Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita "KESÄKEIJUJA" ?

26.09.2008 |

Km:jälkeen toisesta kierrosta plussa:). Kovasti epävarma olo on, mutta pakko se on uskoa, kun tänäänkin haalean selkeän viivan rfsu-testiin sain. Täytyypi varmaan varhaisultraa varailla. Km:n jälkeen on entistä hermostuttavampaa tää alkuraskaus. Laskettuaika ois vauvan laskurin mukaan 2.6, joka on mun syntymäpäivä :)

Muita alkuraskaushermoilijoita odotteleva

nau rv 4+3

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa kesäkuinen, plussailtu on haaleaa viivaa jo pariin otteeseen. Laskurien mukaan la olisi 5.6. eli viidennellä viikolla mennään nyt.

Ollaan yritetty tätä jo pidempään, alle vuosi kuitenkin. Tämä olisi esikoinen. Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin, tunteet heittelee laidasta laitaan ja välillä mieleen iskee kamala pelko ja huoli pienen puolesta, toivottavasti nyt pysyy kyydissä, on kovin toivottu. :x

Pitäisikö jo näin alkuvaiheessa varata neuvola-aikaa? Entä onkohan mahdollista käydä vielä varmistamassa kotitestien tulos terveyskeskuksessa, koska viiva oli haalea molemmilla testikerroilla? Mutta toisaalta, ei tässä mitään varmistusta tarvita oli se viiva kuinka haalea tahansa, kyllähän sen varmistuksen saa kuukautisten pois jäämisestä.

Onnea kaikille muille plussanneille, mä täällä hihkun välillä ilosta ja välillä itken pelosta. :D

Oletteko kertoneet jo muille kun miehelle? Koska aiotte kertoa? Olen kertonut mieheni lisäksi yhdelle ihmiselle, joka taitaa olla ainoa joka on edes tiennyt että yritämme lasta. Äidilleni ajattelin kertoa parin viikon päästä. Siinä täytyy kyllä varautua jo melkein siihen, että koko kylä tietää sen jälkeen, voin vain kuvitella äitini onnen ja kuinka se kertoo joka ikiselle joka vain suostuu kuuntelemaan. :p

Vierailija
2/37 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kertonut parille ystävälle ja miehen siskolle. Äidille varmaan kohta. Keskenmenon jälkeen olin tyytyväinen, että oli tullut ystäville kertoneeksi, niin pystyi sitten purkamaan pahaa mieltä.

Tänään oli pakko vielä testata, kun edellinen viiva oli haalea ja kun testailu on niin kivaa :). Lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva halpistestiin ilmestyi :).

Yhdestä paikasta kyselin varhaisultran hintaa ja se ois lähes 100€, niin en tiiä raaskinko maksaa niin paljon siitä, että pääsen kuukautta aikaisemmin kurkkaamaan tilannetta.

Jännityksellä ootan kasi viikkoa, kun ennen sitä oli viimeks km. Kumpa nyt pääsis neuvolaan asti ja loppuun asti tietty. Jospa huomenna muistais sen neuvolan soittoajan. Hyvä varata aika ajoissa, niin saa valittua itselle sopivan ajan, jos on ruuhkaa.

nau rv5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuupa epätodelliselta. Olen siis plussannut haalean viivan tiistaina ja uudestaan tänään hieman vahvempana, joten uskottava se kai on. Ihan alussa ollaan, laskurin mukaan la on 10.6. Päivällä ei itselle sen suurempia merkityksiä mutta olisihan se ihanaa saada kesävauva. Kyseessä on meidän esikoinen, kolmannella yrityksellä tärppärisi vuosien pillerien syönnin jälkeen, vaikka ikää onkin jo yli kolmen kymmenen eli ne hedelmällisimmät vuodet takana päin.

Mut odottavin fiiliksin eteenpäin. En osaa oikein vielä edes suhtautua asiaan, ehkä sitten todellisempaa, kun joku muu toteaa, että siellä masussa oikeasti kasvaa pienen ihmisen alku. Itselläni ei oikein vielä mitään tuntemuksia, että olisin raskaana. Ehkä jotain pientä nippailua aina välillä alavatsassa mut ne on kai niitä kiinnittymiskipuja tai jotain? Enhän mää edes tiedä mitkä jutut liittyy raskaana olemiseen ja mitkä ei mutta onneks täällä palstalla oppii paljon uutta =) Joten pidän pään kylmänä ja annan nyt viikkojen kulua rauhassa eteenpäin.

Tuitsu rv4+1

Vierailija
4/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin heittämään alustavat hyvästit kesäkeijuille :(

Eilen alkoi iltapäivällä veritippoja tulla ja lähdin polille käymään jossa ultralla katsoi mitä on mahdollisesti tekeillä. Erittäin paksu kohdun limakalvo löytyi, mutta ei 20minuutin kääntelylläkään saanut mitään kaikua sikiöpussista saati alkiosta. Nyt hcg-mittaus ensi keskiviikkona ja vaadin myös uutta ultraa samalla käynnillä jotta saa tiedon itse, ellei kehitystä ole tapahtunut vieläkään niin tämä on mennyt kesken jo varmasti eilistäkin aikaisemmin. Tosin kunnon vuotoa ei vaan tule, edes sidettä ei ole tarvinnut, vaan paperiin tuota tuhrua ja kahtena kertana (eilen ja viime perjantaina) pari veritippaa tippui pöntölle istuessani. Ja noiden tippojen jälkeen ollut ruskeaa tuhrua ja sitten tuossa oli päiviä kun ei minkäänlaista tuhruakaan edes. Mutta en uskalla enää toivoa, kun olisi muutenkin näin alussa vasta niin eihän tästä voi vauvaa kaiketi syntyä enää. Suru sielussani jäämme odottelemaan mitä tuleman pitää ja yritys käynnistyy heti seuraavasta mahdollisesta kierrosta uudelleen. Tämä on nyt toinen km peräkkäin, pelottaa ajatus että tulee kolmaskin peräkanaa hamassa tulevaisuudessa. Mutta toistaiseksi ei periksi anneta. Uutisia voin tulla kertomaan sitten keskiviikon jälkeen, mutta pahasti pelkään ettei sieltä elämänalkua silloinkaan löydy :(

*surullinen helene rv.5+1 (jos siellä mitään asustaa edes)*

Vierailija
5/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh äsken pomppautin viestini erilliseksi keskusteluksi, vaikka piti lisätä tämän jatkoksi. Sorry! Mut tässä vielä.

Toivotaan kuitenkin parasta, peli ei ole menetetty, ennen kuin toisin todistetaan. Noin alkuvaiheessa käsittääkseni on hyvin vaikea ultralla löytää mitään, joten sitä ensi viikon käyntiä odotellessa. Toivottavasti huolesi osottautuisi turhaksi!

Vierailija
6/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava kuulla että meitä odottajia (sanan varsinaisessa merkityksessä) tulee lisää. Kyllähän tämä on malttamatonta odottamista. Olisi itsekin kiva tietää mitä itsessäni tapahtuu. Onkohan kaikki hyvin.

Olen pahoillani helene jos nyt sinun kohdallasi asiat kääntyykin negatiiviseen suuntaan. Toivon sinulle paljon voimia ja jaksamista. Pidän myös peukkuja että kaikki kääntyykin parhain päin. Ilmoittele kun tiedät asiasta enemmän.

Vierailija
7/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kone on liian nopee ja sekaisin!

Kaikesta huolimatta onnea kaikille ja Tsemppiä myöskin!

Itselläni on tuo laskettu vielä hakusessa, mutta se varmastikkin selviää tiistaina kun on lääkäri. Kävin labran testissä 30.9 ja se näytti plussaa mutta kun on niin, että edelliset menkat olivat erittäin niukat ,kun yleensä vuodan kuin seula ja nyt sit ei tullut mitään kun viime viikolla piti alkaa,eli ollaan joko jo hirveän pitkällä tai sitten aivan alku metreillä!

Olo on erittäin levoton kun ei tiedä issä mennää! Vaikka tämä on meille neljäs lapsi niin aina on se alku ollut jännittävää kun meillä tehdään näitä yllätys hyökkäyksiä. Edelliset lapset ovat tyttöjä 06/04,10/05 ja 02/07.

Oireita on ruokahalu aivan tyrmistyttävä, väsy, närästää silloin tällöin mikä on asia josta en ollut ikinä kärsinyt muuta kun raskauksien aikana!

Toivoisin että olisi jo tiistai!

rv joko 4+6 tai 9

?:|

Vierailija
8/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt kaikki olisi kuitenkin hyvin! Sinusta tuntuu varmasti älyttömän pahalta. Kunpa voisin sanoa jotain, joka helpottaa!

Vierailija
9/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi että masussa asustaisi pieni Herne. Omien laskujen mukaan 4.6 olisi LA. Esikoinen meillä on syntynyt 05/07 eli 2v tulisi ikäeroa. Edelleen tuntuu epätodelliselta, mutta niin se tuntui esikoisestakin ;) Synnytys vasta konkretisoi kaiken. Toivotaan että Herne pysyy matkassa.

Vierailija
10/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, yli-innokkaana olin jo aloittamassa uutta ketjua, kun luulin (??) että olen ainoa joka jo innolla olisi näissä fiiliksissä. Mukavaa, että on muitakin. Vertaistukea tässä kaipaa, olo on niin epätodellinen.

Eka haalea plussa toissa-iltana, eilen kaksi eri testiä, haaleita plussia myös, ja samoin vielä tänä aamuna.

Ihka ensimmäinen raskauteni ja ikää kuitenkin jo 34v. Taidan kuulua jonkinlaiseen riskiryhmään jo......

Vierailija
11/37 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että onko täällä mitään vippaskonstia siihen, että näkis suoraan uuden viestin, eikä tarvitsisi aina kelailla, että mihin sitä jäikään viime kerralla?

Mulla on hurjan onnellinen olo. Toivon niin kovasti, että tämä vauvanalku nyt pysyisi kohdussa ja saisimme elää onnellisen odotusajan ja saisimme sitten rakkaan pikkuisen syliimme. En oikein vieläkään usko, että me todella voisimme saada biologisenkin lapsen. Adoptio on nimittäin ollut ajatuksissa ja alusta asti, ja sitä kautta varmasti perheemme kasvaa jossain vaiheessa.

Vierailija
12/37 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Helenelle isot virtuaali halit,ja toivon totisesti että pieni ihme tapahtuisi ja pikkuinen sieltä vielä löytyisi.

Täällä meinasi menkkojen aikana tuhrutella pikkuisen ,mutta nyt loppuneet nekin tuhrut. Olo onnellinen vasta nyt,meille on tulossa toinen kesäkuinen ja neljäs lapsi noin muuten. Jännittää neuvolat ja ultrat ja kaiki kuin esikoisen aikana, vaikka neljännen kerran jo masua kasvattelen.

Onko täällä muita nelosodottajia kesäkuisissa?

Tari rv 5+1

Vierailija
13/37 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaillin tuossa alkuviikosta... eilen käytiin neuvolassa varmistamassa asia. Ja tottahan se oli. :) Aiemmin meillä on 4 vuotias poika. Varmuutta ei vielä ole onko laskettu aika kesäkuun puolella vai toukokuussa, koska edelliset "kuukautiset" olivat niin epämääräiset, mutta ultrassahan nämä sellviää. -Lallie

Vierailija
14/37 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolmas lapsi masussa aloittelee (toivottavasti) elämäänsä. Viikko sitten sunnuntaina testasin roskishaamun kp 23. Verikokeella vahvistui kp 24 ja nyt sitten voi uskoa itsekkin kun menkat on myöhässä. Eli olen erittäin malttamaton yksilö... Vuosina 01-03 tuli palstailtua viimeksi kun poikia odotin. Ja nyt piiiitkän tauon jälkeen jakamassa tuntojaan kanssanne kera iltatähden.

supikarhu 2 rv4+4 :x

Vierailija
15/37 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lallie sulla on sitten sama tilanne kun minulla ollaako touko vai kesäkuulla, tiistaina selviää mulla koskas sie saat tietää?

Tani minä olen neljännen odottaja, mistä päin sinä olet?

ja tosissaan paljon onnea ja peukkuja kaikille olo aivan ihku ei tiedä miten päin olis aivan kuin odottaisi ekaa ei meinaa uskoa todeksi!

Vierailija
16/37 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille plussanneille ja isot halit kaikille asian kanssa murehtiville..

Itse sain keskenmenon toukokuussa ja viime viikolla sitten sain todella vahvan plussan kotitestistä.

Mahaa juilii, lämpöä on vähän, väsyttää ja jännittää mielettömästi. Jännitystä lisää se, että mahaa juilii istuessa miltei jatkuvasti. Alapäästäni tulee omituista ruskehtavaa vuotoa, tosin se näkyy vain paperissa. Ajattelin silti varata neuvola-aikaa ensi viikolle, jotta pääsen edes testiin, jos tämä on jokin tulehdus.

Laskettu aika näyttäisi laskurin mukaan olevan 1.6., joten viikkoja on kohta kasassa 7. Edellinen pikkuinen jaksoi juuri viikolle 7, viikon 10 päivystysultrassa vuotojen takia näkyi vain pikkuinen, jolla ei ollut sykettä ja jouduin läpikäymään lääkkeellisen keskenmenon. Nyt sitten pelottaa, jännittää, hermostuttaa ja mitä vielä...

Vielä en uskalla iloita, en edes hiljaa omassa mielessäni. Kunhan ultra on takana, uskallan hengittää vapaammin.

Toivottavasti tämä menee nyt onnekkaammin ja pikkuinen jaksaisi. Jaksamisia myös muille tähän alkuraskauden jännittävään aikaan.

Katzi 6+6 (laskinkohan oikein?) ?:| :|

Vierailija
17/37 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Plussaa näytti täälläkin! Esikoistamme odotamme miehen kanssa. :)

Laskettu aika olis raskauslaskurin mukaan 1.6.2009.

Ihana tunne. Koko ajan tekee mieli syödä, pinna on kireällä, itkettää kaikki ihanat biisit, kylmä on ja pissattaa koko ajan! :D Myös pieniä kipuiluja on kerran pari päivässä. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ensikertalainen kun olen.

Varmaan ensi viikolla pitänee varata aika neuvolaan.

Onnea ja voimia kaikille odottajille! :)

Vierailija
18/37 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi voimia helenelle. Ja myös muille tähän jännitykseen ja huoleen onko kaikki hyvin.

Katzi: jos sun la on 1.6, niin eikös sulla sitten oo nyt rv 5+5? Mulla on ainakin vauvanlaskurin ja raskauskiekon mukaan la 2.6 ja nyt rv 5+4.

Mulla on neuvola 16.10. Oisin päässyt aiemminkin, mut en ehdi. Varhaisultrahaaveesta taidan luopua. Ois niin kallista ja eipä se kuitenkaan km:a estä.

Hiukan enemmän huonoa oloa on ollut kuin km-raskaudessa. Ei aamuisin vaan päivällä ja illalla. Päätä välillä särkee ja huimaa. Aikas lievää kuitenkin.

Voi kun nää alkuviikot menis äkkiä...

nau rv5+4

Vierailija
19/37 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi hurjasti onnea plussasta Naulle. Kaikkea mahdollista hyvää, että pienen alun matka käynnistyisi turvallisesti ja tasaisesti!

Muutamien haamujen jälkeen tänään sain clearblue-testillä selkeä plussa! Eka yrityskierto, joten siksikään en ole haamuihin heti luottanut. Olen kolmaskertalainen, eli kokemusta on, mutta muutamien vuosien takaa.

Epäsäännöllisestä kierrosta johtuen en oikein ole varma tuosta lasketusta ajasta, ekassa ultrassa selvinnee. Kesäkuun alkupäiville ajoittuu ja minua myös jännittää saanko vauvan synttärilahjaksi ;)

viimeisistä menkoista laskien on rv 5+0, mut pitkähköstä kierrosta johtuen on oikeasti varmaan vähemmän. Olo on ihana, ei mitään muita tuntemuksia, kuin nämä alkuoireet (väsymys, alavatsan paine ja nipistely, kuumotus, rintojen nipistely ajoittain ja nenän ja nielun limakalvot kuivat ja hajut herkemmässsä)

Mulla on ihan sellainen olo, että minusta näkee kilometrien päähän tämän tilani. Jännittää niin kovin.

elviriina rv n.5

Vierailija
20/37 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta odottelen. Esikoinen on 2v. Viime kerralla meni 2 viikkoa yli, joten voi olla että saa synttäreitä viettää ison masun kans. Kierto mul on säännöllinen 28-30.

Mullakin väsymystä, nälkää, nipistelyä, turvotusta ja palelua.

Täytyy varmaan tänään ostaa vielä yks markettitesti, jos sais jo vahvan viivan, vaikka ihan selkee se jo viimekskin oli...

Toivottavasti pian ilmestyy lisää kesäkeijuja:)

nau rv 4+4