Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rakkauslääkäri" Emilia Vuorisalmi on jälleen eronnut

Vierailija
27.01.2026 |

Että silleen.

Kommentit (208)

Vierailija
81/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Taiveaho

Vierailija
82/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijutussahan todettin, että naiset ymmärsivät eron syyn heti, joten ilmeisesti Emilian lähipiirissä on kaikukamarillinen yhtä henkistyneitä naisia, joille mies voi olla turvasatama tai parhaassa tapauksessa koti ja joille universumi ilmoittaa, kun on aika häippästä. Onhan näitä rakastan sua niin paljon, että pitää erota ja olen nyt oppinut sen mitä tästä suhteesta piti oppia -tyyppejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän rekisterinumeroilla universumi olisi ilmoittanut, jos ero olisi ollut väärä valinta? 

No kun minusta tässä kävi juuri niin, että Emilia ymmärsi väärin rekisterinumeroiden viestin. En usko, että mies ottaa enää takaisin. 

Vierailija
84/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa nainen. Ei osaa diagnosoida itseään. 

Vierailija
85/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ite en kaipaa jännämiehiä tässä iässä. Miksi erota hyvästä suhteesta, en tajua?!

Vierailija
86/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauslääkäri on rakkauden ammattilainen 

Vierailija
87/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännittävää mitä tapahtuu, kun tekee eropäätöksen. Vaikka suhde kannatteli, toinen hieroi pohkeita, pesi pyykkiä, teki ruokaa ja auttoi kaikin tavoin, jostain syystä omat energiani nousivat päätöksen jälkeen. Ikään kuin oma voima ja energia palasi kehoon ja mieleen.

Emilia on koukussa jättämiseen ja sen tuomaan vapauden euforiaan.

Itse ehdin olla kihloissakin parikymppisenä vastaavan kanssa joskus 20 vuotta sitten. Sittemmin exällä ollut ainakin 6 sellaista parin kolmen vuoden "vakavaa suhdetta" eli toistaa varmaan loppuikänsä samaa kaavaa.

Vierailija
88/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viestini tähän ketjuun:
AGW-453, KGR-329, TGC-500, ja lopuksi viimeinen sanani VCC-642!

Terv Miss Universumi

Vierailija
89/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Suhde, josta erosin, oli erittäin hyvä, mutta sisäinen ääneni sanoi, että on aika siirtyä suhteesta eteenpäin. Eropäätös on ollut Vuorisalmen mukaan alitajuntainen pitkä prosessi. Heillä oli ollut kivaa ja hyvää ja helppoa.

Sitten huomasin myöskin, että kirjassani ja monissa töissä aina kutsuin häntä turvasatamaksi, koska hän oli minulle turvasatama. Sitten tajusin, että turvasatamaan ei kuitenkaan kuulu jäädä. Minä en ikinä kutsunut häntä jostain syystä kodiksi.

Vuorisalmen mielestä se kuvaa paljon sitä, miten paljon hän arvostaa rakkautta ja suhdetta. Ja myös sitä, miten hän oppi ottamaan tosi lempeää rakkautta vastaan ja olemaan herkkä ja haavoittuvainen.

Suhde antoi minulle tilaa vahvistua just mitä turvasatama antaa, hän miettii.

Mies oli maailman ihanin tyyppi, mutta samalla Vuorisalmi koki, ettei hän pysty olemaan se tyyppi, mitä haluaisi olla hänelle. Hän tuli johtopäätökseen: En voi tehdä tätä toiselle.

En voi olla vaan ottamassa vastaan, kun haluan antaa jotain, mitä minä en vaan tunnetasolla pysty antamaan."

Eli mies oli Emiliaan umpirakastunut, mutta Emilia ei ollut mieheen. Neljä vuotta tuhrasi sitten tuonkin miehen elämästä.

Vierailija
90/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ite en kaipaa jännämiehiä tässä iässä. Miksi erota hyvästä suhteesta, en tajua?!

Koska ei rakastanut. Hän koki epämiellyttävä, että mies oli ihan rakastunut ja hän ei kyennyt samaan. Helpompi jättää.

Vierailija
91/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emilia on koukussa jättämiseen ja sen tuomaan vapauden euforiaan."

Tämä

Vierailija
92/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuppu

Vierailija
93/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Suhde, josta erosin, oli erittäin hyvä, mutta sisäinen ääneni sanoi, että on aika siirtyä suhteesta eteenpäin. Eropäätös on ollut Vuorisalmen mukaan alitajuntainen pitkä prosessi. Heillä oli ollut kivaa ja hyvää ja helppoa.

Sitten huomasin myöskin, että kirjassani ja monissa töissä aina kutsuin häntä turvasatamaksi, koska hän oli minulle turvasatama. Sitten tajusin, että turvasatamaan ei kuitenkaan kuulu jäädä. Minä en ikinä kutsunut häntä jostain syystä kodiksi.

Vuorisalmen mielestä se kuvaa paljon sitä, miten paljon hän arvostaa rakkautta ja suhdetta. Ja myös sitä, miten hän oppi ottamaan tosi lempeää rakkautta vastaan ja olemaan herkkä ja haavoittuvainen.

Suhde antoi minulle tilaa vahvistua just mitä turvasatama antaa, hän miettii.

Mies oli maailman ihanin tyyppi, mutta samalla Vuorisalmi koki, ettei hän pysty olemaan se tyyppi, mitä haluaisi olla hänelle

Tuohan on suoraan sanottuna toisen ihmisen hyväksikäyttöä ja hänen tunteillaan leikkimistä. Tökerö nainen...miettikää, jos joku mies kirjottaisi vaimostaan tuolla tavalla. Huh huh!

Vierailija
94/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa muija. Hörärähtänyt enkeli taajuuksille🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
95/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin eläisi jossain la la landiassa.

Vierailija
96/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakavaan parisuhteeseen tuollaista epävakaata muijaa.

Vierailija
97/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika karua kihlat ja sit mielenmuutos. patti kainalossa tuntuu tekosyyltä. ah tajusin elämän rajallisuuden ja että vapautan sinut. Kelatkaa, tämän viestin botti-varmistusnumero on tossa alla 555.
Universumi on samaa mieltä kanssani.

Vierailija
98/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

liisa-mummo sanoisi : löysi identiteettinsä vai onko se haussa edelleen

Vierailija
99/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika karua kihlat ja sit mielenmuutos. patti kainalossa tuntuu tekosyyltä. ah tajusin elämän rajallisuuden ja että vapautan sinut. Kelatkaa, tämän viestin botti-varmistusnumero on tossa alla 555.
Universumi on samaa mieltä kanssani.

Ei saakeli, iltateet tyrskähti näppikselle.

Vierailija
100/208 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauslääkäri on rakkauden ammattilainen 

tiäthän sie et noi 40-50 naiset oo sairaimpia kikrmusasintuntijoita ym upsidedowneja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi