Demarijohto lupaa palauttaa ay-liikkeen jäsenmaksujen verovähennysoikeuden
Tämäkö tosiaan on tärkein asia demareille nykytilanteessa? Olen ymmälläni, vihintään...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1102ec9b-59ab-4a1f-9bd7-1a8a34731…
Kommentit (49)
Jostain pitää aloittaa. Seuraavaksi voisivat palauttaa irtisanomiseen vaadittavan painavan syyn.
SDP on naimisissa AY-liikkeen kanssa, ei kai tossa sen kummempaa. Älkääkä unohtako kojaamoa, miljradien arvoista vuokrakämppäbisnestä josta ei tarvii maksaa edes veroa.
Vierailija kirjoitti:
SDP on naimisissa AY-liikkeen kanssa, ei kai tossa sen kummempaa. Älkääkä unohtako kojaamoa, miljradien arvoista vuokrakämppäbisnestä josta ei tarvii maksaa edes veroa.
Kokoomus on naimisissa EK:n kanssa ja Suomi on tuhottu.
Heti luvataan vain menojen lisäyksiä. Tämä on niin tätä...
En yleensä äänestä demareita joten siinä mielessä ei ole oma lehmä ojassa, mutta kyllä mua tuo verovähennyksen poistaminen harmitti. Itselleni se tarkoitti 380 euron verojen kiristymistä ja kun jo muutenkin olin juuri siinä porukassa joka ei hyötynyt verohöllennyksistä yhtään niin miinuksen puolelle vahvasti jäädään. Ja tottahan se on että jos porukka alkaa tästä syystä erota liitoista niin tietenkin se rapauttaa ay-järjestelmää eli sataa kokkareiden laariin. No tuskin yllättää ketään.
seuraavaksi varmaan tuplalapsilisät ja hoitovapaakuukausia mummoille ja papoille valtio maksaa koska se on rakkausteko. tai jotain.
SDP ajaakin oikeasti työntekijöiden asiaa. Muistakaa, että paskapersut eivät halua ihmisten kuuluvan liittoon ja haluavat vain heikentää työntekijöiden oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä äänestä demareita joten siinä mielessä ei ole oma lehmä ojassa, mutta kyllä mua tuo verovähennyksen poistaminen harmitti. Itselleni se tarkoitti 380 euron verojen kiristymistä ja kun jo muutenkin olin juuri siinä porukassa joka ei hyötynyt verohöllennyksistä yhtään niin miinuksen puolelle vahvasti jäädään. Ja tottahan se on että jos porukka alkaa tästä syystä erota liitoista niin tietenkin se rapauttaa ay-järjestelmää eli sataa kokkareiden laariin. No tuskin yllättää ketään.
380 euron veron kiristymistä eli mitä tuo tarkoittaa. eikö se vähennetä verotettavasta tulosta tämä hyvitys. tai vähennettiin.
Aikaisempien vaalilupausten 100000 työntekijää lupaukset on kasautuneet jo 400000 määrään.
Eivät näytä julkisen talouden leikkaukset demareita paljoa kiinnostavan. Ilmeisesti luottavat luotottajiltamme edelleen sitä luottoa löytyvän...
Hyvä ja vastuullinen ulostulo SDP:ltä 👍 Persujen ja kokoomuksen aiheuttamissa tuhoissa riittää paljon korjattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät näytä julkisen talouden leikkaukset demareita paljoa kiinnostavan. Ilmeisesti luottavat luotottajiltamme edelleen sitä luottoa löytyvän...
Purrahan se niitä pikavippejä nostelee. Jo lähes 20 miljardia vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
380 euron veron kiristymistä eli mitä tuo tarkoittaa. eikö se vähennetä verotettavasta tulosta tämä hyvitys. tai vähennettiin.
Tarkoittaa sitä että maksan jäsenmaksuja 800 euroa vuodessa. Näiden jäsenmaksujen verovähennysoikeuden poistuminen tarkoittaa sitä että käteen minulla jää tänä vuonna 380 euroa vähemmän.
Kyllä tuli vuosikymmeniä maksettua dermarien vaalikassaan ay-maksuja. Ehkä ne voitaisiin laittaa eläkeläisillekin pakollisiksi.
Tietenkin ay-liike on tärkeä, mutta mikä pakko sen on olla sosialistinen.
Lähteeköhän kokoomus tällaista takapakittavaa politiikkaa pönkittämään? Epäilen!
Valtio menettää tuolla tavalla tuloja ja ay-liike kasvattaa samalla massejaan. Sellainen "uudistaja" on Lintmanni....
mikähän taas on mode antaa peukut molemmille MIKSI OIKEUTEEN KOKO LEHTI. PUNIKKIEN ARVOSTELU KIELLETTYKKÖ
Joko remarit on muistaneet hirnuta Orpon vaatteille Kiinan reissulla? Kun se osti omilla rahoillaan toppatakin, siitä möykättiin päiviä kun oli liian kallis. Usan vierailulla taas oli liian vanhat vaatteet ja kengät, vaikka olisi pitänyt ostaa hienommat. Aina saavat rauka t hävetä pääministeriä.
Onneksi ilmari näytää mallia oikeasta rahan käytöstä.
Väsynyttä. Ei demareista ainakaan mitään talousremonttia tälle maalle ole tekemään.