Olenko juoppo jos juon 0.5-1 litraa vodkaa kerran viikossa?
Olen 20v en kai ole juoppo? Onko tuo normaali määrä? Muuten en juo, kerran viikossa vain, joskus harvoin 2 kertaa.
Kommentit (92)
Olet. Ei se määrä vaan se pakonomaisuus ja toistuvuus.
Moni luulee että on kiinni pelkästään juomisen määrästä, mutta sulle tuo on jo tapa eli olet riippuvainen.
Ja on tuo määräkin kyllä iso.
Hyi helvetti. Eipä ihme ettei sälleillä ole parisuhdetta. Te olette puliukkoja.
Et ole välttämättä mutta maksasi ei siitä tykkää. Et sitä 20v tajua mutta tylsää kuolla ennen eläkeikää. Alkoholi on myrkky muillekin kuin alkoholisteille. Kaikista ei tule koskaan alkoholisteja vaikka suurkuluttajia ovat. Alkoholi tappaa heitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo valtava kerta-annos minkä juomisen tavoite voi olla vain voimakas huumaantuminen.
Suuret kannabisannokset kerralla käytettynä olisivat paljon, paljon turvallisempia ihmiskeholle ja kertakäyttö viikkoon ei vielä nosta toleranssejakaan.
Olisikin hyvä vaihtoehto mutta sitä ei saa mistään. Ap
Kasvata itse! On helppoa ja esim. hamppufoorumilta löytyy ohjeet ja yhteisön tuki
Varmaan ohjeet saa mut haju kerrostalos leviää ja poliisit tulee koirien kanssa on nähty...
On se aika paljon kun on kirkasta kyse, oletko miettinyt paljon se on vuodessa litroina ja kauanko sen määrän juomisen jälkeen menisi aikaa selvitä?
Olet. Ajattelin jotenkin ensin, että kuukaudessa. Mutta viikossa??? Joka viikko tuo määrä? Miksi? En ole elämäni aikana juonut noin paljon kirjasta (noin 60 vuotta eloa takana).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo valtava kerta-annos minkä juomisen tavoite voi olla vain voimakas huumaantuminen.
Suuret kannabisannokset kerralla käytettynä olisivat paljon, paljon turvallisempia ihmiskeholle ja kertakäyttö viikkoon ei vielä nosta toleranssejakaan.
Olisikin hyvä vaihtoehto mutta sitä ei saa mistään. Ap
Kasvata itse! On helppoa ja esim. hamppufoorumilta löytyy ohjeet ja yhteisön tuki
Varmaan ohjeet saa mut haju kerrostalos leviää ja poliisit tulee koirien kanssa on nähty...
Kasvatusteltta ja aktiivihiili niin ei haise vaikka vieressä olisit.
Vierailija kirjoitti:
Et ole välttämättä mutta maksasi ei siitä tykkää. Et sitä 20v tajua mutta tylsää kuolla ennen eläkeikää. Alkoholi on myrkky muillekin kuin alkoholisteille. Kaikista ei tule koskaan alkoholisteja vaikka suurkuluttajia ovat. Alkoholi tappaa heitäkin.
Se ei haittaa kun alkoholiin kuolee. Se on ihan hyväksyttävää päihteelle. Kunhan ei käytä kannabista niin kuolemakaan ei haittaa. Sellaista on suomalainen päihdepolitiikka.
Vierailija kirjoitti:
Olet. Ajattelin jotenkin ensin, että kuukaudessa. Mutta viikossa??? Joka viikko tuo määrä? Miksi? En ole elämäni aikana juonut noin paljon kirjasta (noin 60 vuotta eloa takana).
Siksi koska se on kivaa.
Olet, heti kun alkaa itse epäilemään niin on
Juoppo hän sitä jos liikaa juo