Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HILDUR sarja TVssä katsotteko?

Vierailija
26.01.2026 |

Satu Rämöä TVssä. Onkohan mainoksia enemmän kuin filmiä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja jotenkin todella kankeaa näyttelyä. Ehkä tuo kaikkien rallienglanti vaikuttaa siten että koko sarja tuntuu kankealta.

Ei millään lailla herättänyt mitään mielenkiintoa. Enkä aio katsoa toista jaksoa. Ainoa plussa  koko sarjassa oli komeat maisemat.

Itse Hildur on täysin epäuskottava papukaijan näköinen leuaton takatukkainen naispoliisi, pieni ja laiha "hyvä jätkä". Suomessa ei pääsisi läpi poliisikoulun hakukokeista. Panee säännöllisesti narkkia, eikä huomaa muka mitään. Luulin että islantilaiset naiset ovat hyvin kauniita ja älykkäitä blondeja amatsoneja.

Mutta itse Islanti on kyllä upea.

Suuhengittäjä.

Vierailija
22/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso. Huvittaa että suomalaisen täytyy matkia muita pohjoismaita, on muka hienompaa kun nimi on Hildur ja kieli ilmeisesti islanti, eikä Suomi ja nimenä vaikka Tarja. 

Nimi kai se Hildur on? 

Öö islantilainen missä nämä tapahtumatkin tapahtuu? Kirjalija itsekin asuu islannissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja jotenkin todella kankeaa näyttelyä. Ehkä tuo kaikkien rallienglanti vaikuttaa siten että koko sarja tuntuu kankealta.

Ei millään lailla herättänyt mitään mielenkiintoa. Enkä aio katsoa toista jaksoa. Ainoa plussa  koko sarjassa oli komeat maisemat.

Itse Hildur on täysin epäuskottava papukaijan näköinen leuaton takatukkainen naispoliisi, pieni ja laiha "hyvä jätkä". Suomessa ei pääsisi läpi poliisikoulun hakukokeista. Panee säännöllisesti narkkia, eikä huomaa muka mitään. Luulin että islantilaiset naiset ovat hyvin kauniita ja älykkäitä blondeja amatsoneja.

Et ole Björkistä kuvaa nähnyt?

Björkiä olen kuunnellut vuosia ja katsonut hänen elokuviaan. Ovat aivan erinäköiset. Björk on jonkun maahisen näköinen, mutta vähän myös skandinaavia pottunokkaa. Ei pisaraakaan papukaijan näköinen.

Vierailija
24/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 5 min. ja käänsin Sandhamniin.

Vierailija
25/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso. Huvittaa että suomalaisen täytyy matkia muita pohjoismaita, on muka hienompaa kun nimi on Hildur ja kieli ilmeisesti islanti, eikä Suomi ja nimenä vaikka Tarja. 

Nimi kai se Hildur on? 

Sarjassa puhutaan islantia, suomea ja rallienglantia.

Vierailija
26/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy ruutu plus. 
Kokeilen huomenna, jos näkyy ruudussa. Samaan aikaan ei näkynyt

Kyllä mulla näkyi 3 ekaa jaksoa, 2 jaksoa katsoin.

Vierailija
27/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole Björkistä kuvaa nähnyt?

Björkiä olen kuunnellut vuosia ja katsonut hänen elokuviaan. Ov

Tuossaluki blondi amatsoni kylläkin

Vierailija
28/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi kai se Hildur on? 

Sarjassa puhutaan islantia, suomea ja rallienglantia.

Toki koska kukaan heistä ei ole englantilainen.

Vierailija
29/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso, mutta täytyy vilkaista googlesta leuattoman takatukkaisen papukaijan hahmo nyt ainakin. 🤣

Vierailija
30/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok näin ekan jakson perusteella, mutta kyllä mä kirjoista tykkään enemmän. Annetaan kuitenkin mahdollisuus ja maisemathan on ainakin upeet!

Vierailija
31/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisena käänteenä on sarjassa savunahkojen eli mustien palvontamenot. Tulee myöhemmin.

Kumma että toikin on pitänyt salata.

Vierailija
32/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Björkkiähän ihmeteltiin jo aikoinaan kasarilla, miksei näytä yhtään perinteiseltä kauniilta vaalealta viikinkinaiselta, mitä Islannista yleensä tulee. Onko niitä blondeja kaunottaria vain mainoksissa Islannista?

Vierailija
33/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vähän keskinkertainen ja ylihypetetty kirjasarja (mielenkiinto loppui toisen kirjan kohdalla), joten TV-sarja jää ainakin toistaiseksi odottamaan. Maisemat varmasti upeita, mutta livenä nekin jo koettu, joten tuskin riittäisi pitämään mielenkiintoa yllä, kun juonessa on puutteita.

Vierailija
34/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuvitellut Hildurin ja Jakobin erinäköisiksi kirjoja lukiessani, niin meni vähän fiilis. Hildur olis must saanut olla atleettisempi ja hitusen kauniimpi, vaik ei tuo näyttelijä nyt ruma ole.

Vierailija
35/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi kai se Hildur on? 

Öö islantilainen missä nämä tapahtumatkin tapahtuu? Kirjalija itsekin asuu islannissa.

No miksei ne voi tapahtua Suomessa? 

Vierailija
36/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso, mutta täytyy vilkaista googlesta leuattoman takatukkaisen papukaijan hahmo nyt ainakin. 🤣

Oli se aika osuva kuvaus, enkä tarkota olla ilkeä. Näyttää enemmän hauraalta ranskalaiselta, kuin islantilaiselta. Tosin en oo varma miltä ne eniten näyttää, mutta kaikki ovat sukua toisilleen, niin aika vakiintunut ulkonäkö lienee kehittynyt tuhannessa vuodessa. Ellei sitten ole jotain muutakin verta. 

Vierailija
37/37 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pissiskö olisi sitten pitänyt olla pääroolissa? Minä pidin Hildurin habituksesta. Uskottava, voisi olla oikea poliisi.

Armotta jätän väliin sellaiset poliisisarjat, joissa päähenkilönä on joku stereotyyppisen ikävystyttävä tylsä, nuorehko blondi muka ratkomassa rikoksia - eivät muuten ratko tosielämässäkään. Kiinnostus lopahtaa saman tien. Nyt ei käynyt niin.