Kuinka moni työtön on tullut tässä kuussa järkiinsä ja mennyt töihin
Kommentit (16)
Oletko sinä jo tullut järkiisi ja hakeutunut psykiatristen palveluiden piiriin?
Minä. Sain hommia storm 1516sta. V:ttuilijan viransijaisuus. Voi tehdä etänä kuulemma.
Ei yksikään.
Ne menee mieluummin maassa.
Öhö öhööö heh heh.
Olen toki ja soittanut moneen paikkaan että tulen huomenna töihin. Kun kuulevat, että olen 63- vuotias ja työkyvytön niin lopettavat puhelun. Ehkä nyt sitten vain menen työpaikan ovelle. Tilaan taksin, viritän rollattoriini ja ilmoitan että tulin töihin.
Oi jospa se olisi omasta halusta kiinni. Vuan ei oo. Siel on sellasia portinvartijoita työnantajissa ja kieltämättä, työnhakijoita on snadisti pikkasen liikaa.
Itse asiassa olin tässä kuussa töissä, mutta päätinkin jäädä työttömäksi😊😊
Hain 17 paikkaa. Ei kutsuttu haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Olen toki ja soittanut moneen paikkaan että tulen huomenna töihin. Kun kuulevat, että olen 63- vuotias ja työkyvytön niin lopettavat puhelun. Ehkä nyt sitten vain menen työpaikan ovelle. Tilaan taksin, viritän rollattoriini ja ilmoitan että tulin töihin.
Mulla on enempi niitä mt-ongelmia ja olen niiden takia turvallisuusriski, mutta voisin tulla auttelemaan! 🤪
Oikein reipas ja menevä ja tekevä oon!
Tässä päivystän kokoajan puhelimen vieressä milloin sinne kutsutaan.
En mene koskaan töihin. Tuilla pärjää hyvin.
Mä oon mennyt jo kahteen eri duuniin! En ehkä mee kolmanteen ihan heti kun poliisit sanoi että tulee kohta pahempia seuraamuksia. Kuulemma pitäis työnantajan palkata ennen kuin sinne saa mennä rehkimään.
Uskoisin että aika moni. Yksi yleisimpiä uuden työn alkamisen aikoja on vuodenvaihteessa, varsinkin jos on palkkatuettuun työ.
Ne-eke-ri ne-eke-ri ne-e-ker-i nee-keri
Nee-ker-i neek-eri nee-keri ne-eke-ri
Ne-eke-ri ne-e-ke-ri ne-eke-ri ne-e-ke-ri
Te-ill-ä on loistava tulevaisuus ne-ek-eri-nä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä työtön?
Mitä ketä tuossa tekee?
Mua ei kiristä kukaan ja olen vapaaehtoisesti työtä vailla tämän kuukauden ja ehkä seuraavankin. Menen jos soitto tulee ja muuten aikatauluihin sopii, mutta en aktiivisesti kysele olisko jotain.