Päästättekö työmiehiä kotiinne yleisavaimella jos ette ole kotona?
Jos täytyy työmiesten tulla jotain tekemään, niin annatteko luvan tulla yleisavaimella, kun ette ole itse kotona? Suurin osa varmasti ihan kelpoja mutta kyllähän se aina vähän mietityttää mitä ihme tyyppejä saattaakin olla... Tosin etenkin nykypäivänä pelko siitä, että jossakin on jokin kamera kuvaamassa, luulisi ehkäisevän monien mahdollisia töllön töitä...
Itselleni on aikoinaan jäänyt huono maku, kun kaksi työäijää tulivat keittiön putkia katsomaan, kun niissä oli jotakin vikaa. Olivat avanneet ne putket sieltä alta ja tunkeneet sinne väliin keittiössä olleen keittiörättini, siis sinne paskaisiin putkiin "tukkeeksi". Ja sitten töiden jälkeen huuhdelleet sen ja laittaneet rätin takaisin hanan päälle kuten se oli alkujaan ollut. Kyllä vitutti että rätti millä pyyhin pöytiä puhtaaksi, oli tungettu sinne paskaputkeen tuolla tavalla. No koska tiesin tämän, niin toki heitin rätin mäkeen, mutta jos en olisi tiennyt, olisin sitä paskaista rättiä käyttänyt ja ties mitä pöpöjä saanut. (Ja näin siis heidän käyttäneen rättiä noin, koska piipahtivat kesken töiden jossakin, ja minä kävin sillä välin äkkiä vilkaisemassa keittiötä. Tätä eivät tienneet koska sanoin että teen toisessa huoneessa etätöitä ja minulla kiire).
Kommentit (102)
Saa tulla. Ääntä ja kuvaa tallentavat kamerat takaavat sen, että se fokus pysyy siinä työnteossa.
Kuitenkin mitä meidän talossa on ollut lukkojen vaihtoa on siitä hyvin ajoin tiedoitettu ja uudet avaimet jaettu asukkaille tiettynä aikana jossain yleisessä tilassa. Senjälkeen on voinut hakea isännöitsijältä.
Nyt on 2 avainta, ulko-oveen ja yleisiin tiloihin sähkölukot, kotioveen tavallinen avain.