Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviääkö miehet ilman naista?

Vierailija
26.01.2026 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on selvitä kun pallit räjähtää ilman eukkoa. Ilman kihelmöintiä kellukkeissa selviäisin paremmin ilman naisia.

Vierailija
22/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviäisi mistä? Jos kyse on miesluolan kaljajääkaapin tyhjentämisestä niin kyllä selviää ja varmasti vielä paremmin ilman naisia. Mutta jos mietitään 100 vuotta tästä päivästä eteenpäin maapallolla ei olisi enää ihmisiä ilman naisia.

Eikä ilman miehiä.

Eihän siihen tarvita kuin muutama mies. Yksi mies tuottaa paljon siementä.

Yhdestä miehestä riittäisi siittiöitä jo pitkäksi aikaa, mutta olisi hyvä ottaa siittiöitä usealta mieheltä niin ei tule jälkipolvista sisäsiittoisia Habsburgereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a  itse olen elänyt ilman mahdollisuutta elää ja olla pidemmässä parisuhteessa Iätäni olen noin 45+ vuotias. 

Itse en uskoisi täysin selviäväni siksi yritän vaalia jav ylläpitää biitä muita monin tavoin merkittäviä ja rakkaita läheisiä ihmissuhteita, joita minulla on onnekseni niin naisten kuun miesten kanssa. Erakoitakin varmasti on mutta minä en ole yksi heistä, mutta en myökään erityisen eksovertti, joka tarvitsisi aina oman kuulijani ja yleisöni.

Joskus koin vähän syyllisyyttäkin kun ajattelin asioita mihin uskoin tarvitsevani naista; siis ikään kuin nainen tai naiset olisivat minulle hyödykkeitä tai tarvekaluja, joilla tekisin jotain taibjotka mahdollistaisivat minulle jotain. 

Sittemmin tuo odotusten listani on kaventunut jablyhentynyt; ei se koskaannole ollut erityisen pitkä.

Enää en koe huonoksi siksi, että on joitain asioita ja kohtia, joitabodotan tai no hyvä on vaadin ja odotan mahd kumppaniltani. Vaikka toisaalta tuntuu tylsältä listata varmasti monen mielestä itsestään selvyyksiä. Ehkä niinkin. Tai sitten olen "vähän" nirso, sekin pitänee paikkansa. Mutta olen oppinut nauttimaan, ainakin enimmäkseen sinkkuudestani, ettei minulla ole, enkä muista olleeni ikinä tarvetta pariutua ja saada mahdollisuutta parisuhteeseen vain pariutumisen vuoksi; Tiiedostan, että hyvin onnettomassa parisuhteessa elämäni olisi taatusti kamalampaa kuin nyt kun voin haaveilla ja unelnoida, että ehkä minä hän vielä joskus kohtaamme ja sitten voimme yhdessä olla enemmän kuin yksi plus yksi. Mutta onhan tällainen ääriajattelu myös vähän tylsää.

En minä täydellistä kumppania toivo, enhän ole itsekään Mutta sellaisen, jonka rinnalla olisi hyvä ja luonteva olla, kuten hänenkin mi minun vierelläni

Vierailija
24/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Osa hyväksyy että on yksin, osa ei, mutta lopun viimeksi jokainen mies selviää asiasta.

Vierailija
25/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviäisi mistä? Jos kyse on miesluolan kaljajääkaapin tyhjentämisestä niin kyllä selviää ja varmasti vielä paremmin ilman naisia. Mutta jos mietitään 100 vuotta tästä päivästä eteenpäin maapallolla ei olisi enää ihmisiä ilman naisia.

Eikä ilman miehiä.

vaikka kuinka vänkäät niin lisääntymiseen tarvitaan mies.

Siittiöt riittää ja niitä on jo nyt spermapankeissa. Ei olisi lisääntymisen suhteen ongelmaa ilman miehiä.

Vierailija
26/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takuulla selviä.

Vierailija
27/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ilman miehiä.

vaikka kuinka vänkäät niin lisääntymiseen tarvitaan mies.

Siittiöt riittää ja niitä on jo nyt spermapankeissa. Ei olisi lisääntymisen suhteen ongelmaa ilman miehiä.

Vaikka kuinka jankutat ja vänkäät niin lisääntymiseen tarvitaan miestä.

et ole vissiin pilluaaa saanut koskaan.

Vierailija
28/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kestä yksinäisyyttä niin hyvin kuin naiset.

Perustelu löytyy Raamatusta. "Ei ole ihmisen hyvä olla yksin." Ja paras siihen yksinäisyyteen oli nainen, pehmeä ja kaunis.

Naisilla on vissiin sen verran rikkaampi tunne-elämä ja sosiaaliset taidot, että osaavat luoda paremmin ihmissuhteita eivätkä sitten jää mököttämään mihinkään yksin. Naisporukallakin voi tehdä asioita.

Vierailija
29/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt yksikseni, rahaa on pankissa paljon koska kukaan nainen ei ole niitä ollut viemässä. Saan kaiken minkä haluan , en ikknä ottaisi nalkuttavaa ja tuhlaavaa takiaista riesakseni.

Vierailija
30/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selviä, kukoistan 😁

Vierailija
31/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ilman miehiä.

Etkö tiedä, että naispari voi tulla raskaaksi, jos oikein kovasti hinkuttaa klittaa

Vierailija
32/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin olen arjen rutiinejani ja harrastuksiani pystynyt pyörittämään yksin tässä 35-vuotiaaksi asti. En tarvitse niihin apua  muilta, mutta olisi se kiva, jos löytyisi joskus joku, jonka kanssa olla yhdessä ja viettää aikaa, mutta ei se tarkoita sitä, että en pärjäisi ilman.

Vierailija
33/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Ei tarvitse kuunnella marinaa ja narinaa.

Vierailija
34/34 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en selviä.nainen tekee mulle ruokaa ja käy hakemassa oluet ja illalla sitten panen sitä takaapäin.

Onko sulla sellainen olutpöytä, jonka saa vyöllä selkään? Voi nauttia huurteista samalla kun panee takaapäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan