HILDUR sarja TVssä katsotteko?
Satu Rämöä TVssä. Onkohan mainoksia enemmän kuin filmiä.
Kommentit (37)
Salaisena käänteenä on sarjassa savunahkojen eli mustien palvontamenot. Tulee myöhemmin.
Tuskin. Täytyy olla huomattavasti parempi kuin kirja että viitsii katsoa ja se on hyvin epätodennäköistä
Katsoin ja jotenkin todella kankeaa näyttelyä. Ehkä tuo kaikkien rallienglanti vaikuttaa siten että koko sarja tuntuu kankealta.
Ei millään lailla herättänyt mitään mielenkiintoa. Enkä aio katsoa toista jaksoa. Ainoa plussa koko sarjassa oli komeat maisemat.
Vierailija kirjoitti:
Salaisena käänteenä on sarjassa savunahkojen eli mustien palvontamenot. Tulee myöhemmin.
Voisitko persu mennä ja kuolla pois. Kiitos.
Siis kliimaksina jonkun todella epämiellyttävän henkilöhahmon ruumiin löytyminen? Tuonko pitäisi koukuttaa?
Ei se heti koukuta, mutta vie mukanaan . Odotan seuraavaa jaksoa. Mitä ainetta se rakastaja oikein käsivarteen laittoi. Sen toiminta meni ohi, miten poliisilla suhde tähän mieheen?
Ne palvontamenot, jossa istutaan ringissä ja tehdään uhrauksia on kammottava. Mustat miehet ja woodoo. Valkoiset uhrataan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ja jotenkin todella kankeaa näyttelyä. Ehkä tuo kaikkien rallienglanti vaikuttaa siten että koko sarja tuntuu kankealta.
Ei millään lailla herättänyt mitään mielenkiintoa. Enkä aio katsoa toista jaksoa. Ainoa plussa koko sarjassa oli komeat maisemat.
Itse Hildur on täysin epäuskottava papukaijan näköinen leuaton takatukkainen naispoliisi, pieni ja laiha "hyvä jätkä". Suomessa ei pääsisi läpi poliisikoulun hakukokeista. Panee säännöllisesti narkkia, eikä huomaa muka mitään. Luulin että islantilaiset naiset ovat hyvin kauniita ja älykkäitä blondeja amatsoneja.
Mutta itse Islanti on kyllä upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään lailla herättänyt mitään mielenkiintoa. Enkä aio katsoa toista jaksoa. Ainoa plussa koko sarjassa oli komeat maisemat.Itse Hildur on täysin epäuskottava papukaijan näköinen leuaton takatukkainen naispoliisi, pieni ja laiha "hyvä jätkä". Suomessa ei pääsisi läpi poliisikoulun hakukokeista. Panee säännöllisesti narkkia, eikä huomaa muka mitään. Luulin että islantilaiset naiset ovat hyvin kauniita ja älykkäitä blondeja amatsoneja.
Mutta itse Islanti on kyllä upea.
Et ole Björkistä kuvaa nähnyt?
Ei näy ruutu plus.
Kokeilen huomenna, jos näkyy ruudussa. Samaan aikaan ei näkynyt
En katso. Huvittaa että suomalaisen täytyy matkia muita pohjoismaita, on muka hienompaa kun nimi on Hildur ja kieli ilmeisesti islanti, eikä Suomi ja nimenä vaikka Tarja.
Nimi kai se Hildur on?
Kiinnostava sarja.