Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1494)

Vierailija
1341/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan

Vierailija
1342/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on sexy🔥😙

N 43

Vierailija
1344/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on sexy🔥😙

N 43

Niin on, heittämällä paras, sellaista viileää kuumuutta... 😉

N47

Vierailija
1345/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: "Koiraihmiset ovat aina päästään sekaisin. 

Kaverin koira puri minua ollessani ala-asteikäinen. Olin katsomassa kaverini kanssa tv:tä. Emme metelöineet, emme heiluneet, emme uhanneet koiraa millään tavalla. Emme olleet ikinä aikaisemminkaan tehneet koiralle mitään. Yhtäkkiä elukka hyökkäsi takaapäin jalkaani kiinni. Perhe oli juuri sellainen naureskeleva "ei meidän koira pure" -tapaus.

Olen siitä lähtien vihannut koiria. Jos nyt joku irrallaan oleva koira hyökkäisi kimppuuni, niin siitä tilanteesta lähtisi hengissä pois vain toinen meistä."

Sen takia, että sua on koira purrut, me koiraihmiset olemme päästämme sekaisin. Mitähän mä just luin🙉.  

Koiria vihaavat ihmiset ovat päästään sekaisin. Todellakin ovat! 

Vierailija
1346/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt enää tuottako yhtään kautta, tää on jo niin loppuun kaluttu luu ! 

Vierailija
1347/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi varmaan vaaditaan, että "rakit" pois telkkarista, varsinkin vaaralliset saksanpaimenkoirat, vaikka kai ne poliisikoirat, tullikoirat ja rajavartiokoirat saa töitään tehdä. 

Joskus purrut koira jotakuta niin kaikki rakit saa  tappaa, koska minä minä ja minä. 

Joidenkin mielestä jopa ryhmä Hau on tosi vaarallinen. No joopa😁. Kaikesta sitä stressiä voi repiä näköjään nykyään. Kyseessä on erikoisjoukot ja tarkoitus paineistaa noita ihmisiä kaikella, etenkin niillä asioilla, joita pelkäävät.

Vierailija
1348/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aspen kyllä loisti tämän päivän +jaksossa. Ymmärrän täysin, että joku pelkää, mua lähinnä saksanpaimenkoiran omistajana nauratti. Yksi sana Petäistöltä niin Aspen antaisi eka päivän  poistönijän olla rauhassa, mutta ei, lisää painetta Osmolle (Osmoko hänen nimensä on?). Kävi Aspen kyllä ihan tekstiileihin kiinni (näykkikö tuo koira muita kuin mua?), Matias vaan totesi: "mitä mä sanoin eka päivänä, koira muistaa sinut." Kouluttajien luona nauroi sitä, että Aspen antoi treenin aikana kaiken huomionsa tönijälle. Pointsit siitä, että Osmo otti treenin jälkeen kontaktia Aspeniin, pyysi luokse ja heitti keppiä.

Aspen on mukana myös tiedusteluretkellä kisaajien ja Matiaksen mukana.

Järkyttävä rakki. Miten ne antoi sen näykkiä? Meni kyllä liiallisuuteen. 

Nappi koiralle ja konttoon. Koira mikä käy ihmistä yhtään puremaan, lopetetaan. Mikäli omistaja ei hallitse rakkiaan, on tämä ihmisen oma vika. 

Eikös siellä ole lääkäri paikalla,. Vaatteista näykkiminen ja pureminen on kaksi ihan eri asiaa. Olisi ihan eri ääni kellossa, jos tulisi edes yksi oikea puru.

Vierailija
1349/1494 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Pinjan tekemisiä ei näytetä eikä arvostella? Onko hän vain pelkkä maskotti?

Miten niin ei näytetä? Justhan oli kuulusteltavana  ja kertoi itse olevansa porukan surkein. Siitä sitten parantamaan toimintaansa.

Vierailija
1350/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: "Koiraihmiset ovat aina päästään sekaisin. 

Kaverin koira puri minua ollessani ala-asteikäinen. Olin katsomassa kaverini kanssa tv:tä. Emme metelöineet, emme heiluneet, emme uhanneet koiraa millään tavalla. Emme olleet ikinä aikaisemminkaan tehneet koiralle mitään. Yhtäkkiä elukka hyökkäsi takaapäin jalkaani kiinni. Perhe oli juuri sellainen naureskeleva "ei meidän koira pure" -tapaus.

Olen siitä lähtien vihannut koiria. Jos nyt joku irrallaan oleva koira hyökkäisi kimppuuni, niin siitä tilanteesta lähtisi hengissä pois vain toinen meistä."

Sen takia, että sua on koira purrut, me koiraihmiset olemme päästämme sekaisin. Mitähän mä just luin🙉.  

Koiria vihaavat ihmiset ovat päästään sekaisin. Todellakin ovat! 

Noin niin kuin, huolehtivana ja muita ihmisiä kunnioittavana(?), koiraihmisenä sinun luulisi olevan tietoinen siitä, kuinka iso prosentti koirista jätetään tietämättömyyden ja ennen kaikkea laiskuuden takia kouluttamatta ja rakkaudella ja hyvillä keinoilla kasvattamatta? Normaali ja terve koita ei hyökkää eikä pure, ilman syytä.

Minun päälleni tuli kerran yksi sekopää puskista terveyskeskuksen pihalla, enkä edes nähnyt sitä, joten en kyllä provosoinut mitenkään. Vanhempi rouva juoksee sen perässä (koira oli irti!!!!) ja hokee, kun ei se ole koskaan tuolla lailla jne jne jne. moneen kertaan kuultu klisee :/

Toisen kerran puri yksi tutun koira reidestä, täysin ilman syytä. Olin porraskäytävällä ja heillä oli ovi auki. Sieltä se syöksyi ovesta  päälle, vartioimaton, ei epäröinyt hetkeäkään, ei edes haukahtanut varoitusta minulle, kuten koira tekee.

Samainen koira hyökkäsi kerran uudelleen, mutta isäntänsä ehti apuun. Se piti lopettaa. Muita kohtaan oli suht normaali.

Samanlaisia hyökkäyksiä on ollut muitakin, onneksi olen oppinut varomaan. 

Mulla on ollut itselläni kaksi koiraa, jotka elivät 12-vuotiaiksi, täysin ongelmitta, jatkuvalla koulutuksella ja aktivoinnilla. Lenkkeilyä ja huomiota. Naapurit kiittelivät. Olen samaa mieltä, kuin edeltävä, koirien omistajissa on liian paljon täysin eläimen mieltä ja viettejä ymmärtämättömiä. Osa jopa pitää niitä omina lapsinaan. Eläin on aina arvaamaton, se on vain eläin.

Vierailija
1351/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha oli myös yhden tutun omistaman Dobermannin syöksy hampaat irvessä, kun olin heidän pihallaan. Onneksi kettinki loppui kesken ja koira jäi metrin päähän murhanhimoisena ja kuolat suupielistä valuen räkyttämään. Omistaja naureskeli. 

Se oli joku entinen teollisuusvartiointitehtävissä ollut koira, ja sieltä omistajalleen jotenkin siirtynyt yksilö, kai halvalla myyty. Myös se teki ilmeisesti jollekin jotain, kun myöhemmin kuulin että piikille meni. 

Naapuri pyysi kerran koiranpentuvahdiksi ja kun menin, oli asunnossa myös iso saksanpaimenkoira. Näytti rauhalliselta joten en sitten panikoinut. 

Kun hän palasi, kysyi miten on mennyt. Sanoin, että ok. Hän siihen vaan, että hyvä, tuolla sakemannilla kun on tapana näykkiä aika ikävästi. Siinäpä taas yksi koiranomistaja, huokaus..

Joten tällaista... -1350 

Vierailija
1352/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahdettiin miehen kanssa molemmat spontaaniin nauruun, kun ruutuun tuli kohtaus, jossa Matias seisoo keskellä telttaa ilman paitaa ja selittää jotain niin ylimielisen ja itseriittoisen oloisena kuin olla voi. Hetken aikaa mietittiin, että onko tää jokin parodia, mutta ei, se oli ihan oikea kohtaus :) Muut äijät istui alhaalla ja vaatteet päällä, eivätkä jostain syystä pystyneet katsomaan tätä suurta machoa. Olis varmaan pettänyt pokka muuten niiltäkin. 

Vierailija
1353/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on sexy🔥😙

N 43

Kastuiko pimppi?

Vierailija
1354/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purskahdettiin miehen kanssa molemmat spontaaniin nauruun, kun ruutuun tuli kohtaus, jossa Matias seisoo keskellä telttaa ilman paitaa ja selittää jotain niin ylimielisen ja itseriittoisen oloisena kuin olla voi. Hetken aikaa mietittiin, että onko tää jokin parodia, mutta ei, se oli ihan oikea kohtaus :) Muut äijät istui alhaalla ja vaatteet päällä, eivätkä jostain syystä pystyneet katsomaan tätä suurta machoa. Olis varmaan pettänyt pokka muuten niiltäkin. 

Kuulostaa päheältä. En malta odottaa jaksoa, nyt on niin monesti kohtausta jo kehuttu  :D

Vierailija
1355/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtonen sanoi teltassa suorat sanat martinasta. 

Vierailija
1356/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo pantiin portista ulos. Ryhmäkaverit eivät näköjään kyselleet perään.

Vierailija
1357/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotanto on lähtenyt tälle linjalle, niin vastapainoksi Jan Knutti olisi voinut olla vesihäkkitehtävässä armeijan taktisissa speedoissa?

Vierailija
1358/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin ekana et se oli Tamminen.

Vierailija
1359/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaren Pomo puree

Vierailija
1360/1494 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva haastattelu martinasta just Puoliseiskassa! Martina oli niin iloinen ja leppoisa. Suorastaan sädehti. Tosi hyvä haastattelu. Nalakin oli mukana. Kuulema paras on vasta tulossa EJ:ssa.