"Rakkauslääkäri" Emilia Vuorisalmi on jälleen eronnut
Kommentit (208)
Lehtijutussahan todettin, että naiset ymmärsivät eron syyn heti, joten ilmeisesti Emilian lähipiirissä on kaikukamarillinen yhtä henkistyneitä naisia, joille mies voi olla turvasatama tai parhaassa tapauksessa koti ja joille universumi ilmoittaa, kun on aika häippästä. Onhan näitä rakastan sua niin paljon, että pitää erota ja olen nyt oppinut sen mitä tästä suhteesta piti oppia -tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän rekisterinumeroilla universumi olisi ilmoittanut, jos ero olisi ollut väärä valinta?
No kun minusta tässä kävi juuri niin, että Emilia ymmärsi väärin rekisterinumeroiden viestin. En usko, että mies ottaa enää takaisin.
Epävakaa nainen. Ei osaa diagnosoida itseään.
Jaa. Ite en kaipaa jännämiehiä tässä iässä. Miksi erota hyvästä suhteesta, en tajua?!
Rakkauslääkäri on rakkauden ammattilainen
On jännittävää mitä tapahtuu, kun tekee eropäätöksen. Vaikka suhde kannatteli, toinen hieroi pohkeita, pesi pyykkiä, teki ruokaa ja auttoi kaikin tavoin, jostain syystä omat energiani nousivat päätöksen jälkeen. Ikään kuin oma voima ja energia palasi kehoon ja mieleen.
Emilia on koukussa jättämiseen ja sen tuomaan vapauden euforiaan.
Itse ehdin olla kihloissakin parikymppisenä vastaavan kanssa joskus 20 vuotta sitten. Sittemmin exällä ollut ainakin 6 sellaista parin kolmen vuoden "vakavaa suhdetta" eli toistaa varmaan loppuikänsä samaa kaavaa.
Tässä viestini tähän ketjuun:
AGW-453, KGR-329, TGC-500, ja lopuksi viimeinen sanani VCC-642!
Terv Miss Universumi
" Suhde, josta erosin, oli erittäin hyvä, mutta sisäinen ääneni sanoi, että on aika siirtyä suhteesta eteenpäin. Eropäätös on ollut Vuorisalmen mukaan alitajuntainen pitkä prosessi. Heillä oli ollut kivaa ja hyvää ja helppoa.
Sitten huomasin myöskin, että kirjassani ja monissa töissä aina kutsuin häntä turvasatamaksi, koska hän oli minulle turvasatama. Sitten tajusin, että turvasatamaan ei kuitenkaan kuulu jäädä. Minä en ikinä kutsunut häntä jostain syystä kodiksi.
Vuorisalmen mielestä se kuvaa paljon sitä, miten paljon hän arvostaa rakkautta ja suhdetta. Ja myös sitä, miten hän oppi ottamaan tosi lempeää rakkautta vastaan ja olemaan herkkä ja haavoittuvainen.
Suhde antoi minulle tilaa vahvistua just mitä turvasatama antaa, hän miettii.
Mies oli maailman ihanin tyyppi, mutta samalla Vuorisalmi koki, ettei hän pysty olemaan se tyyppi, mitä haluaisi olla hänelle. Hän tuli johtopäätökseen: En voi tehdä tätä toiselle.
En voi olla vaan ottamassa vastaan, kun haluan antaa jotain, mitä minä en vaan tunnetasolla pysty antamaan."
Eli mies oli Emiliaan umpirakastunut, mutta Emilia ei ollut mieheen. Neljä vuotta tuhrasi sitten tuonkin miehen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ite en kaipaa jännämiehiä tässä iässä. Miksi erota hyvästä suhteesta, en tajua?!
Koska ei rakastanut. Hän koki epämiellyttävä, että mies oli ihan rakastunut ja hän ei kyennyt samaan. Helpompi jättää.
"Emilia on koukussa jättämiseen ja sen tuomaan vapauden euforiaan."
Tämä
Vierailija kirjoitti:
" Suhde, josta erosin, oli erittäin hyvä, mutta sisäinen ääneni sanoi, että on aika siirtyä suhteesta eteenpäin. Eropäätös on ollut Vuorisalmen mukaan alitajuntainen pitkä prosessi. Heillä oli ollut kivaa ja hyvää ja helppoa.
Sitten huomasin myöskin, että kirjassani ja monissa töissä aina kutsuin häntä turvasatamaksi, koska hän oli minulle turvasatama. Sitten tajusin, että turvasatamaan ei kuitenkaan kuulu jäädä. Minä en ikinä kutsunut häntä jostain syystä kodiksi.
Vuorisalmen mielestä se kuvaa paljon sitä, miten paljon hän arvostaa rakkautta ja suhdetta. Ja myös sitä, miten hän oppi ottamaan tosi lempeää rakkautta vastaan ja olemaan herkkä ja haavoittuvainen.
Suhde antoi minulle tilaa vahvistua just mitä turvasatama antaa, hän miettii.
Mies oli maailman ihanin tyyppi, mutta samalla Vuorisalmi koki, ettei hän pysty olemaan se tyyppi, mitä haluaisi olla hänelle
Tuohan on suoraan sanottuna toisen ihmisen hyväksikäyttöä ja hänen tunteillaan leikkimistä. Tökerö nainen...miettikää, jos joku mies kirjottaisi vaimostaan tuolla tavalla. Huh huh!
Epävakaa muija. Hörärähtänyt enkeli taajuuksille🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kuin eläisi jossain la la landiassa.
Ei vakavaan parisuhteeseen tuollaista epävakaata muijaa.
aika karua kihlat ja sit mielenmuutos. patti kainalossa tuntuu tekosyyltä. ah tajusin elämän rajallisuuden ja että vapautan sinut. Kelatkaa, tämän viestin botti-varmistusnumero on tossa alla 555.
Universumi on samaa mieltä kanssani.
liisa-mummo sanoisi : löysi identiteettinsä vai onko se haussa edelleen
Vierailija kirjoitti:
aika karua kihlat ja sit mielenmuutos. patti kainalossa tuntuu tekosyyltä. ah tajusin elämän rajallisuuden ja että vapautan sinut. Kelatkaa, tämän viestin botti-varmistusnumero on tossa alla 555.
Universumi on samaa mieltä kanssani.
Ei saakeli, iltateet tyrskähti näppikselle.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauslääkäri on rakkauden ammattilainen
tiäthän sie et noi 40-50 naiset oo sairaimpia kikrmusasintuntijoita ym upsidedowneja
Satu Taiveaho