Olen antanut itsestäni liikaa ja väärällä tavalla parisuhteessa eikä minusta ole mitään jäljellä
Ymmärtääkö kukaan? Miesystävä on masentunut ja muutenkin pohjaton kaivo tunnetasolla. Tiedän, olisi pitänyt laittaa rajoja mutta en ole osannut.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä.
Kiitos! Voikohan tästä toipua koskaan?
Sinä et voi olla, eikä sinun tarvitse olla toisen terapeutti. Vakavasti masentunut tarvitsee ammattiapua ja sinä terveemmän suhteen jossa sinun ei tarvitse koko ajan kannatella toista.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa tarkemmin
Juurikin tuo, että minua on käytetty terapeuttina ja tunteiden kaatopaikkana.
Niin, aina sanotaan että ei pidä olla toisen terapeutti. Mutta entä jos on ollut jo ja vahinko on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Niin, aina sanotaan että ei pidä olla toisen terapeutti. Mutta entä jos on ollut jo ja vahinko on tapahtunut?
Nyt keksityt vaan omaan hyvinvointiin ja laitat somet minimiin, lue oikea kirja, käy uimassa, syö sitä lohturuokaa, pidä sarjamaraton peiton alla, mikä vaan itselle parhaiten toimii. Pidä itseäsi hyvänä että pääset aurinkoiselle puolelle.
Olen itse ollut kuvailemassasi suhteessa ja kesti kauan että suostuin hyväksymään sen että suhde masensi minutkin ja en pystyisi häntä auttamaan.
Ihmissuhteet ovat hieno mahdollisuus oppia itsestään. Nyt on sinun päätöksesi lähdetkö vai jäätkö, sinä teet valinnat oman elämäsi suhteen.