Selviääkö miehet ilman naista?
Kommentit (34)
Viimeksikin vaimo oli häipynyt kunnes selvisin. Usei käy siten.
Minä en selviä.nainen tekee mulle ruokaa ja käy hakemassa oluet ja illalla sitten panen sitä takaapäin.
En usko. Olen päässyt jo melko pitkälle mutta pelkään että kuolo korjaa ennemmin tai myöhemmin, ellen saa täydellistä naista.
m50
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Mistä muusta voi selvitä kuin humalasta? Itselläni se käy loistavasti ilman naista.
Selviäisi mistä? Jos kyse on miesluolan kaljajääkaapin tyhjentämisestä niin kyllä selviää ja varmasti vielä paremmin ilman naisia. Mutta jos mietitään 100 vuotta tästä päivästä eteenpäin maapallolla ei olisi enää ihmisiä ilman naisia.
Vierailija kirjoitti:
Selviäisi mistä? Jos kyse on miesluolan kaljajääkaapin tyhjentämisestä niin kyllä selviää ja varmasti vielä paremmin ilman naisia. Mutta jos mietitään 100 vuotta tästä päivästä eteenpäin maapallolla ei olisi enää ihmisiä ilman naisia.
Eikä ilman miehiä.
Helposti selviää. Seksiä saa baareista kun haluaa ja jätkien kaa on paremmat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ilman miehiä.
Eihän siihen tarvita kuin muutama mies. Yksi mies tuottaa paljon siementä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Elämästä.
Kyllä ne selviää, mutta ei ne voi hyvin. Sairastavat enemmän ja kuolevat nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Minä en selviä.nainen tekee mulle ruokaa ja käy hakemassa oluet ja illalla sitten panen sitä takaapäin.
Olet ihan kuin mieheni, paitsi että raittiina hän ei juo olutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ilman miehiä.
Ilman miehiä maapallolla ei olisi ihmisiä 100 vuoden päästä? Helposti olisi. Naiset lisääntyisivät pakastettujen siittiöiden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne selviää, mutta ei ne voi hyvin. Sairastavat enemmän ja kuolevat nuorempina.
Voi ei. En pääse nauttimaan paskasta vanhusten hoidosta. Paskat housussa päivätolkulla sängyssä makaamista. Siitä jään paitsi jos kuolen nuorempana.
Olen mies, reilut parikymmentä vuotta jo parisuhteessa toisen miehen kanssa. Ihan hyvin ilman naista on pärjätty tässä.
Kyl mä luulen, että pärjäisin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ilman miehiä.
Eihän siihen tarvita kuin muutama mies. Yksi mies tuottaa paljon siementä.
vaikka kuinka vänkäät niin lisääntymiseen tarvitaan mies.
Vähän kehnolta vaikuttaa jos tästä palstasta pitäisi vetää johtopäätökset.