"Rakkauslääkäri" Emilia Vuorisalmi on jälleen eronnut
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi tilausta psykiatriselle arvioinnille. Koska rekisterinumerot.
Jos rekisterikilvissä alkaa näkymään viestejä on se yleensä merkki skitsofreniasta.
Ei, vaan psykoosista.
Psykoosi voi tulla kenelle vain ja yhtäkkiä.
No ei vaan new age tyypit uskovat merkkeihin, enkeleihin tms. Ei tarkoita että on hullu. Emilia on todella rohkea kum viitsii sanoa ääneen noita.
Tekeekö hän töitä lääkärinä?
Universumin merkkeihin (rekisterinumeroihin) uskova lääkäri ei oikein herätä luottamusta.
Emilialla on ollut niin paljon miehiä että valkoisten miesten munista tekisi sillan kymijoen leveinpään kohtaan ja mustien miesten munista kaiteet siltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä viestini tähän ketjuun:
AGW-453, KGR-329, TGC-500, ja lopuksi viimeinen sanani VCC-642!Terv Miss Universumi
ABC-100 %
Erikoiskilpi...
Vierailija kirjoitti:
Hän on tyypillinen vesimies. Niiden on vaikea sitoutua.
No jos on pakko tekosyitä keksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra varjele, etten joudu tuon lääkärin vastaanotolle. 😯
Pitääkö se muka jotain vastaanottoa jossain?
Suljetulla osastolla. Vieressä kyltti jossa lukee "Älä koske kaltereihin" ja sen alla "Säilytä aina 2 metrin turvaväli"
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä jokin Emilian kaverikomentia puolustelemassa hänen elämänvalintojaan? Ei se kyllä lapsille ainakaan tervettä ja parasta kasvualustaa ole joutua elämään noin poukkoilevan äidin kanssa, se on varmaa. Ja itsehän hän tunkee itseään tyrkylle joka lehteen ja niemeen ja notkoon. Haluaa, että me ihmiset puhutaan hänestä oli se sitten negatiivista tai ei.
Emilia itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ite en kaipaa jännämiehiä tässä iässä. Miksi erota hyvästä suhteesta, en tajua?!
Koska ei rakastanut. Hän koki epämiellyttävä, että mies oli ihan rakastunut ja hän ei kyennyt samaan. Helpompi jättää.
Ei kyennyt rakastamaan. Ei kykene rakastamaan. Narkkari. Koukussa siihen rakastumiseen. Sit kun pitäis rakastaa, tuleekin seinä vastaan. Onneksi ehti hankki lapsia. Varmasti kasvattaa lapsistakin samanlaisia tuuliviirejä. Pääsevät pilaamaan monen muunkin ihmisen elämät. Tällaisia ihmisiä vieläpä ihaillaan.
Vierailija kirjoitti:
aika karua kihlat ja sit mielenmuutos. patti kainalossa tuntuu tekosyyltä. ah tajusin elämän rajallisuuden ja että vapautan sinut. Kelatkaa, tämän viestin botti-varmistusnumero on tossa alla 555.
Universumi on samaa mieltä kanssani.
Ajattele jos botissa olis ollu 666
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kuinka tällainen ihminen voisi toimia minkäänlaisena "rakkauslääkärinä".
Rakkauslääkärinä toimiakseen pitää tietysti olla kokemusta mahdollisimman monesta rakkaudesta.
Mieluummin menisin aivokirurgiseen leikkaukseenkin lääkärille joka on tehnyt tuhansia operaatioita, kuin ensikertalaiselle.
Itse taas menisin mieluummin sellaiselle kirurgille, joka omistautuu potilaalle, osaa homman hyvin ja tekee parhaansa. Enkä sellaiselle, joka luovuttaa ja jättää aina leikkauksen kesken, kun "universumi antaa merkin", että ei kannata jatkaa.
Ja rakkausneuvoja en todellakaan ottaisi sellaiselta, joka vaihtaa kumppania kuin sukkia. Sellaisella ei olisi minulle mitään annettavaa, koska sellainen tuuliviiri ei ikävä kyllä tiedä oikeasta rakkaudesta mitään. Ainoastaan hullaantumisesta, hetken huumasta ja jännittävistä fiiliksistä varmaan tietää jotain, ja on niihin koukussa. Heti kun rakkaus on vakaata ja kestävää, niin siihen kyllästytään ja se hylätään. Kaiken kertoo tuo naurettava lause, että "turvasatamaan ei ole hyvä jäädä".
Itse olen kokenut huonon parisuhteen ennen nykyistäni ja osaan todellakin arvostaa ja rakastaa turvallista, osallistuvaa, lempeää, arvostavaa ja rakastavaa nykyistä miestäni. Rakkaus on mulle nimenomaan sitä, että tuetaan toista ja jaetaan elämän ilot ja surut läpi elämän, ollaan tiimi, perhe ja rakastajat samaan aikaan. Ajatus, että hylkäisi puolison joidenkin rekisterikilpien vuoksi, on aivan absurdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi tilausta psykiatriselle arvioinnille. Koska rekisterinumerot.
Jos rekisterikilvissä alkaa näkymään viestejä on se yleensä merkki skitsofreniasta.
Tämäpä. Mania voi olla myös psykoosipiirteinen. Läheinen alkoi saada viestejä universumilta ja oli mania. Eristi itsensä kaikista hetkeksi kunnes onneksi otti apua vastaan.
Minne ihmisen sitten kuuluisi jäädä, ellei turvasatamaan, ideaalitilanteessa?
Minulla on jäsentymätön kiintymyssuhde ja paha traumatausta niin tiedän, että oikeasti vakaa ja rakastava mies voi näyttäytyä vaativana ("en voi maksaa tätä rakkautta takaisin, en voi antaa mitään, pitää paeta"), tylsänä tai jopa heikkona (koska ei osoita rakkauttaan jatkuvilla suurilla eleillä ja mesoamisella tai ole mustasukkainen minusta). Vapaus elää omaa elämää voi tuntua siltä, ettei mies välitä. Huolehtiminen ja välittäminen taas rekisteröityy tukahduttavana pakkopaitana.
Kaikki tämä, koska itsellä on niin pahasti vikaa hermostossa, oppimishistoriassa yms.
En silti ole miestäni jättämässä, saati että kehystäisin sen niin, että joku OCDn tai manian tai pahemman "viesti" eli satunnaiset numerot yrittäisivät ajaa minut pois turvasatamasta ja kaikella tällä on suuri tarkoitus.
Ilmeisesti kyseisellä rakkaustohtorilla ei ole pokkaa sanoa, ettei halunnutkaan olla suhteessa alkuhuuman jälkeen eikä tahdo sitoutua.
Epävakaa. Ei halua sitä myöntää. Lässyttelee vaan teinimäisesti rakkaudesta yms.
Onkohan hänellä kaikki OK. Kuulostaa todella erikoiselta persoonalta.
"Rakkauslääkäri" ilman rakkautta.
Tuuliviiri tosiaan, olisiko joku persoonallisuushäiriö. Kaksisuuntainen?
Emilia on ison talon tyttö. Komeat talot ja pellot siellä. Perintö on muhkea kun sitä aletaan jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Emilia on ison talon tyttö. Komeat talot ja pellot siellä. Perintö on muhkea kun sitä aletaan jakamaan.
Mitä mä just luin? Et voi olla noin pinnallinen.
Todella epälojaalia vielä kaiken muun lisäksi tulla julkisuuteen kertomaan tuollaista skwidaa.
Mites Immu tai Stagala?