Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rakkauslääkäri" Emilia Vuorisalmi on jälleen eronnut

Vierailija
27.01.2026 |

Että silleen.

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi turvasatama vähemmän hyväksikäytettäväksi naisille.  Ei kannata lainkaan ihmetellä minne hyvät miehet katoavat.  Tuo mies ei enää koskaan tule huomioimaan ketään naista samalla tavalla.

Tämä, ulotettuna ihan käytöstapoihin.

Olen kuullut muutamastakin miehestä, jotka eivät enää availe ovia tuntemattomille naisille, kun ovat kiitoksen sijaan saaneet ryöpyn niskaansa: "LUULETKO SÄ, ETTEN MÄ ITSE SAA OVEA AUKI??? KUINKA VANHANA SÄ OIKEIN MUA PIDÄT??!!

Tämän(kin) tietäen olen kiittänyt ilahtuneesti, kun minulle on satuttu ovi avaamaan, vaikka en ole vielä ikääntynyt ja heikko. En nimittäin itsekään ole kiinnostunut pilaamaan päivääni vieraiden kiukkuryöppyjen kuuntelemisella.

Vierailija
142/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi turvasatama vähemmän hyväksikäytettäväksi naisille.  Ei kannata lainkaan ihmetellä minne hyvät miehet katoavat.  Tuo mies ei enää koskaan tule huomioimaan ketään naista samalla tavalla.

Tämä, ulotettuna ihan käytöstapoihin.

Olen kuullut muutamastakin miehestä, jotka eivät enää availe ovia tuntemattomille naisille, kun ovat kiitoksen sijaan saaneet ryöpyn niskaansa: "LUULETKO SÄ, ETTEN MÄ ITSE SAA OVEA AUKI??? KUINKA VANHANA SÄ OIKEIN MUA PIDÄT??!!

Tämän(kin) tietäen olen kiittänyt ilahtuneesti, kun minulle on satuttu ovi avaamaan, vaikka en ole vielä ikääntynyt ja heikko. En nimittäin itsekään ole kiinnostunut pilaamaan päivääni vieraiden kiukkuryöppyjen kuuntelemisella.

On muuten ollut melkoinen yllätys huomata että se veetuilu on monin verroin todennäköisempi vastaus kuin esimerkiksi kiitos.

On joku joskus kiittänytkin, mutta aika harvoin

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää. Ilmeisesti hänellä on runsaasti valinnanvaraa miehissä, niin helppoa jättää hyvä mies kun tietää, että nurkan takana on jonoksi asti hyviä miehiä.

Vierailija
144/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä alkaisin puhumaan rekisterikilvistä niin toivon, että läheiset veisivät minut hoitoon. 

Vierailija
145/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasapainoinen naisrukka. 

Vierailija
146/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkauslääkäri"💩💩💩

Vierailija
147/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni lekurin oma rekkari oli BIM80

😂

Vierailija
148/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla miehistä löytyy paskoja tyyppejä. Itse tulin jätetyksi melkein 10 vuoden suhteesta kylmästi. Sain avioerohakemuksen sähköisesti eikä mies puhunut mulle asiasta etukäteen mitään. Mun elämän romahti aivan täysin ja melkein kolme vuotta myöhemmin paikkailen edelleen itseäni. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. En usko siihen, että mua voi kukaan oikeasti rakastaa. Niin suuret tuhot teki tämä miehen tapa jättää. Mies porskuttaa elämässä eteenpäin ja on ollut uudessa parisuhteessa hyvin nopeasti kuten olin myös edellisen eron jälkeen nopeasti mun kanssa parisuhteessa. Ei petä, mutta hyvin nopeasti pitää löytää joku nainen koska mies ei osaa olla yksin. Mä sen sijaan kärsin ja olen masentunut eron vuoksi.

Vierailija
149/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla miehistä löytyy paskoja tyyppejä. Itse tulin jätetyksi melkein 10 vuoden suhteesta kylmästi. Sain avioerohakemuksen sähköisesti eikä mies puhunut mulle asiasta etukäteen mitään. Mun elämän romahti aivan täysin ja melkein kolme vuotta myöhemmin paikkailen edelleen itseäni. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. En usko siihen, että mua voi kukaan oikeasti rakastaa. Niin suuret tuhot teki tämä miehen tapa jättää. Mies porskuttaa elämässä eteenpäin ja on ollut uudessa parisuhteessa hyvin nopeasti kuten olin myös edellisen eron jälkeen nopeasti mun kanssa parisuhteessa. Ei petä, mutta hyvin nopeasti pitää löytää joku nainen koska mies ei osaa olla yksi

Niin se on, ei se ole sukupuolesta kiinni.

Itse en voi käsittää, miten EV saattoi jättää tuollaisen miehen, juuri kun itse olisin suunnattoman kiitollinen tuollaisesta "turvasatamasta" (elämässä ollut hankalia miehiä omasta isästä lähtien)

Vierailija
150/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, ketjussa on joku sarjaeroaja puolustamassa turhia eroja. 

Kyllähän erota saa, mutta hei jokainen puupää tajuaa että miksi hän on eronnut. Ei vaan ole sitä fiilistä enää ja parisuhteen ylläpito vaatii panostusta. Se on vähän niinku kukkaa kastelisi, että jos ei huvita niin se kuihtuu ja menee roskiin. Sit hommataan uusi, josta iloitaan niin kauan kuin se kukkii, mutta jos lakkaa hoitamasta niin roskiin menee sekin. 

Sit voi olla turha kaktuskin, jota ei tarvi hoitaa juuri ollenkaan ja voi käydä ihailemassa hienompia kukkia naapurissa. 

Tai sit ei ole kukkaa ollenkaan. 

Ei se kai yleensä vaihtamalla parane. 

Taitaa olla se parisuhdebloggari ja sarjaeroaja Sami Minkkinen joka tässä ketjussa riehuu.

Vierailija
151/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra varjele, etten joudu tuon lääkärin vastaanotolle. 😯

Itselleni kelpaisi kyllä "hoito".

Vierailija
152/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin iloinen jos joku avaa minulle kohteliaasti oven. Olkoonpa sitten mies tai nainen. Kyllä muistan kiittää. 

Vierailija
153/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut kehtaa sanoa että ihmisten pitäisi eroilla paljon enemmän ja aiemmin. Uskomatonta roskaa.

Vierailija
154/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, ei se ole sukupuolesta kiinni.

Itse en voi käsittää, miten EV saattoi jättää tuollaisen miehen, juuri kun itse olisin suunnattoman kiitollinen tuollaisesta "turvasatamasta" (elämässä ollut hankalia miehiä omasta isästä lähtien)

No juuri tämä, että kyllä se turvallinen mies on parasta. Eikä elämä ja parisuhde voi olla jatkuvaa ilotulitusta ja suuria tunteita vaan pitää kestää myös se arki. Mitkään jännämiehet ei mua ainakaan kiinnosta vaikka tollot niistä jankuttaa, että naiset haluaa vain jännämiehiä.

En kyllä usko enää koskaan olevani valmis parisuhteeseen. 

Vierailija
155/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset ovat toisilleen lähes kertakäyttötavaraa. 

Vierailija
156/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö viimeksikin vaihtanut lennosta miestä?

Vierailija
157/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä pÍllu teettää.

Vierailija
158/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii lähinnä rakastumisen tunteesta ja haluaa leijua pilvissä. Hän on vannoutunut asialleen. 

Vierailija
159/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä halusi satuttaa ex kumppania näillä kommenteilla, mehän emme tiedä koko tarinaa. 

Vierailija
160/208 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä halusi satuttaa ex kumppania näillä kommenteilla, mehän emme tiedä koko tarinaa. 

Tietynlaiset tyypit kun eivät kestä katsoa peiliin omia tekojaan tekevät niin että pyrkivät julkisuuden kautta vielä tahallaan satuttamaan.

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi