kun joutuu seisomaan muutaman minuutin. Äiti tuu pelastamaan!
Ainiin eikä naistakaan saa :'(
Tämä on muuten hyvä kuvaus todellisuudesta.
Saat tuolla rahalla 9 pussia makaronia 50 senttiä kpl. Jos saat tukia 1700€/kk. siinäkin on ainakin 700€ liikaa.
Samalla tavalla pärjäät, kuin viimeisen vuoden aikana muutkin kuukaudet, kun olet spämmännyt tätä samaa sontaa tänne.
Minulla on alle kolme euroa, tilipäivä perjantaina. Onneksi minulla on pakkasessa ruokaa ja kuiva-ainekaapissa joitain säilykkeitä. Pärjään.
Jääkaapissa ei ole juuri mitään.
Kannattaa ostaa puskurivarastoa jemmaan rahapäivänä pakkaseen jemmaan, laputettuja tuotteita voi myös pakastaa.
Syö pääs.